Nee de PSV-aanval straaltquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou die aanval is me dit seizoen toch geweldig gebleken.

PICFAILquote:

Doe mij tientje dan, dan zal ik wel op gelijkspel wedden en krijg je 37,50 euro als je het goed hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aangezien ik op een gelijkspel wed, kun je aardig wat verdienen

Wat een koningquote:

Daar keek ik ook naar gmtaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hier wil jij dus tussen staan?

Nee dankje, aangezien er ook risico is dat Ajax wintquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Doe mij tientje dan, dan zal ik wel op gelijkspel wedden en krijg je 37,50 euro als je het goed hebt.

Oh, dan houd het opquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en ben niet zwanger!

Ik stond rechtsvooraanquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hier wil jij dus tussen staan?

quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en ben niet zwanger!
 en ons kindje dan?
 en ons kindje dan?

Wederom een picfailquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.

Dat jij een kind ontvoerd en in je kelder opsluit betekend niet dat wij samen een kind hebben.quote:

Vergeleken met de uitgaven van Ajax enzo in de aanval. Ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee de PSV-aanval straalt

Ben gewend om img /img te doen, sorry.quote:

quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat jij een kind ontvoerd en in je kelder opsluit betekend niet dat wij samen een kind hebben.

Daar geef ik je geen gelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vergeleken met de uitgaven van Ajax enzo in de aanval. Ja.

Beter verkopen ze de rest, Tovoinen is een creative speler waar ze meer aan hebben dan lazovic, nijland etc.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vergeleken met de uitgaven van Ajax enzo in de aanval. Ja.

quote:
En gebruik eens PI'squote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ben gewend om img /img te doen, sorry.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |