Dit was een maand of 7 geleden en dat zwart kleedt wel erg af hoor. Denk dat ik nu wel wat zwaarder ben door het stoppen met roken! Alhoewel ik me nu al weer een stuk minder 'zwaar' voel dan twee weken geleden. Dus het zal er om hangen. Die foto lijkt gewoon heel slankquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk rokje! Dit zou ik inderdaad ook wel aantrekkenHet rokje waar ik het over had is misschien beter te omschrijven als "brede riem".
Ben je trouwens nog steeds zo slank als op die foto? Je ziet er daar erg goed uit.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Dankje voor alle felicitaties
Ik ben meteen weer weg voor de rest van de avonddoeiiiii!
Hihi!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Joehoe! Daar was ik weer!
Wie heeft me gemist?
Heel begrijpelijk dat je boos bent. Weten je ouders eigenlijk dat je de voorkeur geeft aan vrouwen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, wat was ik kwaad net. Netwerk ging over gereformeerde homo-jongeren. Echt erg om te zien hoe zij verdrukt worden door de kerk en hun omgeving
. En mijn vader ook nog: "Zo'n kerk
". Nou poeh poeh, petje af, hoor! M'n ouders hadden gelukkig al snel door dat ze daar niet te lang over door moeten praten met mij
.
Jaaaa....dan zwaai ik ook!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Even nog zwaaien naar Kwak en Eska!!!!
Oh leuk kever meetings, met je eigen kever?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was een maand of 7 geleden en dat zwart kleedt wel erg af hoor. Denk dat ik nu wel wat zwaarder ben door het stoppen met roken! Alhoewel ik me nu al weer een stuk minder 'zwaar' voel dan twee weken geleden. Dus het zal er om hangen. Die foto lijkt gewoon heel slank![]()
En die stomme sjaal is omdat ik daar een heel weekend tussen de kevers (als in de autootjes, niet de beestjes) rond liep en geen zin had om mijn haar steeds te doen.
voorkeur geven aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je boos bent. Weten je ouders eigenlijk dat je de voorkeur geeft aan vrouwen?
Oh wat ben je mooi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Dit rokje had ik laatst aan. Het kaartje van de boot naar Lavenham zat nog in de zak (waar deze foto dus genomen is). Te jong gekleed? Voor sommigen vast wel en zo loop ik er ook niet altijd bij. Maar bij sommige situaties kan het prima. Dit rokje doe ik naar mijn werk dus ook aan maar dan met een nette blouse en een dikke maillot of kousen en laarzen.
[ afbeelding ]
nee, niet sarcastisch. echt, twee keer een uur rijden, een lezing, een discussie, en dan voor t laatste anderhalf uurtje weer keihard typen...waar ze de inspiratie vandaan halen, ik weet t niet. ik val namelijk óm van de slaap.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Kwak, was dat sarcastisch, over dat harde werken van die mensen? Of voor het eggie?
Eska, jij weegt nu toch eigenlijk iets te weinig zei je? Of heb ik daar nou niet goed bij opgelet?
Ga je ook proberen met voeding daar iets aan te doen, of wilde je het nou alleen wat meer herpositioneren?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Dit rokje had ik laatst aan. Het kaartje van de boot naar Lavenham zat nog in de zak (waar deze foto dus genomen is). Te jong gekleed? Voor sommigen vast wel en zo loop ik er ook niet altijd bij. Maar bij sommige situaties kan het prima. Dit rokje doe ik naar mijn werk dus ook aan maar dan met een nette blouse en een dikke maillot of kousen en laarzen.
[ afbeelding ]
Ik wilde idd nog zeggen: Muts! Je krijgt een complimentje!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Tink, éigenlijk bedoelde ik gewoon te zeggen met al dat gebazel: dankjewel![]()
Je moet datgene dragen waar jij je prettig bij voelt. Maar altijd eerst in de spiegel kijken en een realitiy check doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het probleem is dat ik hier totaal geen vrouwen heb waar ik me aan kan spiegelen. De gemiddelde vrouw van boven de 18 loopt hier in een moederspijkerbroek met een makkelijk truitje. Volslagen sexloos natuurlijk.
En als ik dan in een heel kort rokje loop voel ik me al zo snel hoerig, terwijl ik in Nederland altijd het gevoel heb dat ik me veel te tuttig kleed.
Ja, die trend heb ik dus nooit begrepen. Verschrikkelijk!quote:Weet je bijvoorbeeld wat hier nu net in is?Van die kniebroeken met laarzen eronder
![]()
Echt, dit gedeelte van Duitsland is zo behoudend wat kleding betreft.
Budel ben ik ook een keertje geweest!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Oh leuk kever meetings, met je eigen kever?
zijn we ook vaak geweest. Budel e.d.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, die trend heb ik dus nooit begrepen. Verschrikkelijk!
Het ergste vind ik nog de trend waarbij je dus een colbertje draagt met bijpassende broek, alleen is de broek dan een bermuda. Loop je toch mooi voor lul op kantoor!
ieuw een kniebroek met laarzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, die trend heb ik dus nooit begrepen. Verschrikkelijk!
Het ergste vind ik nog de trend waarbij je dus een colbertje draagt met bijpassende broek, alleen is de broek dan een bermuda. Loop je toch mooi voor lul op kantoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |