quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
I'm not perfect.
- I can't see anything that I don't like about you. Right now I can't.
- But you will. But you will. You know, you will think of things, and I'll get bored with you and feel trapped...because that's what happens with me.
- Okay.
Okay.
- Okay.
Okay.
Amanda Crewquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef IQM het volgende:
Sexdrive heb ik al gedownload. Moet 'm nog zien.
Die film heb ik ook binnengehaaldquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
14.gif voor jitzzzze.
Het jitzzzze-oke seal.
Ik ben echt oke, was iedereen maar zo oke als ik.
Luie aap, heb je nou al een motivatiebrief voor de marine geschreven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben echt oke, was iedereen maar zo oke als ik.
Nee.quote:
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Luie aap, heb je nou al een motivatiebrief voor de marine geschreven?
Nou alweer?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het kiezen van een nieuwe KLB mod?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je klinkt als een aandachtshoer op msn. Want wij moeten nu vragen wat er is.quote:
quote:zij; hoi
ik; hoi
zij; alles goed
ik; ja met jou
zij; nee
nu moet ik dus vragen waarom niet
zij; het gaat niet goed met mijn vader
![]()
Ja, ik. Dat heeft Adelante mij belooft en sindsdien negeert hij mequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef behangplakker het volgende:
Komt er een nieuwe KLB-mod dan?
ik leef echt onder een steen![]()
Iedereen weet toch dat ik de meeste kans maak als ex-mod zijnde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gesolliciteert voor mod van het subforum 'Homohoekje' toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik. Dat heeft Adelante mij belooft en sindsdien negeert hij me
Reageer dan met: "Je raad nooit wat mij vandaag is overkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je klinkt als een aandachtshoer op msn. Want wij moeten nu vragen wat er is.
Bij haar is het precies hetzelfde:
[..]
Dat is O-gayquote:
Uit jouw naam, want jij durfde nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt gesolliciteert voor mod van het subforum 'Homohoekje' toch?
Alles rustig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vader is inmiddels dood dus komt ze niet meer zeurenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reageer dan met: "Je raad nooit wat mij vandaag is overkomen![]()
![]()
![]()
IK BEN NU ZOOOO VROLIJK
![]()
"
Succes gegarandeerd, niet goed, geld terug.
Je PMbox zal nooit meer zo mooi leeg zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb al gefaald als FP modje. Verwijder ik een reactie bij een bericht krijg ik gelijk boze users achter me aan![]()
Amateurquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb al gefaald als FP modje. Verwijder ik een reactie bij een bericht krijg ik gelijk boze users achter me aan![]()
Nou er was een tijdje geleden een SC sessie via PM. Nu staat er nog steeds "170" bovenin m'n schermquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je PMbox zal nooit meer zo mooi leeg zijn
hoe wetenze dat jij het was?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Florian_ het volgende:
Select all --> delete.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou er was een tijdje geleden een SC sessie via PM. Nu staat er nog steeds "170" bovenin m'n scherm
Je gaat hem serieus als mod aannemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Adelante het volgende:
@ Jitzzzze: vanaf zaterdag zijn BoWa en ik er niet (vakantie (niet samen natuurlijk)), dus misschien kun je wel een weekje proefdraaien
Bij opties ofzo kun je je pm-box per pagina op 999 zetten, en dan kun je alles in 1x verwijderenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou er was een tijdje geleden een SC sessie via PM. Nu staat er nog steeds "170" bovenin m'n scherm
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zulke aambeien kan niemand missen.
Lijkt me een leuk ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:55 schreef Adelante het volgende:
@ Jitzzzze: vanaf zaterdag zijn BoWa en ik er niet (vakantie (niet samen natuurlijk)), dus misschien kun je wel een weekje proefdraaien
Ik neem niemand aan, het is crisis momenteel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:56 schreef behangplakker het volgende:
Je gaat hem serieus als mod aannemen?![]()
Ho, mijn fout !quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem niemand aan, het is crisis momenteel.
Het gaat om het ideequote:
hey adelante, kun je mij ook opgeven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem niemand aan, het is crisis momenteel.
Ik heb jou twee maanden geleden al opgegevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
hey adelante, kun je mij ook opgeven?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb jou twee maanden geleden al opgegeven
ha-ha-ha-ha-haquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb jou twee maanden geleden al opgegeven
te makkelijk hequote:
Ik kom klaar op die extra functies manquote:
Zoals?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kom klaar op die extra functies man
Dat vraag ik me ook af.quote:
Da's een goede! Maar... op een forum? Really?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ik graag mijn steentje bij wil dragen aan de maatschappij
Kutusers naaien zodat KLB ze mijd, ik kan notes geven als dat terecht is, ik kan onrecht stoppen !quote:
Gelukkig is Fok! een realistische weergave van de maatschappijquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ik graag mijn steentje bij wil dragen aan de maatschappij
ja, ik wil de mensen die zich misdragen niet verbannen, maar een tweede kans geven. Als ze verbannen worden bestaat er een kans dat ze een leven krijgen enzulks..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's een goede! Maar... op een forum? Really?
ja, want turken zijn stom..quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok! een realistische weergave van de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |