Dankje Requote:
Vervelend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef M_Frohike het volgende:
Inmiddels zijn het geen twijfels meer, hij heeft een nieuw liefje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn vorige relaas doet dit echt enorm veel pijn.
Onbeschaamde tvpquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
...
Klopt maar het PGB Is geen uitkering maar een fonds om zelf hulp te kunnen inhuren (Job coach , Schoonmaakster , Iemand om "dingen" mee te doen (Sociaal isolement) Etc!quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij kun je als gehandicapte ook nog PGB aanvragen. Hiermee kun je bepaalde particuliere hulp zelf inhuren. Mag ook gebruikt worden voor hulpmiddelen die niet anderszins vergoed worden.
Inderdaad, en volgens mij is het uit den boze om met je PGB hulpmiddelen te kopen.. behalve dan het vrije gedeelte, maar dat is volgens mij een heel klein bedrag (percentage) om dingen als bv. telefoonkosten te betalen, of een map te kopen om de administratie in te doen m.b.t. het PGB.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:56 schreef Kruger het volgende:
[..]
Klopt maar het PGB Is geen uitkering maar een fonds om zelf hulp te kunnen inhuren (Job coach , Schoonmaakster , Iemand om "dingen" mee te doen (Sociaal isolement) Etc!
Volgens mij kan bijna niemand zich dat indenkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Green1 het volgende:
Ik liep me net weer even kapot te ergeren aan zo iemand die weer denkt te weten wat autisme is![]()
![]()
Nee... precies..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan bijna niemand zich dat indenken
http://www.faaas.org/doc.php?21,67 ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef R-Tech het volgende:
De link in de OP naar de FAAAS site werkt niet helaas. Heeft iemand daar een werkende link van?
Het is op zaterdag sowieso vrij rustig op FOK! maar idd, het is hier nu wel vrij stil....quote:Op zondag 22 februari 2009 09:22 schreef sempron2400 het volgende:
Zijn de mensen met autisme op zaterdag meestal niet op dit forum?
Dan gebruik ik dit moment om een opportunistische TVP neer te plaatsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is op zaterdag sowieso vrij rustig op FOK! maar idd, het is hier nu wel vrij stil....
Geen idee. Ik check nooit wie wanneer post. En trouwens wat maakt het eigenlijk uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:22 schreef sempron2400 het volgende:
Zijn de mensen met autisme op zaterdag meestal niet op dit forum?
Dit topic hard.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef Black_Tulip het volgende:
Wees blijEen tijdje geleden ging het wel érg hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |