o ja ik weet wel welke je bedoelt.. kan 'm zo snel ook niet vindenquote:Subklacht:
ik kan dat plaatje waarbij je 3 lege plaatjes en dan zon hoofd dat FUUUUUUUUUUUUUUU zegt niet vinden
Leer je 60%, heb je een 6quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef straight-up-hustlin het volgende:
[..]
jjamaar dan krijg ik een onvoldoende
jij snapt hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef TheGuy het volgende:
BRUINEEEE JEWEETS Latijn zuigt pik en gradstein is ook niet echt aardig met zijn rijtjes gedoe enzo
Alleen voor echt bazen natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef kwiwi het volgende:
*kuch* verkapt ik-doe-gymnasium-topic *kuch*
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga je in alle topics 'nooit grappig' zeggen?
Jaloers?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaan
Ok toppiequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaloers?
Die quote werd trouwens ook nooit grappig bevonden.
wie weet lukt het hem welquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaan
Het blijft wel onder voorbehoud. Na de zomer gebruikte ik ook de oneliner 'Ga kersen plukken' na het zoveelste dopinggeval in de Tour.quote:
Ik las "Ik sta in brand"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef immortalsean het volgende:
ik sta in de krant!
lees dat maar eens, en zie dat dat latijn heul niet boeit om een Gymnasium papiertje te halen.
Latijn is een dode taalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
Oneensch met klacht:: Latijn is mooie taal !
Precies, Latijn is de beste klassieke taalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
Oneensch met klacht:: Latijn is mooie taal !
Sumquote:
Dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]Pater tuus matrem tuam vitiat.
Lijkt mij.
Altijd leuk omdat tegen een leraar Latijn te zeggen.quote:
Aah! Nee!quote:
Zeg nou niet dat het een zuiplied is, straks horen we het Io vivat in de skihut-versiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:42 schreef Apfelsaft het volgende:
Io vivat, io vivat, nostrorum sanitas!
Hoc est amoris poculum,
doloris est antidotum
Io vivat, io vivat, nostrorum sanitas!
Prachtige taal. Zelfs een zuiplied ziet er tof uit in het Latijn.
Alsof die latijnse termen nu zo moeilijk zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef IlsjePils het volgende:
Appeltje eitje,
Ik moet heel het menselijk lichaam in het latijn kennen en mij hoor je ook niet zeuren
jamaar het waren er zo veelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
Klagen over rijtjes leren terwijl je gymnasium doet.
Eerder beginnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef straight-up-hustlin het volgende:
[..]
jamaar het waren er zo veel
jamaar ik kreeg het de laatste les voor de toetsweek op en ik moest dus ook heel veel leren voor andere vakkenquote:
Met die andere vakken eerder beginnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef straight-up-hustlin het volgende:
[..]
jamaar ik kreeg het de laatste les voor de toetsweek op en ik moest dus ook heel veel leren voor andere vakken
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Met die andere vakken eerder beginnen
Mwah tis effe wennen maar te doen, ik heb dit topic toch ook niet geopendquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Alsof die latijnse termen nu zo moeilijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2009 23:25:15 ]
ja zo werkt dat dus even niet he!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Met die andere vakken eerder beginnen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef IlsjePils het volgende:
[..]
Mwah tis effe wennen maar te doen, ik heb dit topic toch ook niet geopendIk weet het : moet ze nu zelf ook allemaal gaan lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is juist vrij makkelijk omdat het gewoon een samenstelling is van 3 botten
Dat bedoelde ik dus dat je vaak al veel kan afgeleiden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ja de talus, calcaneus en os navicularisquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weet het : moet ze nu zelf ook allemaal gaan lerenMaar is juist vrij makkelijk omdat het gewoon een samenstelling is van 3 botten
Dat bedoelde ik dus dat je vaak al veel kan afgeleiden
Bijnaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:49 schreef TheGuy het volgende:
Scortum
Grieks is qua verhalen wel interessanter dan Latijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef Stukjekaas het volgende:
Latijn![]()
Grieks is voor echte bazen
Kreeg 2 weken geleden bij grieks een vertaling waarin een of andere gozer zijn ballen afsneedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Grieks is qua verhalen wel interessanter dan Latijn
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kreeg 2 weken geleden bij grieks een vertaling waarin een of andere gozer zijn ballen afsneed.
Werd Afrodite niet geboren uit het schuim in de zee, dat afkomstig was van de ballen van Ouranos, die zijn zoon eraf had gesnedenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Kreeg 2 weken geleden bij grieks een vertaling waarin een of andere gozer zijn ballen afsneed.
En Athena uit het hoofd van Zeus. Hij had ontzettende hoofdpijn, dus hij vroeg aan Hephaistos of die misschien zo vriendelijk zou willen zijn zijn hoofd met een bijl open te hakkenquote:Op zondag 22 februari 2009 01:31 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Werd Afrodite niet geboren uit het schuim in de zee, dat afkomstig was van de ballen van Ouranos, die zijn zoon eraf had gesneden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |