En natuurlijk zonder toevoeging van kleur en smaakstoffen en houdtbaarheids-chemicaliėn?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:38 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Vers uit de fabriek.. uit de fles, niks geen geklieder met potjes en lepels.. Saus keurig uit de fles.![]()
Patatgeneratie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En natuurlijk zonder toevoeging van kleur en smaakstoffen en houdtbaarheids-chemicaliėn?
Puur natuur allemaal die flessen en potjes van je?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef Twerk het volgende:
En zeg nou zelf.. Het is toch gestoord om zelf mayo te maken als de vette zaanse mayo voor een prikkie mee te nemen is uit de supermarkt etc.
Het is ook onzin om te stellen dat zelfgemaakte saus beter smaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef Twerk het volgende:
Inderdaad.. vet en vol onnatuurlijke stoffen.. Zo consumeren wij de saus zoals jullie hebben gezien.
Het spijt me dat jullie culinaire puristen het graag anders zien, maar het meerendeel van de saus-liefhebbers zijn bovenal gemakzuchtig.
En zeg nou zelf.. Het is toch gestoord om zelf mayo te maken als de vette zaanse mayo voor een prikkie mee te nemen is uit de supermarkt etc.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:22 schreef mistdeja1 het volgende:
ik ben het absoluut niet eens met het topic, saus is echt niet heel belangrijk, je kan prima koken en lekker eten zonder echt waar, maak bv maar is een goede puree met lenteuitjes ofso met varkens oesters, nouja het kan iig prima zonder
Lastig he, een beetje tegengas. Papkind.quote:
Nee. Integendeel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Lastig he, een beetje tegengas. Papkind.![]()
't Zal me benieuwen wat je volgende kloon is.
Zo maak je je er wel heel makkelijk van af boefje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee. Integendeel.
Je lijkt (6 pagina's verder) nog steeds niet de cynische ondertoon van dit hele topic te hebben begrepen.
Dat jij dan ook niet snapt waarom ik zo op haar uiterst serieuze bericht (dezelfde kinderlijke fout die jij al eerder maakte vandaag) reageerde zegt al erg veel. En ondertussen nog elitair doen omdat jij zelf weleens een sausje maakt. Sad.
Waar makkelijk vanaf? Door nog maareens te benoemen wat voor de meerderheid al lang duidelijk is?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo maak je je er wel heel makkelijk van af boefje.
Stik niet in je pot mayo als je straks in je ledikantje gaat liggen.
Omdat ik vind dat mensen die hele liters sauzen over hun prakkie heenkwakken rare kwibussen vindt ben ik elitair?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
Waar makkelijk vanaf? Door nog maareens te benoemen wat voor de meerderheid al lang duidelijk is?
Jij was 1 van de weinigen hier die hier elitair trachtte te doen met een nietszeggende bezigheid als zelf een sausje in elkaar prutsen.
Aan jouw bolle hoofd te zien lig jij misschien met saus (zelfgemaakt?) in jouw bed, maar jij bent eigenlijk de enige die hier kinderachtig bezig is. (zowel qua taalniveau als qua inhoud)
Nee, dat zeg ik niet. Het ging nergens over de hoeveelheid, maar om het feit dat jij je zo geweldig vond omdat jij het wel allemaal zelf maakte. Wat ik overigens betwijfel, maar goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mensen die hele liters sauzen over hun prakkie heenkwakken rare kwibussen vindt ben ik elitair?!
Ja goed joh, maak je volgende account maar vast want heel veel langer zal het niet duren. We'll meet again.
Die bolle kop is welvaart trouwens.Je mag komen zwemmen als je durft, zet ik de barbecue aan.
Jij eet zeker ook rucola?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef popolon het volgende:
Omdat ik vind dat mensen die hele liters sauzen over hun prakkie heenkwakken rare kwibussen vindt ben ik elitair?!
Zie de laatste zin van mijn vorige post.quote:
Ik eet alles rauw als het even kan, een rauwe biefstuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij eet zeker ook rucola?
rucola is lekker!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij eet zeker ook rucola?
Een grap?! Hoe durf je!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik eet alles rauw als het even kan, een rauwe biefstuk.
Niks tegen een goede saus zoals twerkstra doet geloven, wel tegen een overvloed van. Maar dit topic is een grap, ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan.
Dit bedoelde ik (wellicht ken je alleen het Amerikaanse woord ervoor, daar het een tikje modern isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik eet alles rauw als het even kan, een rauwe biefstuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |