is zinloosquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef VlaDje het volgende:
Echt eh, vrienden die niet verder willen dan de stamkroeg met carnaval![]()
en dan wel verwachten dat ik ga bobben.
Ze hebben gewoon mee te gaan vrijdag en zaterdag verdumme
het is tijd voor!quote:
ben er aan gewend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zit dat wel lekker zo verdraaid?
zwaar he, zo'n vrijgezellenavond.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ook eens uit bed en gedoucht... Mag ook wel als je om kwart voor 7 in bed ligt... Nu even eten en naar het gemeentehuis
quote:
Och, afwisselen met houdingen blijft het bestequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Ik kwam er een maand geleden achter dat ik eigenlijk best vaak scheef naar links zit omdat de muis rechts ligt
dus nu let ik er maar op
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zwaar he, zo'n vrijgezellenavond.
veel plezier op je trouwerij!
Mijn record staat op 21gloedjenieuwe laptopsquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef Hyman het volgende:
Ik heb op het moment 4 computers op mn bureau
Ja ik heb ze dus hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn record staat op 21gloedjenieuwe laptopsen 9 Desktops
![]()
op stage dan
Neuh, mijn cakequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
BETER KOM JE EEN STUKJE BRENGEN![]()
Als in je hoofd naar voren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och, afwisselen met houdingen blijft het beste![]()
Als je wil hangen moet je he alle kanten op doen![]()
Ik heb het idee dat ik een kleine bochel in mn nek heb![]()
Al kan dat ook bijster goed komen door m'n stierennekkie dat het zo lijkt.
Nog gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, nachtje gamen en films kijken
Welk tablet heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
let vooral op die winnie the pooh magneet!
VIIIIVA COLONIAAAAquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
Fantastisch eergisteravond in de apres ski-hut.
Duitse Viva Hollandia, wij met 7 NL'ers keihard in het NL zingen, al die duitsers en oostenrijkers keken ons raar aan
Nee, m'n bovenrug naar achterenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
VIIIIVA COLONIAAAA![]()
![]()
[..]
Nee, m'n bovenrug naar achteren
Waarom twee iPods?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem welquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mja het is ook gewoon een beetje jezelf dat aanpraten omdat je gewoonweg teveel fok't
Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je rijbewijs![]()
![]()
Ziet er beter uit dan hoe mijn bureau er nu uitzietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
het aantal muizen en toetsenborden en computers zouden me gek maken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan hoe mijn bureau er nu uitziet
[ afbeelding ]
Past niks meer bij op
Ik repareer vaak computers voor mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef raaavi het volgende:
[..]
het aantal muizen en toetsenborden en computers zouden me gek maken!
Ik zelfs 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
waarom heeft iedereen een huistelefoon bij zn pc staan
facking chill die intercom functiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
waarom heeft iedereen een huistelefoon bij zn pc staan
Vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
facking chill die intercom functie
raav : doet intercom naar woonkamer
raav: MAA HOELAAT ETEN WE?
ma: over halfuurtje
raav : OKEY, THX
Ik heb ook een huistelefoon in m'n kamer staan ja, intotaal 4 in huisquote:
Dat jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
facking chill die intercom functie
raav : doet intercom naar woonkamer
raav: MAA HOELAAT ETEN WE?
ma: over halfuurtje
raav : OKEY, THX
Ik kijk altijd welk nummer belt, als ik een nummer zie waarvan ik weet dat het voor mn zusje is, neem ik nooit opquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb ook gewoon huistelefoon bij mijn pc
Maar als er gebeld wordt neem ik nooit op
Je kan je toetsenbord toch draaienquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef raaavi het volgende:
ik kan me scherm niet draaien omdat het schuin loopt
me bureau kan niet van de muur af omdat er aan de adnere kant een kast tegenaanstaat
die daarop weer tegen me bed aan staat
die daarop tegen de muur aanstaat.
oftewel..
ik moet er maar aan geloven
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kijk altijd welk nummer belt, als ik een nummer zie waarvan ik weet dat het voor mn zusje is, neem ik nooit op
Whehe, quasimodoquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef raaavi het volgende:
ik kan me scherm niet draaien omdat het schuin loopt
me bureau kan niet van de muur af omdat er aan de adnere kant een kast tegenaanstaat
die daarop weer tegen me bed aan staat
die daarop tegen de muur aanstaat.
oftewel..
ik moet er maar aan geloven
Gast, jij móet de vriendinnen van je zusje playen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kijk altijd welk nummer belt, als ik een nummer zie waarvan ik weet dat het voor mn zusje is, neem ik nooit op
Ik heb alleen maar een mobiel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:42 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zelfde situatie hier
![]()
Sowieso neem ik nooit op als mensen me nodig hebben, dan bellen ze maar mobiel ofzo, vaak proberen ze toch dingen aan te smeren via de huistelefoon
woon je op jezelf?quote:
quote:
Als ze de juiste leeftijd hebben zou ik wel opnemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Als ze de juiste leeftijd hebben zou ik wel opnemen
onzinnigquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nope, bij mams. Die heb 2 mobiels.
dan komt me toetsenbord schuin te staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kan je toetsenbord toch draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |