had ik zelf ook al bedacht maar hij zit niet zo in de buurt en ik heb gee zin om daar naar toe te fietsen en dan met lege handen weer thuis te komen... vandaar..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Euhh, waarom ga je dan niet gewoon nog eens naar die hema?
Koop dan wat anders, probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:06 schreef styliste het volgende:
[..]
had ik zelf ook al bedacht maar hij zit niet zo in de buurt en ik heb gee zin om daar naar toe te fietsen en dan met lege handen weer thuis te komen... vandaar..
Dat zijn nou nog eens tips waar een keukenkneus als ik, en TS ook schat ik zo, nog eens wat mee kanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:13 schreef Stakky het volgende:
ga naar je lokale slager en koop het daar. En als ie geen gesneden carpaccio heeft vraag je hem of hij wat filet mignon in dunne plakken kan snijden. Die sla je dan thuis tussen 2 stukjes folie er plat en je hebt je eigen gemaakte carpaccio. kost je misschien 5 minuten max.
Tip: dat platslaan, dat gaat prima met een beetje zware koekenpan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat zijn nou nog eens tips waar een keukenkneus als ik, en TS ook schat ik zo, nog eens wat mee kan
Ik kijk wel eens naar 'born to cook".quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:56 schreef grif het volgende:
[..]
Tip: dat platslaan, dat gaat prima met een beetje zware koekenpan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |