Daarom zei ik ook "officieel is het zelfs", ik ging er ook niet van uit dat er in de stad winkels open warenquote:
Het is me stamkroeg in B-E, waar normaal nooit iets gebeurt. Alleen het was er nu zo ontiegelijk druk met 14-15-16 jarigen, dat het overzicht kwijt was. Stond stuk of 150 mnan dus ook buiten.. En tja, de eigenaar stond zelf met zn bek vol tanden hoeveel -jong- volk er wel niet was... Maar al met al hebben we het nog goed gezellig kunnen houden...quote:
Kerel die het met had, wou die ene vent met zn vuist slaan, uin die vuist zat ook het mes. Toen hij sloeg, is die vuist misgegaan, en schramde het mes op zn gezicht/ oor. Opzich niets ernstigs qua verwondingen. Alleen tja, veel jonge kinderen buiten, 4 biertjes, veel hormonen, dus dan heb je een heel opgefokt sfeertje. Maar ik ben er serieus trots op dat we met een paar man, die groep in zo'n kort tijdsbestek rustig hebben gekregen, en allemaal van straat af.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
waar is er dan een net 'n mes bewerkt? klinkt wel heftig namelijk...
Wandelbos ja... en uhm.... achter de kerk in de goirkestraat uhm.... in het park aan de sweelincklaan ( maar da's nie echt kinderboerderijachtig... dr staan een paar lama's achter t hek...)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:32 schreef tinny het volgende:
even totaal iets anders :
Weet iemand kinderboerderijen in Tilburg te zitten !?
Vroeger zat er een in de Wandelbos, zit die daar nog steeds?
Of misschien een andere uitgaanstip voor een baby rond de 12 mnd ?
Ik hoorde van personeel dat er al langer werkt dat het gister wel een vand emeest gezellige avonden was die ze hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:35 schreef toma het volgende:
Goeiemorgen,
Was echt super gezellig gisteren in de stad. Vond alleen wel dat het wat rustiger was dan andere jaren.
ik ga nu naar de optocht in Goirle (in mn kippenpak)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde van personeel dat er al langer werkt dat het gister wel een vand emeest gezellige avonden was die ze hebben gehad.
Het was lekker druk en ook erg leuk. Geen gezeik iedereen vrolijk. Top!
Om 16.00 weer.
Je moet ook niet naar tenten gaan waar meer normale muziek dan carnavalsmuziek wordt gedraaid tijdens carnaval. Dan krijg je allemaal 12 jarige binnen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:49 schreef toma het volgende:
[..]
ik ga nu naar de optocht in Goirle (in mn kippenpak). Maar gister was echt top. Behalve in de Philip, ik blijf dat een klote tent vinden. In de skihut was er nog even gevochten maar dat was snel gesust.
Ben al weer terug. Was een schôon optocht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar tenten gaan waar meer normale muziek dan carnavalsmuziek wordt gedraaid tijdens carnaval. Dan krijg je allemaal 12 jarige binnen!
haha das sjiek hoor!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik mijn laptop in de badkamer zet en vanuit bad Gossip Girl ga kijken![]()
met pruikespelden en ja!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:04 schreef styliste het volgende:
speciaal voor tommy: hoe zet ik mijn pruik vast aan mijn hoofd en verkoopt de hema buiten de kerst om ook carpaccio?
wat de hell zijn pruikespelden en verdomme ik dacht ik zet het waar het (ongeveer) hoort... had dus beter hier kunnen posten...quote:
het punt is dus een beetje dat ik niet weet waar ik ze moet zetten.. had gister schuifspeldjes erin geprikt bij mijn haargrens maar hij zakte heel de tijd naar achteren... en toen bleef ik haken achter de kralen van een jurk van iemand en toen floepte dat ding zo van mijn kop..quote:
dat zijn een soort schuifspelden die wat langer zijn en waaraan je je pruik kan vastzetten!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef styliste het volgende:
[..]
wat de hell zijn pruikespelden en verdomme ik dacht ik zet het waar het (ongeveer) hoort... had dus beter hier kunnen posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |