Wie spreekt mooiste Nederlands in land?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tegeltje tegeltje aan wand....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
een rijmelarij van likmijnvestje
Ja, sorry, ik heb geen vrouw enzo, dus ga ik met nerds om.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat jij dat soort mensen in je omgeving duldt...
Neem een telefoon geen gadget.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
mijn iphone is vastgelopenen zit in herstelmodus.
als ik zo al mijn telefoonnummers kwijt ben....
Om een of andere reden vond hij m'n code opeens niet meer ok.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neem een telefoon geen gadget. apple
Ik nodig je uit voor 20 juni Nijmegen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
eoa. debiel heeft mij uitgenodigd voor een extended versie marathon van lotr. MIJN SARUMAN. Welke debiel bedenkt dat?
Dat is meer dan 12 uur aan hobbits! wtf!
Wat is er dan, behalve goffertpark?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik nodig je uit voor 20 juni Nijmegen.
Betaal jij mijn kaartje dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Monidique het volgende:
Goffertpark dus: http://www.sonispherefestivals.com/nl
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Betaal jij mijn kaartje dan?
Oh. Dan is het niet echt een leuke uitnodiging heh?quote:
Ik kijk liever naar buitenlandse alternatieven. Je mag er meer, ze zijn vrijer en het publiek is beter.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Aoristus het volgende:
Als je toch naar Fields of Rock had gewild, dan is dit het enige alternatief
Wat mag je meer dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar buitenlandse alternatieven. Je mag er meer, ze zijn vrijer en het publiek is beter.
Nouja, mag meer is wellicht niet het goede woord. Er is minder controle. Niet het Lowlandsfascisme zegmaar. Daar pas ik voor, ben ik te oud voor en heb ik gewoon geen zin meer in. Ik wil lol hebben en niet als schaap van plek naar plek. Ik betaal voor lol en dat wil dus dan ook hebben.quote:
O ja, op lowlands wordt je drugs gewoon afgepakt en krijg je een boetequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, mag meer is wellicht niet het goede woord. Er is minder controle. Niet het Lowlandsfascisme zegmaar. Daar pas ik voor, ben ik te oud voor en heb ik gewoon geen zin meer in. Ik wil lol hebben en niet als schaap van plek naar plek. Ik betaal voor lol en dat wil dus dan ook hebben.
Bovendien is de sfeer aanzienlijk gemoedelijker. Tenminste, dat is mijn ervaring op de buitenlandse festivals waar ik ben geweest.
Het humorvolle is dat het oh zo tolerante Nederland het strengste controleert op drugs en allerlei andere bullshit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Aoristus het volgende:
O ja, op lowlands wordt je drugs gewoon afgepakt en krijg je een boeteDat vind ik ook veelstever gaan, je komt daar niet voor de eo-jongerendagen ofzo. Daar zouden ze best eens rekeningen mee kunnen houden.
Het festivalgedoe doet mij altijd een beetje denken aan een kermis, je weet achteraf pas of je het leuk hebt gehad
hoe kom jij eigenlijk aan "niet-gekeurde condooms"quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het humorvolle is dat het oh zo tolerante Nederland het strengste controleert op drugs en allerlei andere bullshit.
Ik maak geen grap, er zijn ooit bij mij "niet-gekeurde condooms" weggegooid op Lowlands bij de controle. Was niet veilig ofzo.
Ik ben het overigens niet met je eens dat het achteraf pas leuk is. Ik ga al wat jaartjes naar festivals en vermaak mij altijd, maar nooit op een kermis.
Ja, ik dacht - ik kom eens buurten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
Gellius?
Waren gewoon netjes in de winkel gekochte dingen. Wellicht moesten ze eens in de zoveel mensen eruit halen ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Aoristus het volgende:
hoe kom jij eigenlijk aan "niet-gekeurde condooms"![]()
Als wiet al niet mag, dan mogen ze blowlands wel opdoeken. Maar je hebt dus niet geteste rubbers in de winkel gekocht. Zeker in de feestwinkel hè?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waren gewoon netjes in de winkel gekochte dingen. Wellicht moesten ze eens in de zoveel mensen eruit halen ofzo?
Ik heb geen flauw idee, het sloeg nergens op. Ik kreeg mijn wiet wel gewoon naar binnen.
Feesttoeters.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als wiet al niet mag, dan mogen ze blowlands wel opdoeken. Maar je hebt dus niet geteste rubbers in de winkel gekocht. Zeker in de feestwinkel hè?
Ja, alles moet gemanaged worden hè. Het zou me niets verbazen als ze de responstijd bij tentfikkies in een balanced scorecard hebben verwerkt daar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het humorvolle is dat het oh zo tolerante Nederland het strengste controleert op drugs en allerlei andere bullshit.
Ik maak geen grap, er zijn ooit bij mij "niet-gekeurde condooms" weggegooid op Lowlands bij de controle. Was niet veilig ofzo.
3 minuten minimum.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, alles moet gemanaged worden hè. Het zou me niets verbazen als ze de responstijd bij tentfikkies in een balanced scorecard hebben verwerkt daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |