quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Roofvogels
Pas op voor de roofvogels.
Ze kunnen gaan roven.
En dan raak je dingen kwijt.
Ze maken je gewoon helemaal kapot.
Of gedeeltelijk.
Misschien uit jaloezie, dan voelen ze zich bedreigd.
Omdat jij leuker bent dan hun, of intelligenter.
Of nog erger: GEWAARDEERD WORDT.
Dan proberen ze je te gaan leegroven.
Maar het fijne is, als je zelfbeeld maar positief genoeg is:
Lukt het lekker toch niet.
Diep hè?![]()
Geen zwemdiploma's maar ik kan in het diepe![]()
Been there.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
GVD, had een OP gemaakt maar Peter had er al een geplaatst/
Gaan we formeel doen??quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Been there.![]()
Peter, als je graag de OP wil posten, post dan ook even mee aan het eind van het topic dat loopt want dan weten we iig dat je er bent.
Hikquote:
Het is gewoon irritant om een OP te maken en dan erachter komen dat er al een topic is geopend voordat de andere überhaupt vol was.quote:
En dat is Peterquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant om een OP te maken en dan erachter komen dat er al een topic is geopend voordat de andere überhaupt vol was.
Oud nieuws Fritsie........quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant om een OP te maken en dan erachter komen dat er al een topic is geopend voordat de andere überhaupt vol was.
Truste Ruud, niet te veel pintjes drinken hè.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok! Bijna weekend, en carnaval
Peter heeft al duizend keer een topic gekaaptquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nieuwe smilies, I love 'm.
Lekker belangrijk dat Peter je OP heeft gekaapt. Hij doet tenminste iets met zijn dag!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter heeft al duizend keer een topic gekaaptEn inderdaad regels zijn hier niet domweg niet toepasbaar
Gebeld is gevonden .. Pfffffffffffffffffffffff zucht ... Morgen haal ik um opquote:
Je ben een wonderkind.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef dieenebart het volgende:
Ben ook slapen jongens, de wijn is op.
Kan nog wel steeds heel snel typen, heel gek
Laat 'm dan ook even een linkje posten in het andere topic, that's allquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat Peter je OP heeft gekaapt. Hij doet tenminste iets met zijn dag!
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook even een linkje posten in het andere topic, that's alldan weet de Lapo'er dat ie geen moeite hoeft te doen.
![]()
Laterzzzz![]()
In de kroegquote:
pffttt.... mazzelaarquote:
Loop maar weer weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Laat 'm dan ook even een linkje posten in het andere topic, that's alldan weet de Lapo'er dat ie geen moeite hoeft te doen.
![]()
Ja wat stom (dom) van me .. Ik wilde wat foto's uploaden niet in de tasquote:
Nee kroeg met toffe rookruimtequote:
Zo, de hele dag met Heidi in de Oping gelegen?quote:
Ja duhhhh, die slaapt in de schuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, de hele dag met Heidi in de Oping gelegen?
Zijn die Polen al weg dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja duhhhh, die slaapt in de schuur.
Zo Lies ben je weer tuus vanuit dat openlucht museum.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Dat meen je niet! Ik heb hem ook niet zien liggen bij het weggaan?
Maar gelukkig was ie er nog!!![]()
Had je onze ober ervoor?!
Goedenavond Fok!![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.![]()
maak je niet zo druk, je zit op internet dus je hebt toch geen fuck te doen. kan jou het wat schelen of je dat dan ook nog noor niets doet? Anders had je ook niets met die tijd gedaan. Dus eigenlijk zit je te zeuren over iemand die jou werk uit handen neemt (ongevraagd weliswaar, maar toch) zodat jij meer tijd kunt besteden aan nietsdoen. En nu mauwen omdat je een par minuten niet niets hebt gedaan.
Alsof je de straat over bent gestoken terwijl je helemaal de deur niet uit had gehoeven.
Frits, je valt danig door den mand.![]()
En had ik al vermeld dat ik ging slapen?
Bart had wel een punt.quote:
Jawel, maar ik ook.quote:
Dat las ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo Lies ben je weer tuus vanuit dat openlucht museum.
en die watjes hebben alweer een rustdagquote:
Pfffffffquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ook.![]()
Ik wilde nu juist het onderwerp maar laten rusten maar wel aangeven dat ik er kennis van heb genomen, met plezier, vandaar de smilie-post.![]()
Ik doe het dak dichtquote:
Cali-for-ni-yah?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
en die watjes hebben alweer een rustdag
Goedemorgen SJ!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
PfffffffWas al bang dat dit topic geheel gewijd zou zijn aan de topicopener. . . .
Goedemorgen allen
Koop wel een berg gevulde koekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Dat meen je niet! Ik heb hem ook niet zien liggen bij het weggaan?
Maar gelukkig was ie er nog!!![]()
Had je onze ober ervoor?!
Goedenavond Fok!![]()
Thnx Fritsie ik wilde al naar bed. Effe de finish kijken en dan....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cali-for-ni-yah?
Ze zijn al binnen. Nu herhaling op ES.
Beter een goede wijn dan een verre buur . . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Peter top OP!![]()
Openluchtmuseum? Wat?![]()
We kregen ook nog een wijntje van de buren
Ja hahahaha! Maar nu kunnen we dus geen foto's op fok zetten he?quote:
Precies dat had....euh.....hoe heette hij nou? heel goed bedacht voor ons!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Beter een goede wijn dan een verre buur . . .
Hing gelijk inde foon... Ik ga morgenmiddag wel op en neer. Geen probleem ik ben opgelucht. Kreeg het spaans benauwd toen ik de foto's wilde zienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hahahaha! Maar nu kunnen we dus geen foto's op fok zetten he?![]()
Maar wat fijn dat hij gevonden is man!
Ja eigenlijk best lomp, we zijn ook zo weggelopen zonder achterom te kijken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hing gelijk inde foon... Ik ga morgenmiddag wel op en neer. Geen probleem ik ben opgelucht. Kreeg het spaans benauwd toen ik de foto's wilde zien
Snap het niet ik ben meestal wel allert.. Maar de camera lag vast niet op tafel ???? Maar goed eind goed al goed .. Ik gaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best lomp, we zijn ook zo weggelopen zonder achterom te kijken!
Ohw en ik stapte gewoon bij 1 van de deuren van de tram in. In den haag kan dat gewoon, daar heb je niet van die stomme hekjes. En toen zat ik vast, want ik had geen ov chipkaart, en met een strippenkaart moet je dus voorin stappen blijkbaar
Slaap lekker Soury!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap het niet ik ben meestal wel allert.. Maar de camera lag vast niet op tafel ???? Maar goed eind goed al goed .. Ik ga
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap het niet ik ben meestal wel allert.. Maar de camera lag vast niet op tafel ???? Maar goed eind goed al goed .. Ik ga
Uiteindelijk wel. Maar ik drink er eerst nog ééntje op. Wat drink jij? Een witte?quote:
Ja ik twijfel nog tussen een wit wijntje, of water.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar ik drink er eerst nog ééntje op. Wat drink jij? Een witte?
Als je maar niet van mij verwacht dat ik water bij de wijn ga doen . . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog tussen een wit wijntje, of water.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je maar niet van mij verwacht dat ik water bij de wijn ga doen . . .
ZIt in de 24 uurs dienst maar als ik niet wordt opgeroepen kan ik net zo goed gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je zei net nog goedemorgen toch?
Oké. Hoe veel uur sta je nog stand-by?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
ZIt in de 24 uurs dienst maar als ik niet wordt opgeroepen kan ik net zo goed gaan slapen.
Hier niet . . . Tenminste niet trager dan anders . . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie!
Wat is Fok traag? of ligt het aan mij? Ik heb geen zin om overnieuw op te starten.
24/7quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké. Hoe veel uur sta je nog stand-by?
Nope, ben slotenmaker van beroep en de enige in de regio. Eigenlijk is het dus 24/7/52.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist ja..
![]()
Heb je nooit echt vrij?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, dag is een groot woord. Ik werd vrij laat wakker.
Maar ik heb een top avond gehad!![]()
Respect.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, ben slotenmaker van beroep en de enige in de regio. Eigenlijk is het dus 24/7/52.![]()
Maar aan de andere kant is het wel een dankbaar beroep want je haalt altijd een ander uit de sores . .
Idd, voor m'n gevoel meer dan 40 uur per werkdag .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Respect.![]()
Dan werk je in de praktijk vast ook wel meer dan 40 uur p.w.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog uit eten geweest ofzo?
Gezellig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja eten!!!![]()
Nee, we hebben alleen in de kroeg gezeten!
Ja!quote:
Lekker uitgeslapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!We kregen bij het 2e wijntje al spontaan een glas water erbij van de ober!
![]()
![]()
En jij? leuke dag gehad? Nog net zo vrolijk als gister?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen.![]()
Dat was er gisteren bij ingeschoten, ik had een een dutje gedaan van een paar uur in bijna twee dagen
Vrouwen zijn best schattig, maar toch wel enorm onzekere wezens diep van binnen. Probeer er niet zo op in te hakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Betrek het 's op je zelf voor de verandering.
Ohja!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Betrek het 's op je zelf voor de verandering.
Ja, elke dag om tien uur op rtl 4, na de herhaling van GTST. Vaak gezien in m'n studententijd, lekker camp.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:17 schreef Twerk het volgende:
Was dat ooit niet zo'n programma vroeger? Staat me iets van bij dat mijn ma dat weleens aan het koekeloeren was.
Ligt er natuurlijk wel aan van wie die opemerkingen komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
Vrouwen zijn best schattig, maar toch wel enorm onzekere wezens diep van binnen. Probeer er niet zo op in te hakken
Nietszeggende, kleine opmerkingen of woorden kunnen al een chaos in hun brein creeeren.. It just has to be this way.
Verschrikkelijk programma!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, elke dag om tien uur op rtl 4, na de herhaling van GTST. Vaak gezien in m'n studententijd, lekker camp.
Met het boodschappenspel en de intro van de gast altijd: "Hij presenteert het nieuwe programma bla bla en hij is hier vandaag bla bla, en hoe drink hij z'n koffie?"
Vertel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaker ik die leader hoor des te genialer ik 'm vind,.
Zo dubbelzinnig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |