Kwam misschien een beetje rot over....was niet zo bedoeld hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Merci Willy, was mijn eerste keer dat ik een topic open op fok.
Gangbare leefpatronen zijn overrated.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:53 schreef Twerk het volgende:
s'ochtends rond een uur of 6 wordt er druk gediscussierd over de vetste sauzen en rond het avondeten hebben we het over ontbijt.
Ja, dat zeg ik toch ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Gangbare leefpatronen zijn overrated.
Datte dus , iets anders krijg ik echt niet weg.quote:
Staat buiten beeld.. Maar wees gerust.. Altijd voldoende aanwezig. Uit de fles..quote:
Soms doe ik ook nog best lang met zo'n pakje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Datte dus , iets anders krijg ik echt niet weg.
quote:
Ik drink braaf 250 ml voor de vezels, tenminste ga er maar vanuit dat dat erin zitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Soms doe ik ook nog best lang met zo'n pakje.![]()
Ik zet het nooit terug in de koelkast. Meestal blijft het bij eentje per dag maar niet altijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik drink braaf 250 ml voor de vezels, tenminste ga er maar vanuit dat dat erin zit
Dankzij jou heb ik cruesli in huis.quote:
Ik ben zoooo goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zet het nooit terug in de koelkast. Meestal blijft het bij eentje per dag maar niet altijd.![]()
Ze zijn trouwens in de aanbieding bij de AH, t/m morgen. 2 voor de prijs van 1,5 ofzo.![]()
[..]
Dankzij jou heb ik cruesli in huis.
Wil je me dood hebben ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze zijn trouwens in de aanbieding bij de AH, t/m morgen. 2 voor de prijs van 1,5 ofzo.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |