Het is niet mijn fotoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Beter als dat krijg je het niet aircooled denk ik idd...
Heb je geen computerkast?
Hij is groter dan mn vuistquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Probinski het volgende:
[..]en je pc stijgt nog niet op?
zonde om waterkoeling te halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is niet mijn foto, ik heb een Thermaltake armor Jr.
De teringquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij is groter dan mn vuist, maar mijn pc weegt ook wel 20kg+
Zolang je maar betaald krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
godver, nu moet ik 4 uur werk overdoen omdat iemand het niet duidenlijk genoeg vind. het is prima man!
stagequote:
Dan ben je best gepowen3dquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
godver, nu moet ik 4 uur werk overdoen omdat iemand het niet duidenlijk genoeg vind. het is prima man!
Ah zo, nou op die ene foto leek ie verdomd grootquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij is groter dan mn vuist, maar mijn pc weegt ook wel 20kg+
Pff. Zó onorgineel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan ben je best gepowen3d
Hoi overigens
ik weet het, dus nu maar dubbel fokken om het goed te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan ben je best gepowen3d
Hoi overigens
Eerst altijd onder de 30 graden, maar omdat ik hem nu standaard op quiet zet, en hij heel stoffig is, is ie nu 39quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Chillquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eerst altijd onder de 30 graden, maar omdat ik hem nu standaard op quiet zet, en hij heel stoffig is, is ie nu 39
Maar voor een quad core is dat best koel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |