tis een Sultan Hustad mega dikquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef PiRANiA het volgende:
Omvouwen?
Of is hij daar te dik voor?
Dat dus, mietje..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
erafhalen, omdraaien en er weer bovenop gooien?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
erafhalen, omdraaien en er weer bovenop gooien?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Geslacht: Man
Weet je heeeeel zeker dat dat goed staat??
Erop schoppen lukt dus niet !quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Westsidee het volgende:
Gewoon naar beneden rossen, omdraaien en weer omhoog schoppen.
Omdat het verstandig is om dat regelmatig te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:18 schreef tha_one het volgende:
Waarom draai je je matras om?
Ligt eraan hoe je hem omdraaitquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat het verstandig is om dat regelmatig te doen.
Dit voorkomt dat een matras dun wordt op 1 bepaalde plek.
Neuh, Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
heb je dat niet geleerd vroeger
en hopen dat je geen zweetvoeten hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hem omdraait
Is relaxedquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef tha_one het volgende:
[..]
Neuh, Dat heb ik nog nooit gedaan.
Mijn kamer wordt niet door moeders schoongehouden, in tegenstelling tot die van jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef LoggedIn het volgende:
Verder mag je trouwens weleens opruimen, mijn god wat een teringzooiOf lijkt dat maarzo?
En als ik het resultaat daarvan zo zie op de foto's denk ik dat hij er beter aan toe is dan jij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mijn kamer wordt niet door moeders schoongehouden, in tegenstelling tot die van jou
Doe krijg je er niet zo 1, 2, 3 af. En erop al helemaal niet. Dan zou ik ook me hele kamer moeten verbouwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef Cybey het volgende:
Poten onder je bed vandaan halen. Heb je wat meer ruimte om te draaien!
Gezien de teringzooi dacht ik dat je dat mssn wel aant doen wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef ForumGek het volgende:
Doe krijg je er niet zo 1, 2, 3 af. En erop al helemaal niet. Dan zou ik ook me hele kamer moeten verbouwen.
Inderdaadquote:
Heb je het verdrongen? Daar sliep je vroeger met je 3 broertjes in, weet je dat niet meer?quote:
Je bent wel bitchy voor iemand die niet eens zonder hulp een matras kan omdraaien hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Heb je het verdrongen? Daar sliep je vroeger met je 3 broertjes in, weet je dat niet meer?
Komt omdat er een matras voor staatquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef wise het volgende:
wat een klote kwaliteit voor een Nokia 6220
welk matras?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Komt omdat er een matras voor staat
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Komt omdat er een matras voor staat
Iedere twee maanden hierquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef jogy het volgende:
Oh, matras omdraaien. Nog nooit gedaan.
Ik denk dat ik al wat langer m'n eigen huis/kamer schoonhoudt dan jijquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mijn kamer wordt niet door moeders schoongehouden, in tegenstelling tot die van jou
misschien is ts wel groot en dik, maar ja. waarom dan weer een hoogslaperquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom heb jij een tweepersoons bed nodig?
Het ging erom dat ie op een hoogslaper van 1.80 hoog lag. Tenzij jij die ook hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een tweepersoonsmatras en ik kan hem zelfs (zonder hulp!) omdraaien.
TS is faler.
Geesten enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
Omg dikke orb op die derde foto!
Verder is TS een lompe boer.
Elke keer als ik mn bedje verschoon hussel ik die krengen door elkaar. En elke keer weer schamp ik met mn knokkels langs de structuurverf.quote:
Alleen bijzonder obese mensen hebben het nodig, voor de rest is het comfort. Wie wil er nou niet lekker in een 2persoonsbed slapenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom heb jij een tweepersoons bed nodig?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Repeat het volgende:
Saillant detail: TS is een retard die met een rekje om zn bed moet slapen.
Ze hebben ze niet zonder rekjequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef Repeat het volgende:
Saillant detail: TS is een retard die met een rekje om zn bed moet slapen.
Ooit gehoord van slopen? Zelfs vmbo-ers snappen dat.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet zonder rekje
Je gooit maar wat woorden achter elkaar in de hoop dat ze een coherente zin vormen of wat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef PiRANiA het volgende:
Beetje wiskundig inzicht kan niet weg af en toe
Tenzijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:49 schreef ForumGek het volgende:
Mits ze geen hoogtevrees heeft wel ja,
Straks pas je de hug and roll methode toe en dan valt ze eraf!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ruim je kamer eens op luiwammes !
Ohja wat ik me afvroeg: Dat krikt zich toch niet fijn zo'n hoogslaper
Hoe wil je idd doggystyle doen zonder dat iemand van het bed lazert.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Straks pas je de hug and roll methode toe en dan valt ze eraf!
Oh nee, daar is dat rekje voor.
Doggy kan prima. Bovenlichaam gewoon iets naar achter gooien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe wil je idd doggystyle doen zonder dat iemand van het bed lazert.
Wat een kutbed
Een bed voor maagden.
Die zijn superlicht, ben overigens blij dat ik van dat kutmatras af ben. Maar in vergelijking met mijn huidige matras weegt dat Ikea-prul echt niets.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
tis een Sultan Hustad mega dik, van de ikea uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |