Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga je in alle topics 'nooit grappig' zeggen?

Jaloers?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaan

Ok toppiequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaloers?
Die quote werd trouwens ook nooit grappig bevonden.

wie weet lukt het hem welquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaan

Het blijft wel onder voorbehoud. Na de zomer gebruikte ik ook de oneliner 'Ga kersen plukken' na het zoveelste dopinggeval in de Tour.quote:

Ik las "Ik sta in brand"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef immortalsean het volgende:
ik sta in de krant!
lees dat maar eens, en zie dat dat latijn heul niet boeit om een Gymnasium papiertje te halen.

Latijn is een dode taalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
Oneensch met klacht:: Latijn is mooie taal !

Precies, Latijn is de beste klassieke taalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
Oneensch met klacht:: Latijn is mooie taal !

Ik weet nooit hoe ik dat moet uitspreken - ik heb alleen Spaans gehad, dus geef er maar een Spaanse schwung an -  en je hebt tutoren die dan gaan kankeren
 Ik weet nooit hoe ik dat moet uitspreken - ik heb alleen Spaans gehad, dus geef er maar een Spaanse schwung an -  en je hebt tutoren die dan gaan kankeren   

Sumquote:

Dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]Pater tuus matrem tuam vitiat.
Lijkt mij.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Altijd leuk omdat tegen een leraar Latijn te zeggen.quote:

Aah! Nee!quote:

.
.

!
!
											|  | 

| Forum Opties | |