Nogal ja, rotzakken zijn het.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef neen het volgende:
Zijn die franszosen nog steeds zo gevoelig?
Als ze een rode enkel raken valt het wel mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef neen het volgende:
Zijn die franszosen nog steeds zo gevoelig?
0-2 had erin gezeten. Maar tegen zo'n ploeg mag je blij zijn dat je voorlopig nog geen rode kaart of penalty is aangenaaid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaat lekker met Twente begrijp ik.
Ze hebben dan ook gewoon een goede ploeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen vuiltje aan de lucht, juist daarom knijp ik 'm best wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan was het 0-2 geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als die kopbal had gehangen
Dichthouden nu
Nee, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Teletekst geeft geen rood aan.
Afgeslagen bal over het lege doel schieten.quote:
Die had moeten zitten én dat had een rode kaart moeten zijn inderdaad.quote:
weer eens een vooroordeel bevestigd dat fransen totaal niet met verlies om kunnen gaan, wat een kutvolk is het ook.quote:
Omdat ze er maar 1 hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zet RTV Oost eigenlijk elke keer dezelfde, slechte, irritante en vervelende commentator op wedstrijden van Twente
Twente watcher van RTV Oost, Heracles speelt niet in Europa.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zet RTV Oost eigenlijk elke keer dezelfde, slechte, irritante en vervelende commentator op wedstrijden van Twente
dankje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gefeli!
Bier in Paddy's gratis vanavond?
Schandalig.quote:
heel erg slecht jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:01 schreef HocBarr het volgende:
NOS heeft niet eens de rechten.
Nou l'OM was gewoon de favoriet hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind dit geen verrassing, Twente gaat deze ronde overleven, en in de volgende ronde zijn ze ook favoriet, ongeacht de tegenstander. Fantastisch elftal.
Hoezo 'ook' favoriet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind dit geen verrassing, Twente gaat deze ronde overleven, en in de volgende ronde zijn ze ook favoriet, ongeacht de tegenstander. Fantastisch elftal.
De selectie van Marseille is normaal gesproken beter dan die van Twente.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef hoM3r het volgende:
Voor mij niet, ik ken Marseille niet, maar ik kan met niet voorstellen dat ze beter voetballen dan Twente op dit moment.
Inderdaad.quote:
Jammer voor Ajax ja. Ronduit gunstig voor Twente.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Goed voor het Nederlands voetbal.
Alleen een beetje jammer dat als beide ploegen doorgaan, elkaar tegenkomen.
Volgens mij 1x eerder gebeurd (PSV-Feyenoord)
Je kan het dan ook zien dat sowieso 1 Nederlandse ploeg dan in de Halve finale zal komen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Daar was weinig van te zien. Twente was gewoon beter. Jammer dat Kufo die 2e niet maakte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
De selectie van Marseille is normaal gesproken beter dan die van Twente.
Wat blijft voetbal dan toch een heerlijk spel
kwartfinale.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan het dan ook zien dat sowieso 1 Nederlandse ploeg dan in de Halve finale zal komen.
Marseille is anders de grootste club van Frankrijk qua historie en achterban etc.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef hoM3r het volgende:
Voor mij niet, ik ken Marseille niet, maar ik kan met niet voorstellen dat ze beter voetballen dan Twente op dit moment.
Ow ik dacht dat de ronde hierna al de kwartfinale wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kwartfinale.
ik vind het ook jammer, had liever een andere tegenstander gehad.
Klopt, dat blijft het mooie van voetbal he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar was weinig van te zien. Twente was gewoon beter. Jammer dat Kufo die 2e niet maakte.
OM was alleen maar aan het schoppen (en die scheids liet het maar toe).
Volgende week maar afmaken dan.
Historie en achterban zeggen niks, bewijs. Het gaat er niet om hoe hoog je begroting is, het gaat erom wat je met die begroting doet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef Sieps het volgende:
[..]
Marseille is anders de grootste club van Frankrijk qua historie en achterban etc.
Volgens mij hebben die Fransen Twente ongelovelijk onderschat, maar Twente heeft echt fantastisch gespeeld
En voor wat het waard is:
Begroting L'OM: ¤124.500.000
Begroting FC Twente: ¤28.500.000
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Nee, helaas. Nu pas de laatste 32.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de ronde hierna al de kwartfinale was
Positief punt Sjimzquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan het dan ook zien dat sowieso 1 Nederlandse ploeg dan in de Halve finale zal komen.
AJax als tegenstander is de kans om de halve kwart finale te halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Jammer voor Ajax ja. Ronduit gunstig voor Twente.
Kwartfinale geloof ik. Strakke edit ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef QBZZ het volgende:
[..]
AJax als tegenstander is de kans om de halve kwart finale te halen.
dat commentaar. die fransenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Die goal moet trouwens spannend zijn geweest om te zien voor menig Twente supporter, "hij gaat dit toch niet verkloten he"
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2114266/
donderdag 18.30quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:36 schreef sezten het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de return in de Grolsch Veste is?
Mooi, word de eerste helft zien dusquote:
Hij pist hem er nog bijna naast ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Kwartfinale geloof ik. Strakke edit ook.
Die goal moet trouwens spannend zijn geweest om te zien voor menig Twente supporter, "hij gaat dit toch niet verkloten he"
Kutver! Zo vroeg? Dan ben ik nog op de UT! Kan ik hoogstens luisteren of er gejuich uit het stadion komt.quote:
Hij maakt hem heel lelijk af, maar wat een combinatie vooraf. Op de milimeter klopt alles precies.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef hoM3r het volgende:
Zo'n probleem vind ik het niet, je hebt in ieder geval de zekerheid dat een Nederlands team verder komt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:37 schreef PyTh het volgende:
Beetje jammer dat de 2 overgebleven Nederlandse ploegen tegen elkaar uit gaan komen indien ze het allebei redden.
Laatste keer dat twee Nederlandse ploegen tegen elkaar speelden won een Nederlandse club bovendien de UEFA Cupquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo'n probleem vind ik het niet, je hebt in ieder geval de zekerheid dat een Nederlands team verder komt.
Dat was Feyenoord tegen PSV met die goal van Pierre van Hooijdonk in de allerlaatste minuut, waardoor een verlenging werd afgedwongen als ik het goed heb. Spectaculaire wedstrijden waren dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Laatste keer dat twee Nederlandse ploegen tegen elkaar speelden won een Nederlandse club bovendien de UEFA Cup.
Dat was genietenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat was Feyenoord tegen PSV met die goal van Pierre van Hooijdonk in de allerlaatste minuut, waardoor een verlenging werd afgedwongen als ik het goed heb. Spectaculaire wedstrijden waren dat.
Hoi beste manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hej Boys 1985![]()
Kut Fransen.. dacht na Rennes en PSG zel een beetje gezend te zijn geraakt aan Franse politie.
Nu hadden ze voor elke Twente supporter 1.5 agent opgetrommeld![]()
Fouillering: schoenen uit, sommigen zelfs sokken uit. Jas uit. Aanstekers inleveren..
Maar ja,met zulke uitslagen hoor je mij niet klagen![]()
Stade Velodrome
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb het Twente doelpunt gisteren gemist, staat dat ergens online ?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Kwartfinale geloof ik. Strakke edit ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |