abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66258951
quote:
Een groot deel van de farmaceutische industrie in Nederland wordt permanent bedreigd door dierenactivisten. Dat blijkt uit onderzoek van de NOS bij tientallen bedrijven en instellingen die zich bezighouden met dierproeven.

Ook financiële instellingen die te maken hebben met de bedrijven worden bedreigd. Het Dierenbevrijdingsfront heeft de afgelopen vijf jaar de verantwoordelijkheid geclaimd voor meer dan 40 ernstige acties in Nederland.

Personeel van farmaceutische bedrijven werd 's nachts thuis bezocht, auto's werden beschadigd, banden lekgestoken, huizen beklad. Ook werd brand gesticht. Bron: NOS
Kansloos die gasten van dat bevrijdingsfront. Wees blij dat er tenminste medicijnen gemaakt kunnen worden.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:11:42 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66258977
Vind ik niet kunnen
pi_66259095
Die activisten gaan liever dood dan dat er een medicijn voor kanker komt en toch één konijntje doodgaat.....
de stakkers!
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:15:27 #4
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66259159
Mijn plan met foto's van kankerpatienten voor hun huis gaan staan er roepen dat er nog steeds geen afdoende medicijnen zijn, mede door hun schuld.

En als je het echt laag wil spelen: achterhaal familieleden van die activisten die aan kanker zijn overleden en gebruik hun foto's ook.

Gemeen maar zij zijn ook niet fris bezig met familie erbij betrekken.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:18:09 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66259319
Aapies met make-up is idd geen gezicht
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:19:34 #6
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_66259377
gewoon sad, maarja die mensen hebben de hersenen van een koe. ze begrijpen gewoon niet dat ze er niks mee opschieten en dat je je mening niet op hoeft te dringen aan andere mensen.

die mensen zijn:
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_66259402
Ja goed dat ze dat doen.
pi_66259519
Dierproeven voor make-up en dergelijke vind ik ook niet kunnen. Maar als het op medicijnen aankomt vind ik dat we best proefdieren mogen gebruiken.

Zoals hier in de buurt bij TNO in Rijswijk, daar zit een groot apentestcentrum, waar ze onder andere proberen medicijnen tegen aids te ontwikkelen. Gaan ze daar een beetje tegen zitten actievoeren Ga dan zelf als testpersoon dienen!
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:26:07 #9
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66259638
Ik vraag me af of ze ook medicijnen weigeren te slikken die met dierproeven getest zijn als het puntje bij het paaltje aangekomen is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:26:17 #10
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_66259646
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef Apfelsaft het volgende:
Dierproeven voor make-up en dergelijke vind ik ook niet kunnen. Maar als het op medicijnen aankomt vind ik dat we best proefdieren mogen gebruiken.

Zoals hier in de buurt bij TNO in Rijswijk, daar zit een groot apentestcentrum, waar ze onder andere proberen medicijnen tegen aids te ontwikkelen. Gaan ze daar een beetje tegen zitten actievoeren Ga dan zelf als testpersoon dienen!
maar dat durven ze niet, de schijtbakken.
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  Donald Duck held donderdag 19 februari 2009 @ 23:29:27 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66259801
Ecotuig. Dat neigt naar niks anders dan puur terrorisme, die acties van ze.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66259881
Ik wacht op ouderejongere.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:43:58 #13
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_66262138
Ik wacht op een knokploeg.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_66262406
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_66262570
quote:

Testen op mensen die aan die ziekte lijden geeft nog altijd het beste resultaat. Dieren in het algemeen hebben niet het zelfde lichaam, dus ik vraag me af of de uitslag van zo'n test wel 100% betrouwbaar is.

Is er trouwens een bron waarin staat hoeveel proefdieren er jaarlijks sterven?
ROBODEMONS..................|:(
pi_66262716
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Testen op mensen die aan die ziekte lijden geeft nog altijd het beste resultaat. Dieren in het algemeen hebben niet het zelfde lichaam, dus ik vraag me af of de uitslag van zo'n test wel 100% betrouwbaar is.

Apen zijn resistent tegen aids. Daarom is het zo interessant voor mensen om te onderzoeken waardoor het komt dat apen geen last hebben van aids, en mensen wel.
pi_66262747
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk totaal geen idee waar je het over hebt. De meest gebruikte proefdieren zijn muizen, daar worden er in de beginfase van onderzoek naar nieuwe medicijnen vele duizenden van gebruikt.
Exacte cijfers heb ik geen zin om te zoeken, maar ga wereldwijd maar uit van miljoenen muizen, ratten, wat minder apen en varkens (die lijken genetisch namelijk ook heel veel op mensen)
Het is onmogelijk om medicijnonderzoek te doen en voor de tests alleen maar mensen te gebruiken. Naast het feit dat er geen miljoenen mensen zijn die vrijwillig sterven voor de wetenschap zou het financieel en logistiek ook niet haalbaar zijn.
En natuurlijk worden medicijnen als ze compleet ontwikkeld zijn op mensen getest voordat ze daadwerkelijk op de markt gebracht mogen worden, wat denk je zelf? Herinner je je die tests met vrijwillige proefpersonen die allerlei rare dodelijke complicaties kregen nog van een paar jaar terug? Dat was dus een medicijn in de eindfase dat toch niet bleek te werken zoals verwacht. Zulke dingen gebeuren maar heel weinig en dat is te danken aan de betrouwbaarheid van onderzoek dmv andere proefdieren.
Death is just another state of mind.
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 06:33:23 #18
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66264486
Medicijnen zijn voor zieke mensen
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:04:57 #19
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_66267659
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
[ afbeelding ]
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 20 februari 2009 @ 10:08:16 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66267745
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 06:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Medicijnen zijn voor zieke mensen
Dus eigenlijk wel voor die linkse terroristen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:28:14 #21
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_66268284
quote:
(...)
Ik heb daar ook vlakbij gewoond en kende iemand die daar werkte. Je wilt dus echt niet weten hoe er met die apen omgegaan wordt. Die beesten mogen niets in hun kooi hebben, niets om mee te spelen want dat is niet steriel. Je mag ze niet aanraken of aandacht geven. Ze worden geschopt en geslagen door de medewerkers. Echt ongelofelijk.

Buiten de discussie of dierenproeven rechtvaardig zijn, kun je op zn minst een beetje normaal met die beesten omgaan en dus niet mishandelen. Volgens mij was dat de grootste reden dat bijvoorbeeld stichting aap daar acties voerde, dat ze voor die beesten ruimere kooien wilden (waarin ze zouden kunnen bewegen).
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:41:32 #22
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_66268681
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef siface het volgende:

[..]

Ik heb daar ook vlakbij gewoond en kende iemand die daar werkte. Je wilt dus echt niet weten hoe er met die apen omgegaan wordt. Die beesten mogen niets in hun kooi hebben, niets om mee te spelen want dat is niet steriel. Je mag ze niet aanraken of aandacht geven. Ze worden geschopt en geslagen door de medewerkers. Echt ongelofelijk.

Buiten de discussie of dierenproeven rechtvaardig zijn, kun je op zn minst een beetje normaal met die beesten omgaan en dus niet mishandelen. Volgens mij was dat de grootste reden dat bijvoorbeeld stichting aap daar acties voerde, dat ze voor die beesten ruimere kooien wilden (waarin ze zouden kunnen bewegen).
Dat er fatsoenlijk met die beesten omgegaan moet worden ben ik geheel met je eens. Maar feit is en blijft dat ze wel nodig zijn om bepaalde onderzoeken te doen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_66270866
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:28 schreef siface het volgende:

En daar hebben ze dus geen geld voor omdat ze dan hun gebouw niet meer kunnen beschermen tegen terroristen.

Ik heb liever dat ze proeven op ratten doen dan op een kleuterklas. Die hypocrieten anti dierproef fanatici mogen wat mij betreft uitgesloten van alle medische zorg die ontwikkeld is door middel van dierproeven. Dat betekent dat ze geen enkel medicijn kunnen gebruiken.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:42:05 #24
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66270969
Hilarisch dat men bij farmaceutische industrie die dierproeven doet meteen aankomt met medicijnen tegen kanker. . .

Yeah right.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_66271057
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:18 schreef Biogarde het volgende:
Aapies met make-up is idd geen gezicht
Wegkankerende mensen ook niet.
Ga jij lekker bij een kliniek voor terminaal zieke kinderen kijken, daar moet je het qua ernst mee vergelijken, niet met een modeshow.

Rot toch op, mensen die bij de farmaceutische industrie aan cosmetisch bedrijven denken.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')