Ik zag het jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef Hyman het volgende:
Scenegirls #2
Meesterlijkste post in het topic
Vanaf 3:10 is echt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef prodygee het volgende:
Diiiiit is eeen pennnnn*dramatische zang*
Ik deed lachen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vanaf 3:10 is echt..alsof ie over iets heiligs zingt inderdaad.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik deed lachen. [ afbeelding ]
Sugababes.nl ftw!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:02 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ] ziet er echt achterlijk uit [ afbeelding ]
quote:Tussen Eindhoven en Horst-Sevenum rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden stopbussen.
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:30 uur verholpen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef VlaDje het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg001.jpg
Waarom noemen ze dit een scenegirl![]()
kan net zo goed een lekkere breezah zijn
Mijn layout verneukt ie nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik deed het expres niet om de Layout niet te verneuken
Die 60 minuten haal je vanavond wel inquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nou, joepie.
60 minuten vertraging.
Ja, vast wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die 60 minuten haal je vanavond wel in
Ik zie het nu ook. Op haar mouw he?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijne bij nader inzien ook niet.
Ze heeft wel een vieze vlek op r trui
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ze is er niet!
Zij zit in de trein.
maakt niet uit manquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind haar sowieso niet lekker
ja, een orange vlekjequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. Op haar mouw he?
Ze is trouwens niet echt een scenegirl. Maar dat haar heeft wel een heel klein beetje iets...
das mooiquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind haar sowieso niet lekker
Neem man! =']quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar weg moest komen xD xD xD !!111!111
xD xD !111!!!!11 OMGROFLLOLMAO.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Neem man! =']
Ik ben in d'r huis.
quote:
Welke?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:26 schreef VlaDje het volgende:
whehe, ik ben met 2 uurtjes vrij![]()
Telefoon halen
Die telefoon is mooi manquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:26 schreef VlaDje het volgende:
whehe, ik ben met 2 uurtjes vrij![]()
Telefoon halen
Feestjuhhh!!!11!!1111!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
xD xD !111!!!!11 OMGROFLLOLMAO.
60 ik wou dati k een bitch had die me 60 minuten met rust liet
Welke?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef prodygee het volgende:
[..]
Die telefoon is mooi man
Hebben
De reden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
Ik zit eraan te denken om waterkoeling te kopen voor mn computer
Doen ?
Zonde van je geld dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor het mooi
Ik heb nu deze koeler erin:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
Ik zit eraan te denken om waterkoeling te kopen voor mn computer
Doen ?
Sony Xperia X1quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef prodygee het volgende:
[..]
Iets met 'n X en een 1.Weet niet meer precies. Zag 'm vanochtend.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor het mooi
[ afbeelding ]
Beter als dat krijg je het niet aircooled denk ik idd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voor het mooi
[ afbeelding ]
Het is niet mijn fotoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Beter als dat krijg je het niet aircooled denk ik idd...
Heb je geen computerkast?
Hij is groter dan mn vuistquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Probinski het volgende:
[..]en je pc stijgt nog niet op?
zonde om waterkoeling te halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is niet mijn foto, ik heb een Thermaltake armor Jr.
De teringquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij is groter dan mn vuist, maar mijn pc weegt ook wel 20kg+
Zolang je maar betaald krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
godver, nu moet ik 4 uur werk overdoen omdat iemand het niet duidenlijk genoeg vind. het is prima man!
stagequote:
Dan ben je best gepowen3dquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
godver, nu moet ik 4 uur werk overdoen omdat iemand het niet duidenlijk genoeg vind. het is prima man!
Ah zo, nou op die ene foto leek ie verdomd grootquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij is groter dan mn vuist, maar mijn pc weegt ook wel 20kg+
Pff. Zó onorgineel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan ben je best gepowen3d
Hoi overigens
ik weet het, dus nu maar dubbel fokken om het goed te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan ben je best gepowen3d
Hoi overigens
Eerst altijd onder de 30 graden, maar omdat ik hem nu standaard op quiet zet, en hij heel stoffig is, is ie nu 39quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Chillquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eerst altijd onder de 30 graden, maar omdat ik hem nu standaard op quiet zet, en hij heel stoffig is, is ie nu 39
Maar voor een quad core is dat best koel.
is zinloosquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef VlaDje het volgende:
Echt eh, vrienden die niet verder willen dan de stamkroeg met carnaval![]()
en dan wel verwachten dat ik ga bobben.
Ze hebben gewoon mee te gaan vrijdag en zaterdag verdumme
het is tijd voor!quote:
ben er aan gewend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zit dat wel lekker zo verdraaid?
zwaar he, zo'n vrijgezellenavond.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ook eens uit bed en gedoucht... Mag ook wel als je om kwart voor 7 in bed ligt... Nu even eten en naar het gemeentehuis
quote:
Och, afwisselen met houdingen blijft het bestequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Ik kwam er een maand geleden achter dat ik eigenlijk best vaak scheef naar links zit omdat de muis rechts ligt
dus nu let ik er maar op
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zwaar he, zo'n vrijgezellenavond.
veel plezier op je trouwerij!
Mijn record staat op 21gloedjenieuwe laptopsquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef Hyman het volgende:
Ik heb op het moment 4 computers op mn bureau
Ja ik heb ze dus hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn record staat op 21gloedjenieuwe laptopsen 9 Desktops
![]()
op stage dan
Neuh, mijn cakequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
BETER KOM JE EEN STUKJE BRENGEN![]()
Als in je hoofd naar voren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och, afwisselen met houdingen blijft het beste![]()
Als je wil hangen moet je he alle kanten op doen![]()
Ik heb het idee dat ik een kleine bochel in mn nek heb![]()
Al kan dat ook bijster goed komen door m'n stierennekkie dat het zo lijkt.
Nog gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, nachtje gamen en films kijken
Welk tablet heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
let vooral op die winnie the pooh magneet!
VIIIIVA COLONIAAAAquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
Fantastisch eergisteravond in de apres ski-hut.
Duitse Viva Hollandia, wij met 7 NL'ers keihard in het NL zingen, al die duitsers en oostenrijkers keken ons raar aan
Nee, m'n bovenrug naar achterenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
VIIIIVA COLONIAAAA![]()
![]()
[..]
Nee, m'n bovenrug naar achteren
Waarom twee iPods?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem welquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mja het is ook gewoon een beetje jezelf dat aanpraten omdat je gewoonweg teveel fok't
Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je rijbewijs![]()
![]()
Ziet er beter uit dan hoe mijn bureau er nu uitzietquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
het aantal muizen en toetsenborden en computers zouden me gek maken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan hoe mijn bureau er nu uitziet
[ afbeelding ]
Past niks meer bij op
Ik repareer vaak computers voor mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef raaavi het volgende:
[..]
het aantal muizen en toetsenborden en computers zouden me gek maken!
Ik zelfs 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
waarom heeft iedereen een huistelefoon bij zn pc staan
facking chill die intercom functiequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef VlaDje het volgende:
waarom heeft iedereen een huistelefoon bij zn pc staan
Vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
facking chill die intercom functie
raav : doet intercom naar woonkamer
raav: MAA HOELAAT ETEN WE?
ma: over halfuurtje
raav : OKEY, THX
Ik heb ook een huistelefoon in m'n kamer staan ja, intotaal 4 in huisquote:
Dat jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
facking chill die intercom functie
raav : doet intercom naar woonkamer
raav: MAA HOELAAT ETEN WE?
ma: over halfuurtje
raav : OKEY, THX
Ik kijk altijd welk nummer belt, als ik een nummer zie waarvan ik weet dat het voor mn zusje is, neem ik nooit opquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb ook gewoon huistelefoon bij mijn pc
Maar als er gebeld wordt neem ik nooit op
Je kan je toetsenbord toch draaienquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef raaavi het volgende:
ik kan me scherm niet draaien omdat het schuin loopt
me bureau kan niet van de muur af omdat er aan de adnere kant een kast tegenaanstaat
die daarop weer tegen me bed aan staat
die daarop tegen de muur aanstaat.
oftewel..
ik moet er maar aan geloven
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kijk altijd welk nummer belt, als ik een nummer zie waarvan ik weet dat het voor mn zusje is, neem ik nooit op
Whehe, quasimodoquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef raaavi het volgende:
ik kan me scherm niet draaien omdat het schuin loopt
me bureau kan niet van de muur af omdat er aan de adnere kant een kast tegenaanstaat
die daarop weer tegen me bed aan staat
die daarop tegen de muur aanstaat.
oftewel..
ik moet er maar aan geloven
Gast, jij móet de vriendinnen van je zusje playen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kijk altijd welk nummer belt, als ik een nummer zie waarvan ik weet dat het voor mn zusje is, neem ik nooit op
Ik heb alleen maar een mobiel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:42 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zelfde situatie hier
![]()
Sowieso neem ik nooit op als mensen me nodig hebben, dan bellen ze maar mobiel ofzo, vaak proberen ze toch dingen aan te smeren via de huistelefoon
woon je op jezelf?quote:
quote:
Als ze de juiste leeftijd hebben zou ik wel opnemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn puntquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Als ze de juiste leeftijd hebben zou ik wel opnemen
onzinnigquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nope, bij mams. Die heb 2 mobiels.
dan komt me toetsenbord schuin te staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kan je toetsenbord toch draaien?
Chille kamer manquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
Zoals van de week eerder beloofd, foto's van mijn kamertjes in Arnhem![]()
Om af te trappen, de boze huiskat die over alles waakt, Hummer:
[ afbeelding ]
Slaapkamer met balkon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Relax/werkkamer met beamert en zulks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boemboemboemboem! Z-5500 subwoofertje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dit kan natuurlijk niet missen he
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb een redelijk ruim bureau hier. 14.gif
Zal ik dan ook maar gewoon foto's posten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef raaavi het volgende:
een printer op je subwoofer!
lekkere scherpe prints als je muziek aan het luisteren bent of niet?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
Zoals van de week eerder beloofd, foto's van mijn kamertjes in Arnhem![]()
Om af te trappen, de boze huiskat die over alles waakt, Hummer:
[ afbeelding ]
Als alles te net is dan raak ik juist dingen kwijtquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Chille kamer man![]()
Maar wel rommelig
Ohjaquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef raaavi het volgende:
een printer op je subwoofer!
lekkere scherpe prints als je muziek aan het luisteren bent of niet?
Zelfde bij mij dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn camera is kapot
En mijn telefoon maakt niet al te beste pics
Die zijn kickass op parties.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef Onorgineel het volgende:
Pa heeft zo'n dikke Canon camera, jwz
Same herequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef Onorgineel het volgende:
ik ben toch ook zo zielig hequote:
Komt echt ziek geluid uit hequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:01 schreef Hyman het volgende:
Die geluidsinstallatie is nice, heeft een klasgenoot van mij ook
Woa, en ik gisteren een biertje, en jij nu je gitaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:02 schreef prodygee het volgende:
Gewoon uit eigen initiatief m'n gitaar gepakt. Omfggggglololol. 8DDDDD
We zitten op één lijn. Eén lijn!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woa, en ik gisteren een biertje, en jij nu je gitaar
gast, jij hebt mijn droomkamer, ruilen?!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt echt ziek geluid uit heHele diepe bas en tegelijkertijd oorverdovend scherpe hoge tonen
Heb hem ook optisch aangesloten op alles, laptop, dvd-speler, tv, beamer
![]()
Hier is het al vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef ImTheBase het volgende:
Nog één dagje en het is VAKANTIEEIIEIEIEEIEIIE
Date elkaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef prodygee het volgende:
[..]
We zitten op één lijn. Eén lijn!!!
Eerst maar es stemmen
Niet lang meerquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gast, jij hebt mijn droomkamer, ruilen?!
Gewoon 64bit, zit je gelijk goed. Dan kan je tenminste ook 4 gig in je pc pleuren zonder dat hij maar 3 gig herkent. Ik werk nu zelf op Windows 7 64-bitquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef Hyman het volgende:
* Hyman is bezig met zijn laptop te resetten
Zal ik vista 32 bit ultimate erop doen, of 64 bit?
Ja mijn laptop heeft 4gb, maar ondersteunt vista 32 bits dat niet? ik dacht van wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Gewoon 64bit, zit je gelijk goed. Dan kan je tenminste ook 4 gig in je pc pleuren zonder dat hij maar 3 gig herkent.
Dat doet hij ook welquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja mijn laptop heeft 4gb, maar ondersteunt vista 32 bits dat niet? ik dacht van wel.
quote:
32-bit kan maar circa 3,4GB aanspreken van de 4GB, 32-bit zit daarbij gewoon op zijn adresseringslimiet. Microsoft heeft een update uitgebracht die dan wel mooi 4GB aangeeft bij je systeem, maar die kan hij niet volledig aanspreken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja mijn laptop heeft 4gb, maar ondersteunt vista 32 bits dat niet? ik dacht van wel.
Wtfquote:he long answer takes some explanation… Here’s the official answer from Microsoft:
* 32-bit versions of Windows Vista Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise, and Ultimate: 4GB
* 32-bit Windows Vista Starter: 1GB
* 64-bit versions of Windows Vista Home Basic: 8GB
* 64-bit versions of Windows Vista Home Premium: 16GB
* 64-bit versions of Windows Vista Business, Enterprise, and Ultimate: 128GB
Awesomequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo rijbewijs is aangevraagd... Volgende week donderdag ophalen
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef ImTheBase het volgende:
Bovendien werkt praktisch alles ook op 64-bit, ik heb nergens problemen mee
Kutte is, donderdagmiddag moet ik werken.. Kan ik nog geen rondje jagen door het buitengebied, want in het donker heb ik daar geen zin inquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kutte is, donderdagmiddag moet ik werken.. Kan ik nog geen rondje jagen door het buitengebied, want in het donker heb ik daar geen zin in
Fak :\ da's indd minder..quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kutte is, donderdagmiddag moet ik werken.. Kan ik nog geen rondje jagen door het buitengebied, want in het donker heb ik daar geen zin in
mijne zo een dikke nikonquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kan tussen die 2 computers switchen met mijn beeldschermquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
doe ik ook
1 pc met 2 monitors voor FOK!
1 laptop voor muziek
wtf.gifquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef Onorgineel het volgende:
Wtf ik ruim uit mezelf m'n kamer op huillach.gif
laptop gebruik ik ook voornamelijk voor schoolquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan tussen die 2 computers switchen met mijn beeldscherm
Omdat de apple op VGA zit en mn normale pc op DVI.
Laptop gebruik ik eigenlijk alleen voor school, dit halfjaar dus eigenlijk helemaal niet
Wat is er Ren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:28 schreef RenRen- het volgende:
Wat een kutdag.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
AAAAH, stressssss
Eerst heb ik een opdracht verkeerd begrepen. Vervolgens heb ik een 5 voor een vak omdat ik één klein detail niet heb gedaan, die ik wel kan hermaken en dan een normaal cijfer kan krijgen.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eerst heb ik een opdracht verkeerd begrepen. Vervolgens heb ik een 5 voor een vak omdat ik één klein detail niet heb gedaan, die ik wel kan hermaken en dan een normaal cijfer kan krijgen.
Vervolgens laten m'n vriendinnen me stikken en negeren mij, en daarna flipt mijn moeder helemaal omdat ik een 5 heb.
Sterkte, gelukkig heb je je virtuele vrienden op FOK! nogquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eerst heb ik een opdracht verkeerd begrepen. Vervolgens heb ik een 5 voor een vak omdat ik één klein detail niet heb gedaan, die ik wel kan hermaken en dan een normaal cijfer kan krijgen.
Vervolgens laten m'n vriendinnen me stikken en negeren mij, en daarna flipt mijn moeder helemaal omdat ik een 5 heb.
Ongelooflijk wat je soms vindtquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef Onorgineel het volgende:
Wtf ik ruim uit mezelf m'n kamer op huillach.gif
Virtuele vriendenquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 15:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Sterkte, gelukkig heb je je virtuele vrienden op FOK! nog
En een leraar noemt me oncreatief. Gezellig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 15:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Gezellig
Gelukkig is het gemakkelijk op te halen![]()
Ik tekeningen van vroegahquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat je soms vindt, ik heb net mn COD 5 dvd gevonden
(nog origineel ook
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Gewoon niet naar luisteren, lekker van je afzettenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Virtuele vrienden
[..]
En een leraar noemt me oncreatief. Gezellig.
gezannik hierquote:
CoD 5quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat je soms vindt, ik heb net mn COD 5 dvd gevonden
(nog origineel ook
)
Ik kan het moeilijk van me afzettenquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 15:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon niet naar luisteren, lekker van je afzetten
Toch doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk van me afzetten
zodrekt nog werken in de grafsupermarkt, ik kan pas om 7 uur/half 8 etenquote:
quote:
Dat is kut jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zodrekt nog werken in de grafsupermarkt, ik kan pas om 7 uur/half 8 eten
Ga naar bedquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is kut ja
Ik ben nog steeds moe, ook heel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |