Hihihihiquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef BluesRebel het volgende:
Dit is de KLB. Waar mensen met SERIEUZE ergernissen en irritaties komen.................
..........
Probeer het eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef ruud.nl het volgende:
Totaal niet voorspelbaar hoe dit topic verder zal verlopen.
Wat moet je dan met een topic zonder de reactiesquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Dakada het volgende:
Wat moet je dan ook met de reacties?
Aaahh dat bedoelde je dus. Ja het zou inderdaad triest zijn als ik dan zelf niet meer zou reageren (wel typisch Fok! trouwensquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef ruud.nl het volgende:
Totaal niet voorspelbaar hoe dit topic verder zal verlopen.
TS bewijst zojuist het tegendeel!![]()
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tok.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Als ik een topic maak gooi ik er altijd meteen een slotje op.Blijf zo door gaan. Allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dank u.. en mee eens!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef leetzors het volgende:
Gegronde klacht, vooral erg als iemand na een week nog even zich komt melden....
Held.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht.
Eerst een kuttopic openen met een kutklacht ... en niet meer reageren.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef zovty het volgende:
Ik snap ook niet waarom reageren mogelijk is in een forum als dit.
Ik namelijk helemaal geen sarcastisch persoon.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Na al die sarcastische en cynische personen, mensen die het met mij eens zijn. Hulde
Eerlijkheid en zelfkennisquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Afwazig het volgende:
Als ik TS was had ik niet meer gereageerd in dit topic.
Maar goed ik ben dan ook een zwakke paling.
Of er zijn teveel tieten op het internet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoveel Alzheimer-patiënten op Fok?
True!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of er zijn teveel tieten op het internet.
Waarom? Ik kan ook Doctor Who kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
True!
En nu Ajax kijken jij!
Who?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan ook Doctor Who kijken.
Inderdaad. of FOK! enquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan ook Doctor Who kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |