Hmmm. truequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:45 schreef Xcalibur het volgende:
Dat slowchat doet z'n naam wel eer aan verder hier![]()
Als je me nou gewoon een grote mok koffie komt brengen... Misschien wordt het dan nog wat met mij deze week. Maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:50 schreef Echo99 het volgende:
Ik wil graag een TT change aanvragen; - met 2 dooie modjes.
* Nizno zet grote mok koffie neerquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je me nou gewoon een grote mok koffie komt brengen... Misschien wordt het dan nog wat met mij deze week. Maar ik vrees het ergste
Me vrees that to!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je me nou gewoon een grote mok koffie komt brengen... Misschien wordt het dan nog wat met mij deze week. Maar ik vrees het ergste
Goed zo! Nog 360 dagen ofzo dan mag je weer!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:46 schreef Sjeen het volgende:
Nog maar een nieuwe mok koffie gehaald hiernaast... Daar staat een 'echt' horeca apparaat, zelf heb ik hier zo'n prutssenseoding
Geen Toby's gezien... Maar ik heb me prima geamuseerd
Dat lag ik me gisteren in bed ook te bedenken, dat het nu weer een heel jaar duurtquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goed zo! Nog 360 dagen ofzo dan mag je weer!
Ach... Je bent nog jarig, dochterlief is nog jarig... Zomervakantie, Kers en Sinterklaas zitten er nog tussen... Kans is groot dat je volgend jaar vergeet dat je ook nog carnaval moest vieren...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat lag ik me gisteren in bed ook te bedenken, dat het nu weer een heel jaar duurt
Preuvenementquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach... Je bent nog jarig, dochterlief is nog jarig... Zomervakantie, Kers en Sinterklaas zitten er nog tussen... Kans is groot dat je volgend jaar vergeet dat je ook nog carnaval moest vieren...
Dat wordt dan dus 12, 13, 15 en 16 februari voor mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:38 schreef avotar het volgende:
En om het nieuws dan maar compleet te maken.
Vastenavend is volgend jaar een week eerder.. 13 februari is d'n intoch al
Valentijnsdag neem je vrij?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Preuvenementzit er ook nog tussen, ook weer vier dagen stappen als ik zin heb
[..]
Dat wordt dan dus 12, 13, 15 en 16 februari voor mij
Verrek... niet eens aan gedacht johquote:
Typisch carnaval dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef Sjeen het volgende:
...Nee, dit jaar was de zondag redelijk waardeloos. Verkeerd publiek, verkeerde muziek, veel te druk, ...
Ik heb me de overige dagen uitermate goed vermaakt, zowel overdag tijdens de optochten en het zaate herremeniekestreffen als 's avonds. Dat het zondag niet leuk was, lag vooral aan de grote hoeveelheden 'hollanders' die er waren...quote:
Dat is in bergen op zoom ook altijd zo..quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb me de overige dagen uitermate goed vermaakt, zowel overdag tijdens de optochten en het zaate herremeniekestreffen als 's avonds. Dat het zondag niet leuk was, lag vooral aan de grote hoeveelheden 'hollanders' die er waren...
Klinkt zelfs voor een noordeling herkenbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is in bergen op zoom ook altijd zo..
Vandaar dat bij de echte krab de weekenden voor de vastenavend altijd populairder zijn dan de dagen zelf.
ik had het heul niet over buitenlanders.... buitenstaanders is heul wat andersquote:
Ah, schönes mädchen! Willst Du mit mir ins Kino gehen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:15 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ook een grote hekel aan Belgen en Duitsers die hier hun dag komen spenderen... Belgen kunnen echt niet rijdenen Duitsers zijn gewoon vervelend
Xenofobie is meer dan een angst voor buitenlanders, hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het heul niet over buitenlanders.... buitenstaanders is heul wat anders
En ik haat buitenstaanders niet... kan ze alleen niet waarderen tijdens feesten.
ze zijn ook niet vreemd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Xenofobie is meer dan een angst voor buitenlanders, hoorLetterlijk betekent het vreemdelingenhaat.
fobie betekent toch angst?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Xenofobie is meer dan een angst voor buitenlanders, hoorLetterlijk betekent het vreemdelingenhaat.
Het ging dan ook om het 'xeno'-deelquote:
Xenofoob dus....quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook niet vreemd.
Ze zijn gewoon buitenstaanders. Verder zijn ze heul net als mij
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef ManAtWork het volgende:
Bedoelt hij misschien niet Sjeenofobie?
quote:
Jammer joh....quote:xe·no·fo·bie de; v vreemdelingenhaat
Naja... je zei letterlijk, als ik het letterlijk vertaal staat er angst voor het vreemde, geen haat voor het vreemdequote:
Blijft staan dat het niet persé iets met buitenlanders te maken heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Naja... je zei letterlijk, als ik het letterlijk vertaal staat er angst voor het vreemde, geen haat voor het vreemde
Nee, daar heb je absoluut gelijk inquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Blijft staan dat het niet persé iets met buitenlanders te maken heeft.
Dan zal jullie dames 1 ook niet heel erg hoog spelen... :Squote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, daar heb je absoluut gelijk in
Is het dichtbij, de crematie?
Ow... wij hebben vanavond met 3-1 gewonnen(Dames Recreanten tegen Dames 1
)
Nee, niet echt... ze spelen volgens mij 4e klasse. Volgens mij zouden ze in onze competitie niet standhouden...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:10 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan zal jullie dames 1 ook niet heel erg hoog spelen... :S
heh heh.. hoewel ik wel moet zeggen dat het soms best frustrerend kan zijn om tegen recreanten te spelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, niet echt... ze spelen volgens mij 4e klasse. Volgens mij zouden ze in onze competitie niet standhouden...
Ik volleybal al 20 jaar... en ik ben 1.74 ... ik weet precies waar je het over hebt...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:46 schreef Sjeen het volgende:
We hebben het over volleybalAlleen is het huidige recreantenteam Dames 1 van vijf jaar geleden, dus met die techniek zit het eigenlijk wel goed
De huidige dames zijn alleen niet gewend dat er meer is dan puur rammen als je aanvalt, maar dat een bal ook geplaatst kan worden. En als je niet door een blok heenkomt met de aanval, dan maar een tikje eroverheen in het gat op de drie meter
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:17 schreef Echo99 het volgende:
Het is weer vrijdag. Gaan we vanavond weer allemaal zitten fastchatten over bankzaken, fiscale constructies en ontslagproceduresOnder het genot van 'wegmisbruikers' uiteraard
Klinkt bekend. Aan het begin van de wedstrijd wordt je zo aangekeken van: 'Jou kan ik wel hebben kleinequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:36 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik volleybal al 20 jaar... en ik ben 1.74 ... ik weet precies waar je het over hebt...
Persoon kan ik geen grotere kick krijgen in het veld dan een bal die ik moet door tikken over het blok heen van een middenman die 2 koppen groter is dan me...
"hoe groter ze zijn.... "
klopt. Ik glimlach altijd even naar ze en als ik dan de eerste beste bal via zn handen uitsla, knipoog ik even naar hem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Aan het begin van de wedstrijd wordt je zo aangekeken van: 'Jou kan ik wel hebben kleine. '
Dat kan ik niet meer zo goed nadat mijn afgescheurde enkelbanden, rotte knieen, slechte rug en kut conditiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:56 schreef Sjeen het volgende:
En ze dan nog afblokken ook... tsja, als je klein bent, moet je springen
Lekker een beetje trollen inderdaad...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef avotar het volgende:
klopt. Ik glimlach altijd even naar ze en als ik dan de eerste beste bal via zn handen uitsla, knipoog ik even naar hem.
En als hij reageert, heb ik gewonnen.
Want natuurlijk scoren ze vaak over me heen. En als ze me zo kickend aankijken, zeg ik altijd... goed zo.. je slaat over heb blok heen van iemand die een halve meter kleiner dan je. Goed gedaan.
Klaar...
Alweerquote:
Nu even niet! Ik ben druk bezig met mijn WOZ-bezwaar. Wat wordt 'ie mooiquote:
Dat wollige taalgebruik helpt niet, hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nu even niet! Ik ben druk bezig met mijn WOZ-bezwaar. Wat wordt 'ie mooiik zit nu al op 3 pagina's excl. bijlagen
quote:Beste ambtenaar,
Ik ben het er niet mee eens. Het huis van m'n buurman is vorig jaar voor veel weiniger verkocht.
Groetjes,
Een burger die jouw salaris betaalt!
Waarom lukt het niet dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik probeer al sinds halverwege december (!!) een simpele betaalrekening te openen bij de SNS Bank
Wil je weg bij ING vanwege een hoog 'prutsgehalte' en een voormalige werkgever, krijg je dit...
Ik zou het niet wetenquote:
Ex-ambtenarenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef sanger het volgende:Banken
Mijn broer wilt zijn rekening bij de (voormalige) postbank opzeggen. Dat lukt niet omdat zijn handtekening niet hetzelfde is als toen hij zijn Penny-rekening afsloot.
Voor de goede orde, bij het afsluiten van die Penny-rekening waren we een jaartje of 6-7
Ik durf het niet te zeggen. Ik gok Rabo, maar daar krijg ik rillingen van ( coöperatie 'quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef sanger het volgende:
Wat is overigens de beste bank op dit moment
But where's the fun in that?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat wollige taalgebruik helpt niet, hoor![]()
Gewoon:
[..]
Rabo zeker niet, zolang Heemskerkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik durf het niet te zeggen. Ik gok Rabo, maar daar krijg ik rillingen van ( coöperatie '' ), Fortis wordt het ook niet (al eens klant geweest), ABN wordt het niet (
)......
Groen word ik ook een beetje '' van...
Errr....m......
Ik vraag me alleen nog steeds af waarom geen enkele andere bank dat heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat werkt absoluut geweldig, inderdaad.
Ik ben van de Rabo overgestapt naar de ABN. Puur alleen omdat ik duurder uit was bij de Rabo. 2 betaalrekeningen en een creditcard.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Ik gok Rabo, maar daar krijg ik rillingen van ( coöperatie '' ), Fortis wordt het ook niet (al eens klant geweest), ABN wordt het niet (
)......
Groen word ik ook een beetje '' van...
Errr....m......
Kans op toewijzing is heel aardig (één op drie heb ik me laten vertellen). Gewoon goed beargumenteren, en een taxatierapport van rond die datum zal zeker helpen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef Sjeen het volgende:
In hoeverre is eigenlijk kans op succesvol bezwaar als de gemeente mijn woning flink meer waard vindt dan een taxateur?
Euh nee... ik heb de online tool ingevuld en er gaat een kopie van taxatierapport achteraan. Ik ben nooit zo wollig aangelegdquote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kans op toewijzing is heel aardig (één op drie heb ik me laten vertellen). Gewoon goed beargumenteren, en een taxatierapport van rond die datum zal zeker helpen.![]()
Maak je er ook zo'n kunststukje van als mijn bezwaar?
dus je werkte niet bij Logicaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:28 schreef Echo99 het volgende:
Huidige werkgever heeft mogelijk toch weer werk voor me!
Na 2 dagen thuis was ik al helemaal gewend aan het huisvrouwen leven.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:28 schreef Echo99 het volgende:
Huidige werkgever heeft mogelijk toch weer werk voor me!
Na 2 dagen thuis was ik al helemaal gewend aan het huisvrouwen leven.
The week after? Of echt gewoon ziek?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Sjeen het volgende:
Da's beter nieuws Echo
Ik voel me waardeloos, fikse keelpijn
Balen!! Beterschapquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:37 schreef Sjeen het volgende:
Echt gewoon ziek... keelpijn, verhoging, watten in mijn hoofd. Maar daar hebben we paracetamol en trachitol voor
Da's toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Moet alleen een DSI registratie gaan halen
beterschap!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:37 schreef Sjeen het volgende:
Echt gewoon ziek... keelpijn, verhoging, watten in mijn hoofd. Maar daar hebben we paracetamol en trachitol voor
Kijk even op www.dsi.nlquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:41 schreef Nizno het volgende:
en wat is een DSI registratie?
oke ik dacht dat het een afkorting was.. waar jullie wel vaker mee strooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |