Na het bericht dat Wilders vooraan in de peilingen staat, en 87% van zijn kiezers laag opgeleid is, wordt het duidelijk dat de democratie faalt. Ik stel een aristocratie voor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht op een nieuwe staatsvorm
Ik ben geen voorstander van democratie
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Na het bericht dat Wilders vooraan in de peilingen staat, en 87% van zijn kiezers laag opgeleid is, wordt het duidelijk dat de democratie faalt. Ik stel een aristocratie voor.
Bronquote:De Griekse oorsprong van het woord suggereert de betekenis: geregeerd door de besten.
Waarom moet ik nu meteen aan een Disneyfilm denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Na het bericht dat Wilders vooraan in de peilingen staat, en 87% van zijn kiezers laag opgeleid is, wordt het duidelijk dat de democratie faalt. Ik stel een aristocratie voor.
aristocatsquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu meteen aan een Disneyfilm denken
Nou ja, ik ben meer voor een technocratie/meritocratie. Het feit dat Mien uit Assen mee mag beslissen over zaken waar ze he-le-maal niets vanaf weet, vind ik een behoorlijk nadeel van de democratie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
En vanaf maandag weer in de plus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Vandaag nog even de beurzen onderuit
die je zowel als agenda kunt gebruiken als waarmee kunt bellen enzoquote:Op zondag 8 maart 2009 10:53 schreef Xcalibur het volgende:
Wat versta je onder een zakelijke telefoon?
denk het wel ja, zijn er alternatieven?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef Xcalibur het volgende:
mja, ik heb al jaren telefoons die dat kunnen...
Nu een iPhone, werkt ideaal met e-mail lezen enzomaar een zakelijke telefoon zou ik het niet willen noemen, dan zou ik eerder aan een Blackberry denken ofzo?
Ik gok op de 190 als tijdelijk dieptepunt, dán ga ik uitstappenquote:
Goed plan.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik gok op de 190 als tijdelijk dieptepunt, dán ga ik uitstappen
TS230quote:
Beantwoord, want je bent niet gekquote:
Thnx!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
TS230
[..]
Beantwoord, want je bent niet gek
Geen sollicitaties toch vandaagquote:Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben vandaag trouwens wederom in Almere geweest(6 uur in het OV
)
Neuh, gelukkig nietquote:
Juist. En wie betaald de schadequote:Op donderdag 12 maart 2009 07:03 schreef avotar het volgende:
En dan zijn reetjes nog wel redelijk slim om snel weg te zijn.
Weet je wat pas irritant is.. Meeuwen... die kijken niet... vliegen gewoon voor of tegen je auto...
Ik heb al vanaf maandag het gevoel dat het weekend is. Dat krijg je met cursussenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef Sjeen het volgende:
Is het al bijna weekend? Ik heb geen zin meer...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf maandag het gevoel dat het weekend is. Dat krijg je met cursussen
ik wil ook wel eens wat... en brigitte kaandorp ook:quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt gewoon weekend, maar goed, ik wil ook zon en blauwe lucht en zonder jas buiten kunnen lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 12-03-2009 10:18:50 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Daar heb je de pauze voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt gewoon weekend, maar goed, ik wil ook zon en blauwe lucht en zonder jas buiten kunnen lopen...
waar zit jij dan waar je nu zonder jas in de zon en de blauwe lucht kan lopen?quote:
Naar buiten kijkt: grijs, grauw, nat... Nehquote:
Hmmm.... het trekt net dichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar zit jij dan waar je nu zonder jas in de zon en de blauwe lucht kan lopen?
Heb je gisteren geen pauze gehad danquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Naar buiten kijkt: grijs, grauw, nat... Neh
de leasemaatschappijquote:
En het eigen risicoquote:
quote:
Same herequote:
'Ambtenaren'!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Same here
Toch lekker om de woensdag gewoon standaard vrij te plannen en helemaal als het dan ook nog eens een lentegevoeldag wordt op een woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |