quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anita? ER STAAT EEN VROUW IN DE BASIS WHAHAHA!!!1

Oleguer zelf is niet te best nee, maar ik denk dat de verdediging met hem wel beter is. En tsjah het gemis van Gabri zal zwaar zijn natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om Sulejmani, maar meer om Oleguer en het extreem jonge middenveldMaar veel keuzes hebben ze eigenlijk niet.'
En MvB wijkt nogal eens af van de vermoedelijke opstelling he

Thuis valt sowieso de beslissingquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb dat thuis de beslissing valtdat zou wel erg mooi zijn

quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zie nergens aziatische milfs.

Denk niet dat de verdediing beter is met hem, want hij laat telkens zijn man lopen waardoor anderen meer werk moeten doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oleguer zelf is niet te best nee, maar ik denk dat de verdediging met hem wel beter is. En tsjah het gemis van Gabri zal zwaar zijn natuurlijk

ik kan vanaaf gewoon de wedstrijd niet zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Thuis valt sowieso de beslissing

ik moet net als de wedstrijd is mn PWS presenteren. Zit ik ff tot kwart over 10 op school
 ik moet net als de wedstrijd is mn PWS presenteren. Zit ik ff tot kwart over 10 op school

Moet je zo'n klein zwart-wit tvtje meenemen en naast je neerleggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik kan vanaaf gewoon de wedstrijd niet zienik moet net als de wedstrijd is mn PWS presenteren. Zit ik ff tot kwart over 10 op school

Ach Fiorentina is kut de laatste paar weken maar Ajax nog kutter. Daarnaast, Schilderquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik weiger dat te denken. 1-1
 , Anita
, Anita  

Ja radio 1 tijdens je presentatie en dan opeens schreeuwen, JAAAAAA JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! YEAAAAA GOAAAAAAAAlquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je zo'n klein zwart-wit tvtje meenemen en naast je neerleggen

Ja, die verdedigingquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach Fiorentina is kut de laatste paar weken maar Ajax nog kutter. Daarnaast, Schilder, Anita
 Maar de aanval
  Maar de aanval  

1 Voordeel: De halve zaal zal meejuichenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja radio 1 tijdens je presentatie en dan opeens schreeuwen, JAAAAAA JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! YEAAAAA GOAAAAAAAAl

Gilardinho & Mutu?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, die verdedigingMaar de aanval

Haha ja maar ik denk dat mn PWS docent het niet zo leuk vind danquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
1 Voordeel: De halve zaal zal meejuichen

Nou die aanval is me dit seizoen toch geweldig gebleken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, die verdedigingMaar de aanval

2e rangs aanvallersquote:
 Suarez & Leonardo, ik kom bijna klaar man
  Suarez & Leonardo, ik kom bijna klaar man  

quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
2e rangs aanvallersSuarez & Leonardo, ik kom bijna klaar man

Aangezien ik op een gelijkspel wed, kun je aardig wat verdienenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Scommesse: Fiorentina nettamente favorita sull'Ajax di Van Basten
19/02/2009
Queste le quote delle più importanti agenzie di scommesse italiane per Fiorentina-Ajax di stasera:
BWIN
1 - 1,50
X - 3,75
2 - 6,00
GIOCO DIGITALE
1 - 1,60
X - 3,45
2 - 5,20
BETTER
1 - 1,55
X - 3,50
2 - 6,00
SISAL
1 - 1,57
X - 3,65
2 - 6,00
SNAI
1 - 1,55
X - 3,70
2 - 5,50

quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
2e rangs aanvallersSuarez & Leonardo, ik kom bijna klaar man

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |