Check.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef styliste het volgende:
wie gaat er vanavond de stad in?
Heuj! Ik ben Claes Vaak, niet Sinterklaas...quote:
Kaartjes?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef Tegan het volgende:
Carnaval.
Oud-vrienden die kaartjes van je proberen te ritselen terwijl je niet onaardig wil zijn maar ze wel haat.
Heb je ieg al een rood t-shirt aan voor je sinterklaas pakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heuj! Ik ben Claes Vaak, niet Sinterklaas...
Daarnaast moet ik gewoon werken dus dat is in de boekaniersoutfit.
Ja, mijn werk geeft ieder jaar een heel gaaf Carnavals-personeelsfeest. Maar omdat wij 2000 werknemers hebben werken ze dus met kaartjes om te zien hoeveel mensen er komen. Wel gratis dus. Zijn er een aantal mensen waar ik vroeger mee omging, die geen kaartje hebben, en nu moet ik zeker lief gaan doen en mijn avond op hun afstemmen. Denk het nietquote:
Ooo oke, ik snap het. Nee idd, logisch dat je dat niet doet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, mijn werk geeft ieder jaar een heel gaaf Carnavals-personeelsfeest. Maar omdat wij 2000 werknemers hebben werken ze dus met kaartjes om te zien hoeveel mensen er komen. Wel gratis dus. Zijn er een aantal mensen waar ik vroeger mee omging, die geen kaartje hebben, enn nu moet ik zeker lief gaan doen en mijn avond op hun afstemmen. Denk het niet.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik moet echt leren om ook onaardig te doen tegen mensen die ik niet mag.
Je klinkt net zoals ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Als ik iemand écht niet mag, dan heb ik daar geen problemen mee. Dan kan die persoon ook niets meer goed doen
[maar het duurt wel even voor ik je écht niet mag]
Hihiquote:
Haten is een groot woord. Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik haat niemand. Maar er zijn van die mensen die ik niet mag om het feit dat ze me ooit hebben laten zitten, waardoor vriendschappen zijn verwaterd. Maar als ze dan zoiets heel lief vragen, kan ik echt heel moeilijk zeggen, waarom praat je nu ineens wel met me?!
De snelste en eerljikste weg, is rechtdoor, vol voor z'n raap. Mensen vinden het meestal niet zo leuk om te horen, maar ze weten precies waar ze aan toe zijn EN ze hebben kans om een weerwoord te geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Haten is een groot woord. Dat doe ik ook nietMaar sommige mensen zitten op het randje - denk ik.
Tja, ik zou dat ook niet direct zeggen, maar een indirecte opmerking wel...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:13 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik heb zin in worstenbrood!
Koopzondag gaat niet doorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In Tilburg? De grote winkels zijn in ieder geval gewoon open, zondag is het officieel zelfs koopzondag, de grote AH is gewoon open bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Had ik al verteld van de kat in de boom bij m'n ouders thuis?
Mama belde op van de week, dat er al twee dagen een kat in de boom voor ons huis zat, maar die zat op 10m hoogte ofzo, dus konden ze niet bij. Dus mama naar de buren (katteneigenaren en liefhebbers): is dat jullie kat? Nee dat was niet.
Dus mama de dierenambulance gebeld.. die zeiden: naja, we bellen u zo even terug. Bellen ze terug: "de brandweer is onderweg". Oh oke?
Komen ze aan.. zijn ze met ZEVEN man!! Seriously, voor een kat ffs
.
Konden ze er niet bij![]()
![]()
. Hebben ze zo'n ladderwagen uit Nijmegen (!!) laten komen
(20km verderop). Hele straat was uitgelopen, want ja, die dachten ook: watskeburt?! Zaten ze daar, 7 brandweerlieden
.
De kat is met de dierenambulance meegenomen en zit nu wss in het asiel als niemand zich meldt ofzo.. maargoed.
Maar papa was dus een beetje over de zeik t.o.v. ons mam, want die had zoiets van "wat haal je jezelf onder de voet?!". En wij zeiden ook al tegen elkaar: grapje kan goed 5000 euri gekost hebben al dan niet meer.. ff twee brandweerwagens en 8 brandweerlieden.
Dus nu ga ik een brief opstellen die zogenaamd van de brandweer komt, met een rekening. Ik wil echt z'n gezicht zien als ie die brief opent en erin trapt. Volgens mij ontploft ie dan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |