o ja ik weet wel welke je bedoelt.. kan 'm zo snel ook niet vindenquote:Subklacht:
ik kan dat plaatje waarbij je 3 lege plaatjes en dan zon hoofd dat FUUUUUUUUUUUUUUU zegt niet vinden
Leer je 60%, heb je een 6quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef straight-up-hustlin het volgende:
[..]
jjamaar dan krijg ik een onvoldoende
jij snapt hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef TheGuy het volgende:
BRUINEEEE JEWEETS Latijn zuigt pik en gradstein is ook niet echt aardig met zijn rijtjes gedoe enzo
Alleen voor echt bazen natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef kwiwi het volgende:
*kuch* verkapt ik-doe-gymnasium-topic *kuch*
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga je in alle topics 'nooit grappig' zeggen?
Jaloers?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaan
Ok toppiequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaloers?
Die quote werd trouwens ook nooit grappig bevonden.
wie weet lukt het hem welquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij daardoor als grappig wordt gezien en als een coole KLBer door het leven kan gaan
Het blijft wel onder voorbehoud. Na de zomer gebruikte ik ook de oneliner 'Ga kersen plukken' na het zoveelste dopinggeval in de Tour.quote:
Ik las "Ik sta in brand"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:06 schreef immortalsean het volgende:
ik sta in de krant!
lees dat maar eens, en zie dat dat latijn heul niet boeit om een Gymnasium papiertje te halen.
Latijn is een dode taalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
Oneensch met klacht:: Latijn is mooie taal !
Precies, Latijn is de beste klassieke taalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
Oneensch met klacht:: Latijn is mooie taal !
Sumquote:
Dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]Pater tuus matrem tuam vitiat.
Lijkt mij.
Altijd leuk omdat tegen een leraar Latijn te zeggen.quote:
Aah! Nee!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |