Tering! Dat is wel heel erg belachelijk duur!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haal het bij de AH en het kost verdorie 2,69 per 500 gram.
Ik ook nie.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew, dat kan ik vanavond ook wel even gaan opzoeken.
Ik heb ook Johnny Halliday op mn iPod.En veel Bollywood.
muha nieuwe auto'squote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef mspoez het volgende:
TVP vanuit het technieklokaal.
Ik (l) Frankrijjk! Heb alleen geen trekhaak meer aan mijn nieuwe autootje. En wél een vouwwagen. Wat nu?
Ja, belachelijk duurquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Liejannuh het volgende:
Tering! Dat is wel heel erg belachelijk duur!
Ik zit volgende week donderdag weer in de galerie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh.
*mental note: posts van conleche niet meer letterlijk nemen![]()
Al denk ik wel: waarom niet? Wat houdt je tegen? Vroegah, toen ik nog geen kinderen had, ging ik zo vaak even weg naar [vul-maar-in]. Als het daar wél fijn weer is én je hebt er woonruimte, wat houdt je tegen?
Boeien joh. Als je het je kunt veroorloven: waarom niet? Yoghurt is zo'n fijne, lijnverantwoorde snack, dan kun je het jezelf maar beter gemakkelijk maken en echt lekkere kopen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, belachelijk duurVoor dat geld heb je héél veel magere yoghurt
![]()
Maar het is echt heel erg lekker, heeft de romige, fluweelzachte structuur van Griekse yoghurt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef P.F het volgende:
Co wil je dat ene leuke liedje van gister nog eens posten?
nee, ik verveelde me en er werd niet zoveel teruggepraatquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
... goes your heart?.
hij is niet origineel meer.
Volgende week donderdag pasquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zit volgende week donderdag weer in de galerie.![]()
Maar heul misschien niet meer voor lang en dan ga ik vaker en langer. Ik kan daar ook heerlijk schildren!!
Nou dank jequote:
Ja dat is ook mijn noodplan, maar vriendje zit op de TU/e een masterclass te geven aan VWOertjes dus dat is geen optiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Muis: vriendje naar de supermarkt sturen, natuurlijk
Oetsj.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal het bij de AH en het kost verdorie 2,69 per 500 gram.
Die is naar zijn ouders, geloof ik. Die geeft op de TU een masterclassquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Muis: vriendje naar de supermarkt sturen, natuurlijk
Nee dat is de vriend van miniquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die is naar zijn ouders, geloof ik.
Ja, die van total. Ik vroeg me trouwens af of ik ongeveer hetzelfde produkt zou krijgen als ik hangop van magere yoghurt maakquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
Boeien joh. Als je het je kunt veroorloven: waarom niet? Yoghurt is zo'n fijne, lijnverantwoorde snack, dan kun je het jezelf maar beter gemakkelijk maken en echt lekkere kopen.
Is 'ie van total?
Uhm ja, maar het is 1 dag rijden heen en 1 dag rijden terug en dan heb ik ook nog een man die ik al 2 weken niet heb gezien of zo. Die vraagt zich intussen ook af hoe ik eruit zie. Maar ik ga binnenkort wel hoor!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgende week donderdag pasJe hebt nog een hele week de tijd! Of bedoelde je tot volgende week donderdag?
Je hebt gelijkquote:
* Isabeau kijkt door Muis naar buiten.quote:
En wat is daar precies mislukt aan? Meid, ik doe het je niet na hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch een linkje naar m'n mislukte taartje (voor CF).
. De foto is lelijk want het was donker en ik was chagrijnig dus ik had geen zin om daar aandacht aan te besteden.
.
http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/Foto0042.jpg
Nou, wat een misbakselquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
. De foto is lelijk want het was donker en ik was chagrijnig dus ik had geen zin om daar aandacht aan te besteden.
.
Heel graagquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef Muis006 het volgende:
Of mijn BH goed doen.
Jullie willen gewoon mijn boobies zien!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Zeg ga eens allemaal uit mijn hoofd! Dadelijk moet ik naar de WC ofzo!
Wat is er mislukt aan dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
ElisaB neemt soms uitstapjes naar mijn breinquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik mis kennelijk toch ietsJe ne comprende pas iig
.
Onder de strik zit een enorme scheur hoor!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, wat een misbakselHaske mooi, man!
Ik vind die krulletjes leuk! Heb je die met de sugarcraft gun gemaakt?
Kan je mooi gaan plassenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
ElisaB neemt soms uitstapjes naar mijn brein![]()
Ze is er nu niet, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |