1.68quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
Wel tof ingericht hoor! Hoe lang ben jij?Want ik met 1.98 zou daar niet kunnen leven denk ik. Beetje een tent idee
Haha neequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Wow, ziet er netjes uit! Je hebt je kamer toch niet regelrecht uit de IKEA overgenomen he? Ik denk dat mijn kamer meer een mix van alles qua kleuren en spullen wordt, maar ja, het is dan ook een jongenskamer
.
Welk tv-kastje?! Hoe diep, hoe breed, hoe hoog?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha neeal zit er wel veel ikea spul bij.. Maar die grote witte kast met die vakken had ik al, het kastje waar ik m'n kleding in heb ook.. En het tv kastje, het bureau en de bank komen nieuw bij de Ikea vandaan
!
Thanks! Ja dat had ik ook al bedacht jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef Renesite het volgende:
Gaaf BT!
Tip: doe wat planken aan 1 kant van de plafond spanten voor spullen. Kan je mooi benutten voor een doos met bijvoorbeeld oude aantekeningen die je toch nooit gebruikt.
Hij is van LACKquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welk tv-kastje?! Hoe diep, hoe breed, hoe hoog?!![]()
Ja, ik ben zelf ook op zoek...
O, ja, die had ik al eens gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is van LACKmoet je maar even opzoeken op ikea.nl! Ik weet de afmetingen niet uit m'n hoofd.
Maar het is best een groot ding hoor, zeker voor een studentenkamer.
Hey, welke bank is dat en valt dat ding een beetje trappen op te tillen?quote:
De KLOBO, goedkoopste die ze hebben bij de Ikeaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hey, welke bank is dat en valt dat ding een beetje trappen op te tillen?
Ik ga ook maar voor dat Lack TV-meubel, ziet er wel mooi uit.
Ah tof, en zit hij een beetje lekker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De KLOBO, goedkoopste die ze hebben bij de Ikeaen ja wel redelijk. Maar je zou 'm bijna beter eerst in elkaar kunnen zetten voor je 'm op je kamer zet, dat is lichter!
En dat TV meubel zou ik ook doen als ik jou washet is echt een mooi ding.
Ik heb er nog niet lang op gezeten, maar tot nu toe bevalt 'ie prima hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah tof, en zit hij een beetje lekker?
Ik had trouwens ook al diezelfde stellingkast op het oog, en nee, ik probeer je kamer niet helemaal te kopiëren, maar het is puur toeval
.
je kan die stoelen niet zomaar op de gang laten staan hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:00 schreef saskia_89 het volgende:
Ik heb even jullie advies/mening nodig als jullie zo lief zijn om die te geven. Ik woon al een jaar op kamers, maar volgende week gaan we laminaat leggen en dan wil ik daarna meteen de kamer anders indelen. Nu heb ik een aantal opties gemaakt en ik zou graag willen weten welke je zou kiezen.
Dit is hoe het er nu uit ziet.
[ afbeelding ]
Wat ik dus niets vind van de huidige opstelling. De tafel past niet in het inhammetje bovenaan, en als je binnen komt loop je als het ware tegen het bureau aan. En als je op de laptop zit, kun je niet naar buiten kijken en beetje naar buiten kijken tijdens het leren is ook leuk.
Het bed staat schuin om dat het bed iets te groot is, maar dat gaat in de toekomst wel veranderen, krijg namelijk een nieuw bed 2 persoons, en als dat niet goed past na enig zaagwerk leg ik gewoon het matras op de grond;). Maargoed, zoals je ziet zijn het dus 2 kamers eigenlijk, 1 kleintje en 1 grotere.
En hier zijn de opties (zijn er nogal veel:P, sommige lijken ook wel veel op elkaar maargoed). Die 2 vierkantjes zijn trouwens een tafel en een poef
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
Ja dit zou ook nog een optie zijn! Denk alleen niet dat de bank daar zou passen, want dat stukje muur is 1,45 en de bank is iets van 1,70? Dus dan heb je maar klein stukje over. Maar ik zou het eens proberen of het past! Bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:38 schreef saaw het volgende:
saskia_89 ik zou het zo doen als het mijn kamer was:
[ afbeelding ]
Kun je lekker aan tafel zitten en heb je een gezellig hoekje voor de bank en als er wat meer mensen zijn kunnen ze overal zitten en nogsteeds met elkaar praten. [bank met rug naar tafel is niet zo gezellig]
Bedoel je de stoelen om die tafel? Dat zijn klapstoeltjes en 1 bureau stoelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
je kan die stoelen niet zomaar op de gang laten staan hoor
Ik zou in ieder geval geen banken/bedden of weet ik veel wat scheef zetten, dan krijg je dode hoeken waar je eigenlijk helemaal niets mee kan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:00 schreef saskia_89 het volgende:
Ik heb even jullie advies/mening nodig als jullie zo lief zijn om die te geven. Ik woon al een jaar op kamers, maar volgende week gaan we laminaat leggen en dan wil ik daarna meteen de kamer anders indelen. Nu heb ik een aantal opties gemaakt en ik zou graag willen weten welke je zou kiezen.
Dit is hoe het er nu uit ziet.
[ afbeelding ]
Wat ik dus niets vind van de huidige opstelling. De tafel past niet in het inhammetje bovenaan, en als je binnen komt loop je als het ware tegen het bureau aan. En als je op de laptop zit, kun je niet naar buiten kijken en beetje naar buiten kijken tijdens het leren is ook leuk.
Het bed staat schuin om dat het bed iets te groot is, maar dat gaat in de toekomst wel veranderen, krijg namelijk een nieuw bed 2 persoons, en als dat niet goed past na enig zaagwerk leg ik gewoon het matras op de grond;). Maargoed, zoals je ziet zijn het dus 2 kamers eigenlijk, 1 kleintje en 1 grotere.
En hier zijn de opties (zijn er nogal veel:P, sommige lijken ook wel veel op elkaar maargoed). Die 2 vierkantjes zijn trouwens een tafel en een poef
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
[ afbeelding ]
8
[ afbeelding ]
9
[ afbeelding ]
10
[ afbeelding ]
11
[ afbeelding ]
12
[ afbeelding ]
13
2 hospiteer borrels is nou niet bijzonder veel, maar ik begrijp het wel. Wat ik zou doen is bij advertenties die door de huisbazen zelf op kamernet zijn gezet, en niet door de bewoners, gewoon direct reageren nadat hij geplaatst is. Het komt regelmatig voor dat de huisbaas gewoon de eerste die reageert direct uitnodigt voor een bezichtiging.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef MatiCe het volgende:
Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen, na twee hospiteerborrels ben ik het reageren via kamernet een beetje zat eigenlijk...
Zijn er mensen die in Groningen op kamers wonen en het emailadres en/of telefoonnummer van hun huisbaas naar me willen PB'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |