Als mol zou je ws geen witte broek aantrekken met zo'n opdracht in 't vooruitzichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
quote:
Dat Dennis 24 is /of 24 jr wordt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens WIDM forum stond er op de trein, die meerdere malen vol in beeld kwam, 85, wat zou corresponderen met het geboortejaar van Dennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft ze in Noord-Ierland moeten inleveren natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Irving op 20-02-2009 00:26:25 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Irving het volgende:
Dit is een spoiler wie de Mol is, serieusOok als je serie 7 wel gezien hebt vond ik 'm een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al vond ik die uitspraak zelf wel héél gezocht, heel erg 'de mol moet nog ff wat verdenkingen verzinnen'
Kzal hem zo even editten want kheb hem neit zo goed uitgelegd -.-quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ook als je serie 7 wel gezien hebt vond ik 'm een beetje![]()
Al vond ik die uitspraak zelf wel héél gezocht, heel erg 'de mol moet nog ff wat verdenkingen verzinnen'
En hij zette Vivienne aan tot geld verbrassen, daar ging ze alleen niet op in...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:11 schreef Maartel het volgende:
Dennis maakt ook erg vaak anderen verdacht.. als kandidaat houd je je verdenkingen wel voor je.
Sowieso met dat schietspel heel veel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Irving het volgende:
Dit is een spoiler wie de Mol is, serieusGod o godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Daar waren theorieën over. De productie kon haar makkelijk een rood scherm geven omdat al duidelijk was dat er niemand uit hoefde. Dan konden ze iedereen op een dwaalspoor brengen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel ook tussen Jon of Dennis. Anniek kan het toch al niet zijn ivm het rode scherm??
Whatever. Ik herhaalde maar even wat de theorie was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef JanJanJan het volgende:
dat gezeik over wel of geen rood scherm mogelijk voor de mol
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef broer het volgende:
Nou, die muzikale hint kan op niemand anders slaan dan Anniek of Rick. Zeg maar vast dag tegen Rick, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |