Zie vorig topicquote:
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet zozeer...
De afgelopen weken heb ik me best druk gemaakt, maar meestal valt dat wel mee en als het klaar is, is het voor mij ook klaar.
Ik bedoel meer een algeheel gevoel van onrust, het idee dat ik iets moet doen...
gewoon niks vind ik erg moeilijk.
En sommige mensen wekken in me op dat ik dat wel kan en dat vind ik heerlijk.
uuh ja, dat kan ik niet ontkennen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om een kort verhaal lang () te maken; jullie zijn verliefd!
afspreken = vrij platonischquote:
Ik spreek af met iemand die puur vriendschappelijk bedoeld is, ik date als ik er meer potentie in zie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het verschil?
dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Om een lang verhaal kort af te sluiten,
Liefquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh ja, dat kan ik niet ontkennen!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja blokkeren doe ik ook.. Dingen waar ik niet zoveel aan kan veranderen, laat ik ook vrij snel los.. (gelukkig maar..) Maar ik herken het wel dat ik het altijd al heb gehad, maar het is nu wel extreem...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe is het ontstaan bij jou dan? Of altijd zo geweest. Ik denk dathet bij mij komt doordat ik al heel snel ergens afleiding in zoek en het snel blokkeer in m'n hoofd. Omdat erover nadenken vaak geen nut heeft.. en dingen zonder nut moeilijker te benaderen zijn voor mij. Zoiets...
Dat heb ik ook. Ik moet mezelf altijd pushen om wat te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..
Logisch dat dat een heerlijk gevoel is, maar je moet dat gevoel niet koppelen aan een ander, het zit ook echt wel in jezelf..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Alleen daar ging niet over!
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik spreek af met iemand die puur vriendschappelijk bedoeld is, ik date als ik er meer potentie in zie.
Denk ik.
Zullen we dan maar gewoon afspreken Nouk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
afspreken = vrij platonisch
daten = mogelijk kans op meer
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.
Ik heb het toch ook niet over anderen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ja blokkeren doe ik ook.. Dingen waar ik niet zoveel aan kan veranderen, laat ik ook vrij snel los.. (gelukkig maar..) Maar ik herken het wel dat ik het altijd al heb gehad, maar het is nu wel extreem...
Inderdaad Tijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, uiteindelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..
Logisch dat dat een heerlijk gevoel is, maar je moet dat gevoel niet koppelen aan een ander, het zit ook echt wel in jezelf..
Hoi Autoquote:
Hoezo als man kan je toch ook gewoon met een vrouw afspreken zonder dat je er gelijk naar bed mee wil? Althans ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofd
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.
Heb je ook uhm in die zin dan met emoties? Soort van uitschakelen daarvan?
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofd
Jaa daar gaat het toch niet om, zo kan je alles weg weg wuivenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dan wel over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over anderen.
Dat het het uiteindelijke doel is en liever eerder dan laterquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?
Wat moet ik me voorstellen van seks in het achterhoofd?
Ja, ik heb een jaar lang gedacht dat ik niet meer kon huilen óf lachen, gewoon totale afsluiting van wat voor emotie dan ook (waaronder dus ook lachen..). Gelukkig is dat weer terug(de oorzaak daarvan is ook weg..). Alleen huilen kan ik heel lang ophouden, zeg maar.. Jij ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.
Heb je ook uhm in die zin dan met emoties? Soort van uitschakelen daarvan?
Dat er seks zou kunnen zijn die dag of later.. Gewoon scannen op mogelijkheden he, wat je ermee wilquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?
platonische dingen hebben toch ook altijd de kans op meer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
afspreken = vrij platonisch
daten = mogelijk kans op meer
Erg zwart wit maar met een kern van waarheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het het uiteindelijke doel is en liever eerder dan later
Ik zie niet echt in hoe dat het omgekeerde is, want ik laat dingen ook makkelijker los dan vroeger..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.
Dan ben ik blijkbaar een slechte man, want ik had geen sex in mijn achterhoofd, wel nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Gewoon" seks. Bij sommige mensen maakt het echt niet uit of dat op de eerste date is of snel genoeg (zonder dat ze een relatie hebben).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met lachen heb ik niet echt een probleem, huilen kan idd erg moeilijk zijn (wantja is het heel nuttig?).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een jaar lang gedacht dat ik niet meer kon huilen óf lachen, gewoon totale afsluiting van wat voor emotie dan ook (waaronder dus ook lachen..). Gelukkig is dat weer terug(de oorzaak daarvan is ook weg..). Alleen huilen kan ik heel lang ophouden, zeg maar.. Jij ook?
Dit herken ik trws wel. Jezus wat is dat verschrikkelijk. Een relatie hebben met iemand die gewoon simpelweg onredelijk is. Als ik daaraan terug denk. 6 jaar terrorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, uiteindelijk.
Alleen heb ik er dus gewoon moeite mee, dat wordt overigens wel minder heb ik gemerkt, ik kom ook gewoon uit een relatie waarin het simpelweg niet mogelijk was om rust te hebben, (altijd op mijn tenen lopen en rekening houden met alles) dus ik heb het mezelf misschien ook aangeleerd. Daarvoor was ik een puiber
Juist, dat kennen ze dan mooi vergeten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het het uiteindelijke doel is en liever eerder dan later
Ja, maar jij hoeft niet te daten om te daten voor een relatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
nu ik er over nadenk... ik denk dat er vaker iets is gebeurd uit een "platonische relatie" dan uit een echt date date
bij mij dan
nee ik bedoelde uiteraard in het verledenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hoeft niet te daten om te daten voor een relatie
Had het over Cue, maar misschien las ik het verkeerd. Ik dacht dat ze bedoelde dat ze meer gaat nadenken nu ze ouder wordt en ze dit als onprettig ervaart.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe dat het omgekeerde is, want ik laat dingen ook makkelijker los dan vroeger..
Hoezo, heb je nooit seks?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist, dat kennen ze dan mooi vergeten.
uh... ja... als je van te voren afspreekt met het idee dat het wat meer kan gaan worden, zit er teveel geladendheid in het gesprek en ben je bij voorbaat als kansloos. Als je gewoon open iets afspreekt en dan wel ziet wat er gaat komen en heel belangrijk gewoon jezelf bent, dan is de kans dat je iets los maakt bij de ander groter. Beetje slim mens met wat gevoel prikt zo door je schil heen en leest je verborgen agenda (lees : ik wil NEUKEN!!!!) nog voordat deze uit je tas is! Dat werkt niet, leuk als je opzoek bent naar een batsmakkertje, maar als je open staat voor iets serieus..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
platonische dingen hebben toch ook altijd de kans op meer?
Bij mij niet. Ik heb platonische vrienden en daar wil ik verder niks mee. En als ik wel iets met een man wil, weet ik dat meestal al wel in het eerste uur, dart het misschien ooit een optie wordtquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
nu ik er over nadenk... ik denk dat er vaker iets is gebeurd uit een "platonische relatie" dan uit een echt date date
bij mij dan
Bij mij slechts 1 keer. Maar daar komt dus weer bij dat het bij de man dan ook nooit puur platonisch geweest zal zijn. Eventueel onbewust.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
bij mij dan
Nee, ik heb nooit seks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo, heb je nooit seks?
Ik zeg niet dat elke man op de eerste date seks verwacht hoor, maar wel dat ze er in principe op hopen dat het ooit gebeurt
Behalve dan als ze je niet aantrekklijk vinden - ik ben heel goed bevriend met HW bijvoorbeeld en die moet er niet aan denken om iets met mij te doen en zo geldt dat andersom ook
Oke, ik snapte het al niet helemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over hoe ík het noem of ervaar.
Sommige schrijf je bijvoorbaat al af en andere moet je gewoon zien hoe het looptquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist, dat kennen ze dan mooi vergeten.
ja ik heb ook platonische vrienden met wie ik het echt niet zie gebeuren maar ook zat waarvan ik denk ach waarom nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik heb platonische vrienden en daar wil ik verder niks mee. En als ik wel iets met een man wil, weet ik dat meestal al wel in het eerste uur, dart het misschien ooit een optie wordt
Maar ik neem aan dat je in de relatie dan ook een x tijd wacht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
Ik zou alleen seks met iemand willen, waar ik een relatie mee heb. Anders gewoon niet. Misschien ben ik daar heel ouderwets in ofzo, maar dat zijn mijn principes (mooi woord weer).
Dus elke man, die met mij zou daten, kan seks mooi vergeten zolang ik er geen relatie mee heb. Klaar.
Zo denk ik ook over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
Ik zou alleen seks met iemand willen, waar ik een relatie mee heb. Anders gewoon niet. Misschien ben ik daar heel ouderwets in ofzo, maar dat zijn mijn principes (mooi woord weer).
Dus elke man, die met mij zou daten, kan seks mooi vergeten zolang ik er geen relatie mee heb. Klaar.
Euh ja. Maar ik vertel er wel bij dat ik ook maar 1 relatie heb gehad die op alle vlakken niet goed liep.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je in de relatie dan ook een x tijd wacht?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
Dat is toch heel normaal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je in de relatie dan ook een x tijd wacht?
geen idee, maar op een gegeven moment als het van beide kanten goed voelt, is het wel fijn om het te benoemen (Ik heb dat ook echt nodig, anders word ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
relatie is niet meer dan een labeltje, een status die niets en veel zeggend tegelijkertijd is. Wanneer noem je een vriendschap een relatie? Is dat als je elkaar meer dan 5 keer gezien hebt, meer als 1 maand elkaar ziet zonder ruzie? Wanneer is een relatie een relatie?
Een relatie is een relatie als je er dingen mee doet, die je niet met een willekeurige vriendin doet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
relatie is niet meer dan een labeltje, een status die niets en veel zeggend tegelijkertijd is. Wanneer noem je een vriendschap een relatie? Is dat als je elkaar meer dan 5 keer gezien hebt, meer als 1 maand elkaar ziet zonder ruzie? Wanneer is een relatie een relatie?
Goede vraag? Ik zou het eigenlijk niet weten. Wanneer iets een relatie is of iets anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Goede principes, maar wel een klein beetje ouderwets. Wil je dan ook iemand die datzelfde denkt? Zo'n ex had ik, die zei constant hoe vervelend hij het vond ik dat véél meer ervaring had dan hij (hij noemde het natuurlijk geen ervaringquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
gewoon wat vaker buiten komen meisje, jezelf niet afsluiten van de buiten wereld. Spreek gewoon eens wat af met een man ofzo, zonder dat je direct in je hoofd hebt dat het een mogelijke relatie kan worden. Maar gewoon afspreken om je sociale vaardigheden op te vijzelen. Niet elke vent zit direct met zijn handen in je broek te graaien hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja. Maar ik vertel er wel bij dat ik ook maar 1 relatie heb gehad die op alle vlakken niet goed liep.
Dus ik heb verder geen ervaringen met exen, relaties en dat soort zaken.
Haha hier eigenlijk ook niet..quote:
Okequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja. Maar ik vertel er wel bij dat ik ook maar 1 relatie heb gehad die op alle vlakken niet goed liep.
Dus ik heb verder geen ervaringen met exen, relaties en dat soort zaken.
Haha, nee hoor. Niet bij iedereen. Daarom vind ik het ook zo stom dat sommige zeggen "alleen seks in een relatie", dan hebben ze een relatie (twee dagen) en dan gaan ze met elkaar naar bed. Tja... Dat had je ook wel zonder relatie kunnen doenquote:
Zou jij wachten als je nieuwe date/vriend dat wil?quote:
Ik vraag het serieus ja... Wat is voor jouw het criterium dat iets een relatie is? Is dat als je gezoend hebt, of samen sexloos in 1 bed hebt gelegen? Ik weet het voor mij zelf wel namelijk, maar ik geloof niet zo in labeltjes en eerder in beleven en zien hoe dingen zich evolueren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een relatie is een relatie als je er dingen mee doet, die je niet met een willekeurige vriendin doet.
Vraag je me nu serieus uit te leggen wat een relatie wél is? Loop ik zover achter?
Dat het ouderwets is, interesseert me niet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik deze principes heb en zie niet in wat er zo ouderwets aan is. Ik vind ze heel normaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goede principes, maar wel een klein beetje ouderwets. Wil je dan ook iemand die datzelfde denkt? Zo'n ex had ik, die zei constant hoe vervelend hij het vond ik dat véél meer ervaring had dan hij (hij noemde het natuurlijk geen ervaring)
Ja vaak is een relatie toch gewoon meer een afspraak m.b.t tot de exclusiviteit / monogamie, hoewel er natuurlijk ook open relaties zijn (maar ook hierin heb je dat dan samen overeengekomen en dus een relatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb dus binnekort een 'date'quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gewoon wat vaker buiten komen meisje, jezelf niet afsluiten van de buiten wereld. Spreek gewoon eens wat af met een man ofzo, zonder dat je direct in je hoofd hebt dat het een mogelijke relatie kan worden. Maar gewoon afspreken om je sociale vaardigheden op te vijzelen. Niet elke vent zit direct met zijn handen in je broek te graaien hoor
Als ik gek op iemand ben, natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij wachten als je nieuwe date/vriend dat wil?
Dat weet ik dat veel mensen niet perse een relatie moeten hebben om seks te hebben. Maar ik wil het liefst mijn eerste keer beleven met iemand waarom ik geef en niet met zo maar iemand. Verder heb ik er ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke
[..]
Haha, nee hoor. Niet bij iedereen. Daarom vind ik het ook zo stom dat sommige zeggen "alleen seks in een relatie", dan hebben ze een relatie (twee dagen) en dan gaan ze met elkaar naar bed. Tja... Dat had je ook wel zonder relatie kunnen doen
Om het dan op mijzelf te betrekken: Ik hoef geen relatie te hebben om seks met iemand te hebben
Ja, dat begrijp ik. Maar de meiden die het hier zeggen (seks zonder relatie) hebben er ook al meer ervaring mee, dus ik denk dat je dan ook wel makkelijker wordt... (ja of niet, als je alleen maar negatieve seks (gevoelens erbij) hebt gehad)quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik dat veel mensen niet perse een relatie moeten hebben om seks te hebben. Maar ik wil het liefst mijn eerste keer beleven met iemand waarom ik geef en niet met zo maar iemand. Verder heb ik er ook geen problemen mee.
Ik ga hier geen lijst met criterium plaatsen hoor. Dat gaat voor mijn gevoel nergens over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik vraag het serieus ja... Wat is voor jouw het criterium dat iets een relatie is? Is dat als je gezoend hebt, of samen sexloos in 1 bed hebt gelegen? Ik weet het voor mij zelf wel namelijk, maar ik geloof niet zo in labeltjes en eerder in beleven en zien hoe dingen zich evolueren.
En een vast seks-vriendje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik doe niet aan one night stands
Dat was het wel
Verder maakt het me geen zak uit
Okequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik gek op iemand ben, natuurlijk
Ehhh nee...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Thrar het volgende:
goh, interessant onderwerp!
even over dat sex voor een echte relatie gebeuren:
Ik heb nooit een relatie gehad maar wel een paar maanden heel erg verliefd geweest. Wat mij juist opviel is dat mijn sekslust bijna compleet weg was tijdens die periode. Had echt weken geen zin in rukken bijvoorbeeld. Iemand die zich daar in herkend of ben ik gewoon een mongool?
j hoor, en een beetje vozen voor een avond kan ook welquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En een vast seks-vriendje?
Zou je dat wel doen als je single was?
Snap ik, maar ik merk toch vaak bij mensen die er zo over denken dat ze het toch niet kunnen verkroppen dat de ander er niet zo over denkt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat het ouderwets is, interesseert me niet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik deze principes heb en zie niet in wat er zo ouderwets aan is. Ik vind ze heel normaal.
Ik hoef niet iemand die daar hetzelfde over denkt. De keuzes moet iemand zelf maken. Maar die ander moet er niet vanzelf vanuit gaan dat ik dan ook zo ben, of dingen verwachten die hij van andere vrouwen ook heeft gekregen ofzo.
Snap je?
Ja hoor. Maar niet eeuwig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naja, ik ben ook niet iemand die zomaar mensen in de kroeg ga oppikken hoor! Haha. Ik wil wel wát weten over die persoonquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
j hoor, en een beetje vozen voor een avond kan ook wel
Ik ga alleen niet echt met iemand naar bed de eerste keer dat ik hem/haar zie
Ik weet eigenlijk niet waarom haha dat voelt gewoon niet goed
Inderdaad. Het is wel een drempel die je over moet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar de meiden die het hier zeggen (seks zonder relatie) hebben er ook al meer ervaring mee, dus ik denk dat je dan ook wel makkelijker wordt... (ja of niet, als je alleen maar negatieve seks (gevoelens erbij) hebt gehad)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mja inderdaad. Ik denk dat ik dat niet zou kunnen en dan mijn behoefte (op den duur, geen idee na hoeveel tijd) wel ergens anders ga zoeken...quote:
Ik kan goed zonder hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is wel een drempel die je over moet.
En iets wat je niet kent kan je ook niet missen.![]()
okay, dus volgens jou definitie hebben murmeli en ik nu een relatie? Want we daten monogaam met elkaar, logeren bijelkaar etc. etc. En toch is het geen relatie voor ons, het zit nog steeds in de fase om elkaar beter te leren kennen. En de enige manier omdat te doen is toch gewoon tijd met elkaar door te brengen, en dat kan toch ook prima zonder dat een relatie te noemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vaak is een relatie toch gewoon meer een afspraak m.b.t tot de exclusiviteit / monogamie, hoewel er natuurlijk ook open relaties zijn (maar ook hierin heb je dat dan samen overeengekomen en dus een relatie)
Ok, dat herken ik ook wel. Maar als ik het nou 'accepteer' (ik noem het ff zo) van vriendinnen bijv. in mijn omgeving. Dus ik vind het prima dat zij 'scharrelen' enzo. Dan moet ik het ook kunnen accepteren van mannen die dat zo doen, dus ook potentiele mannen zeg maar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik merk toch vaak bij mensen die er zo over denken dat ze het toch niet kunnen verkroppen dat de ander er niet zo over denkt..
Iedere keer als ik jou zo hoor praten, herinner ik me het weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.
Mijn beste vriend is nu aan het daten met een meisje die zelfde over denkt als jij. Terwijl hij denkt zoals ik. Moet zeggen dat het hem heel goed afgaat en hij haar nog steeds erg leuk vindt. Ze hebben nu 1,5 maandquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat het ouderwets is, interesseert me niet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik deze principes heb en zie niet in wat er zo ouderwets aan is. Ik vind ze heel normaal.
Ik hoef niet iemand die daar hetzelfde over denkt. De keuzes moet iemand zelf maken. Maar die ander moet er niet vanzelf vanuit gaan dat ik dan ook zo ben, of dingen verwachten die hij van andere vrouwen ook heeft gekregen ofzo.
Snap je?
Dat had ik ook toen ik met mijn ex iets kreeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Thrar het volgende:
Ik heb nooit een relatie gehad maar wel een paar maanden heel erg verliefd geweest. Wat mij juist opviel is dat mijn sekslust bijna compleet weg was tijdens die periode. Had echt weken geen zin in rukken bijvoorbeeld. Iemand die zich daar in herkend of ben ik gewoon een mongool?
Gewoon een oproep doen. Hier of ergens anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond besloten dat ik alle vacatures intrek, ik wil gewoon ff single zijn en geen rijke man. En ook geen toyboy.
misschien een fuckbudy (dus niet zo leeftijdsgebonden als een toyboy) want sjeempie ik blijf maar geil.
moet je daar voor daten of gewoon afspreken?
Hoelang dan?quote:
maar wat is er mis met scharrelen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dat herken ik ook wel. Maar als ik het nou 'accepteer' (ik noem het ff zo) van vriendinnen bijv. in mijn omgeving. Dus ik vind het prima dat zij 'scharrelen' enzo. Dan moet ik het ook kunnen accepteren van mannen die dat zo doen, dus ook potentiele mannen zeg maar.
Dan lijkt het er meer op dat jullie je gewoon "afzetten" tegen het labeltje relatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
okay, dus volgens jou definitie hebben murmeli en ik nu een relatie? Want we daten monogaam met elkaar, logeren bijelkaar etc. etc. En toch is het geen relatie voor ons, het zit nog steeds in de fase om elkaar beter te leren kennen. En de enige manier omdat te doen is toch gewoon tijd met elkaar door te brengen, en dat kan toch ook prima zonder dat een relatie te noemen?
Okay ik geef toe, voor ons ligt het misschien wat anders dan voor andere omdat we beide niet zo van de labels zijn, en iets hebben met snel benauwd voelen. Aan de andere kant.. tja ik sluit niets uit, maar voorlopig is het geen relatie en wanneer het dat wel wordt misschien pas over half jaar. Geen idee. Het belangrijkste is toch dat je weet wat je voor elkaar betekend en wat je voelt voor de ander? Liefde, lust, aantrekking maar ook dingen als begrip, geduld etc.
Het scheelt denk ik ook wel, dat we allebij wat ouder zijn en het nodige mee gemaakt hebben op relationeel vlak en daardoor wat terughoudender zijn het label relatie.
Ik heb er ook lang zo over gedacht, maar soms zijn er situaties waar ik niet zo snel een etiket op kan plakken eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga hier geen lijst met criterium plaatsen hoor. Dat gaat voor mijn gevoel nergens over.
Je bent gewoon monogaam aan elkaar en je spreekt dingen af, je bent gewoon een stel. Dat soort zaken.
Label vind ik ook niet juist gezegd eigenlijk. Het klinkt alsof 'een relatie' hebben zo fout is ofzo.
Je bent vriend en vriendin. Niet scharrel en scharrel ofzo. Merk je snel genoeg met elkaar.
nofi, maar dat herken ik wel van de kalverliefde-periode. Dat ik mijn verliefdheid als zoiets vehevens beleefde, dat zoiets banaals als geilheid zo ongeveer echte schaamte teweegbracht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Thrar het volgende:
Gewoon afsprekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
misschien een fuckbudy (dus niet zo leeftijdsgebonden als een toyboy) want sjeempie ik blijf maar geil.
Voor mij is ze geen scharrel, daar ben ik van begin af aan behoorlijk duidelijk in geweest, dat daar geen trek in had.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga hier geen lijst met criterium plaatsen hoor. Dat gaat voor mijn gevoel nergens over.
Je bent gewoon monogaam aan elkaar en je spreekt dingen af, je bent gewoon een stel. Dat soort zaken.
Label vind ik ook niet juist gezegd eigenlijk. Het klinkt alsof 'een relatie' hebben zo fout is ofzo.
Je bent vriend en vriendin. Niet scharrel en scharrel ofzo. Merk je snel genoeg met elkaar.
En dat laatste denk ik dus niet.. Hij heeft dan wel al meer meerdere meiden het bed gedeeld en ik denk dat iemand dat dan niet kan verkroppen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dat herken ik ook wel. Maar als ik het nou 'accepteer' (ik noem het ff zo) van vriendinnen bijv. in mijn omgeving. Dus ik vind het prima dat zij 'scharrelen' enzo. Dan moet ik het ook kunnen accepteren van mannen die dat zo doen, dus ook potentiele mannen zeg maar.
denk dat je ook van een relatie gaat spreken als je verder ook in elkaars leven geinfiltreerd raakt, ouders ontmoeten, samen naar feestjes van familie etc. Dan kom je wel op een punt dat je het een relatie kan noemen hoe stug je ook voor jezelf blijft ontkennenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
okay, dus volgens jou definitie hebben murmeli en ik nu een relatie? Want we daten monogaam met elkaar, logeren bijelkaar etc. etc. En toch is het geen relatie voor ons, het zit nog steeds in de fase om elkaar beter te leren kennen. En de enige manier omdat te doen is toch gewoon tijd met elkaar door te brengen, en dat kan toch ook prima zonder dat een relatie te noemen?
Okay ik geef toe, voor ons ligt het misschien wat anders dan voor andere omdat we beide niet zo van de labels zijn, en iets hebben met snel benauwd voelen. Aan de andere kant.. tja ik sluit niets uit, maar voorlopig is het geen relatie en wanneer het dat wel wordt misschien pas over half jaar. Geen idee. Het belangrijkste is toch dat je weet wat je voor elkaar betekend en wat je voelt voor de ander? Liefde, lust, aantrekking maar ook dingen als begrip, geduld etc.
Het scheelt denk ik ook wel, dat we allebij wat ouder zijn en het nodige mee gemaakt hebben op relationeel vlak en daardoor wat terughoudender zijn het label relatie.
Weet niet precies wat, maar ur welcomequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jou zo hoor praten, herinner ik me het weer
Thanks for saying.
Maar dat weet je dan waarsch. ook van elkaar. Dat je er zo over denkt enzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat laatste denk ik dus niet.. Hij heeft dan wel al meer meerdere meiden het bed gedeeld en ik denk dat iemand dat dan niet kan verkroppen..
Duidelijk zijn is the key. En daarbij blijven. Daar gaat het overigens nog weleens mis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond besloten dat ik alle vacatures intrek, ik wil gewoon ff single zijn en geen rijke man. En ook geen toyboy.
Mijn tijd komt nog wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan goed zonder hoor
Toen het uit was met mijn ex had ik er ook geen zin in & ben ik erg braaf geweest. Maar goed; op een gegeven moment was dat over en toen was het brave imago er ook meteen af
Ja ik ben nog maagd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
maar tijn je bent dus nog maagd maak ik hier uit op
heb je al gegevoost en zo of nog helemaal niks?
Dan ben je dus zeer beperkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat laatste denk ik dus niet.. Hij heeft dan wel al meer meerdere meiden het bed gedeeld en ik denk dat iemand dat dan niet kan verkroppen..
uh ja... omdat die lading voor ons te zwaar voelt zou je dat kunnen concluderer, maar let wel dat wat ik hier vertel *mijn* mening is he! Ik praat niet voor Murmeli, dat kan zij best goed zelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan lijkt het er meer op dat jullie je gewoon "afzetten" tegen het labeltje relatie
Dus zit je tussen een relatie en 'scharrel' in?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Voor mij is ze geen scharrel, daar ben ik van begin af aan behoorlijk duidelijk in geweest, dat daar geen trek in had.
als ik daar voor ga zal dat ook duidelijk zijn!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Duidelijk zijn is the key. En daarbij blijven. Daar gaat het overigens nog weleens mis.
Sorry, maar val jij ook op jongens dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel.![]()
[..]
Ja ik ben nog maagd.
Ik heb met mijn ex gezoend en gestreeld enzo. En ik heb een keer iemand afgetrokken.
Verder niks.
Dat kan zij zeker goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja... omdat die lading voor ons te zwaar voelt zou je dat kunnen concluderer, maar let wel dat wat ik hier vertel *mijn* mening is he! Ik praat niet voor Murmeli, dat kan zij best goed zelf
quote:
Och, Carnaval komt eraan, dus dan kan je zo aan je behoefte komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik daar voor ga zal dat ook duidelijk zijn!
daar zit denk ik wel een kern van waarheid in ja, en dat stellen we nog lekker even een poosje uit. Nu heb ik in de kroeg al wel een paar van haar vrienden ontmoet, dat wel. Maar familie nog niet, nu scheelt het ook wel dat die niet om de hoek wonenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat je ook van een relatie gaat spreken als je verder ook in elkaars leven geinfiltreerd raakt, ouders ontmoeten, samen naar feestjes van familie etc. Dan kom je wel op een punt dat je het een relatie kan noemen hoe stug je ook voor jezelf blijft ontkennen
Niks als anderen dat met elkaar doen enzo. Maar voor mij persoonlijk hoeft dat echt niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
maar venco wat is er mis met scharrelen dan?
Niet echt. Maar ik heb wel biseksuele gevoelens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, maar val jij ook op jongens dan?
Tja als het er uit ziet als een koe en loeit als een koe en ook melk geeft als een koe waarom zou je het dan niet een koe noemen ? Mss zijn de onderliggende redenen anders maar dat is dat gewoon persoonlijk tussen jullie 2quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ArTiC!quote:
Ik bedoelde dus dat het duidelijk moet blijven, niet alleen in het begin als er nog geen geschiedenis is opgebouwd. Je wil ze niet op de koffie hebben, die heel stoer van zichzelf denken dat ze dat wel even kunnen maar na verloop van tijd toch heel geleidelijk in het verwarringsdrijfzand zijn beland.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
als ik daar voor ga zal dat ook duidelijk zijn!
al wekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ArTiC!
Ben je er al klaar voor?
euh die 2 dingen gaan nogal samenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik heb wel biseksuele gevoelens.
Ooh ok, ik vraag het maar ff.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt. Maar ik heb wel biseksuele gevoelens.
Ik denk dat het bij hem meer nieuwsgierigheid is dan dat je kan spreken van meteen bi of homoquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh die 2 dingen gaan nogal samen
als je bi bent val je dus ook op jongens
of je valt niet op jongens maar dan ben je ook niet bi
Haha okequote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja als het er uit ziet als een koe en loeit als een koe en ook melk geeft als een koe waarom zou je het dan niet een koe noemen ? Mss zijn de onderliggende redenen anders maar dat is dat gewoon persoonlijk tussen jullie 2
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij hem meer nieuwsgierigheid is dan dat je kan spreken van meteen bi of homo
[..]
Hoe zou je het dan noemen? Als je alleen over seks met mannen fantaseerd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh die 2 dingen gaan nogal samen
als je bi bent val je dus ook op jongens
of je valt niet op jongens maar dan ben je ook niet bi
Ik heb op een gegeven moment letterlijk gezegd dat hij niet zo aardig moest doen tegen me en dat we gewoon moesten neuken en verder niks, omdat ik anders gevoelens voor hem zou krijgen en ik daar geen zin in had.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat het duidelijk moet blijven, niet alleen in het begin als er nog geen geschiedenis is opgebouwd. Je wil ze niet op de koffie hebben, die heel stoer van zichzelf denken dat ze dat wel even kunnen maar na verloop van tijd toch heel geleidelijk in het verwarringsdrijfzand zijn beland.
fantaseren en doen zijn nog 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan noemen? Als je alleen over seks met mannen fantaseerd.
je bent of bi of nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan noemen? Als je alleen over seks met mannen fantaseerd.
Ja dat is een betere omschrijving.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef vencodark het volgende:
Misschien is Tijnbrein gewoon Bicurious (ook weer zo'n mooi woord).
Luxe probleem denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment letterlijk gezegd dat hij niet zo aardig moest doen tegen me en dat we gewoon moesten neuken en verder niks, omdat ik anders gevoelens voor hem zou krijgen en ik daar geen zin in had.
En toch bleef hij aardig doen
Ik denk dat dat ook een kwestie van leefijd en ervaring is hoor. Als je wat ouder wordt krijgt seks ook een andere lading. En natuurlijk ga jij dat nu weerleggen. Want zo had ik ook gereageerd toen ik jong en onervaren qua relaties wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks als anderen dat met elkaar doen enzo. Maar voor mij persoonlijk hoeft dat echt niet.![]()
Dus ik schrijf ook echt geen mensen af die dat wel doen. Want dan zou ik hier zeker een aantal mensen niet zo blij maken denk ik. Het maakt me totaal niet uit, al zou half Nederland dat doen met elkaar.
Maar voor mij hoeft dat dus niet.
Maar dat heeft nu goed uitgepakt of dat was een ander?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment letterlijk gezegd dat hij niet zo aardig moest doen tegen me en dat we gewoon moesten neuken en verder niks, omdat ik anders gevoelens voor hem zou krijgen en ik daar geen zin in had.
de een is dat in 3 havoquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
blegh ik heb een hekel aan termen als bicurious
vind ik zo 3 havo
óf hij kan niet anders, óf hij wil je toch aan zich binden (op onconventionele wijze, maar dan loop je iig niet weg. Da's wel zo makkelijk. )quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ligt eraan, als het niet wederzijds was geweest, was het voor mij een echt probleem gewordenquote:
Ik hoef inderdaad geen relatie met een man. Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar vrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
fantaseren en doen zijn nog 2 verschillende dingen
maar je zou dus best met een man willen experimenteren op sex gebied maar geen relatie mee willen
Alleen nieuwschierig dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent of bi of nieuwsgierig
Daar zit een verschil tussen
Maar is het meer dat je het eens wilt proberen of dat je denkt ow ja dat is hetdat wil ik!
Bij het eerste ben je nieuwsgierig en bij dat 2e denk ik toch echt bi/homo
Dus nu heb je een relatie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als het niet wederzijds was geweest, was het voor mij een echt probleem geworden
Ik had het er nl echt moeilijk mee en we zijn zo verschillend dat ik niet had gedacht dat t ooit iets zou worden.
Misschien dat dat het is ja. Ben nu 23 en, zoals ik al zei, weinig ervaren enzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een kwestie van leefijd en ervaring is hoor. Als je wat ouder wordt krijgt seks ook een andere lading. En natuurlijk ga jij dat nu weerleggen. Want zo had ik ook gereageerd toen ik jong en onervaren qua relaties was
Wat is er mis met 26?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de een is dat in 3 havo
de ander met 26
nee ik bedoel niet het nieuwsgierig zijn zelf maar het woord bicuriuos of hoe je het ook al weer speltquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de een is dat in 3 havo
de ander met 26
Of gewoon celibatair worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is ja. Ben nu 23 en, zoals ik al zei, weinig ervaren enzo.
Als ik mensen hoor dat ze toch een seksleven hebben terwijl ze vrijgezel zijn, vraag ik me heus weleens af hoe dat is. Ik zou ergens ook willen dat ik er makkelijker/beter mee om kon gaan. Juist omdat veel jongeren er gewoon anders over denken. En ik heb me ook bedacht...wat als ik bij wijze van spreken, tot mijn 35e single blijf. Dan zou ik tot die tijd, nooit seks hebben (en zulke dingen) en dat is eigenlijk ook een beetje...apart.![]()
Of zeg ik nu hele stomme dingen.
Nou, nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon celibatair worden.Non ofzo.
Ach overal moet toch labeltje op tegenwoordig dus ook op dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik bedoel niet het nieuwsgierig zijn zelf maar het woord biciourus of hoe je het ook al weer spelt
blegh
zolang jij er niet mee zit ís er toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is ja. Ben nu 23 en, zoals ik al zei, weinig ervaren enzo.
Als ik mensen hoor dat ze toch een seksleven hebben terwijl ze vrijgezel zijn, vraag ik me heus weleens af hoe dat is. Ik zou ergens ook willen dat ik er makkelijker/beter mee om kon gaan. Juist omdat veel jongeren er gewoon anders over denken. En ik heb me ook bedacht...wat als ik bij wijze van spreken, tot mijn 35e single blijf. Dan zou ik tot die tijd, nooit seks hebben (en zulke dingen) en dat is eigenlijk ook een beetje...apart.![]()
Nee hoor heel logischquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben 32 en single. En tussen de langere relaties door heb ik ook een seksleven (gehad). Bij mij werkt het zo dat ik dan zoen (meestal alleen dat eigenlijk) of andere dingen doe met mannen die ik goed ken, maar die nooit alleen vrienden zijn geweest. Mensen die echt iets meer dan alleen seksuele aandacht aan mijn leven toevoegen en die het ook kan schelen wie ik ben, maar waar ik geen relatie mee hebquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ermee zitten is ook groot gezegd. Maar soms denk ik dat er iets mis is met me (ok dit wordt nu beetje te persoonlijk).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef Thrar het volgende:
[..]
zolang jij er niet mee zit ís er toch geen probleem?
er waren al labeltjes, nieuwsgierig en biquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach overal moet toch labeltje op tegenwoordig dus ook op dat.
Gelukkig. Lijkt mij ook niks. En trouwens ik geloof niet eens in iets dus ik kan ook helemaal niet het klooster ofzo in gaan.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er waren al labeltjes, nieuwsgierig en bi
Maar iemand vond het nodig om er weer een grappig woordje voor te verzinnen blegh
waarom zou er iets mis met je moeten zijn? Jij hebt je eigen principes. Dat de meerderheid daar anders over denkt betekent niet automatisch dat er iets mis is met je ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ermee zitten is ook groot gezegd. Maar soms denk ik dat er iets mis is met me (ok dit wordt nu beetje te persoonlijk).
ja dat herken ik ook welquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en single. En tussen de langere relaties door heb ik ook een seksleven (gehad). Bij mij werkt het zo dat ik dan zoen (meestal alleen dat eigenlijk) of andere dingen doe met mannen die ik goed ken, maar die nooit alleen vrienden zijn geweest. Mensen die echt iets meer dan alleen seksuele aandacht aan mijn leven toevoegen en die het ook kan schelen wie ik ben, maar waar ik geen relatie mee heb
Nee, maar ik heb het hier indd. over die principes. Maar dat is niet de reden dat ik denk dat er weleens iets mis met me is. Heeft gewoon met andere dingen te maken. En daar ga ik het op dit forum nu eens net niet over hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarom zou er iets mis met je moeten zijn? Jij heb je eigen principes. Dat de meerderheid daar anders over denkt betekent niet automatisch dat er iets mis is met je ofzo
Inderdaad. Maar als je al die verhalen hoort van leeftijdsgenoten die wel seks hebben dan schaam je toch een beetje dat je nog geen seks heb gehad. Terwijl dat helemaal nergens op slaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Thrar het volgende:
[..]
waarom zou er iets mis met je moeten zijn? Jij hebt je eigen principes. Dat de meerderheid daar anders over denkt betekent niet automatisch dat er iets mis is met je ofzo
hmm ok, nou ja ik hoop dat je dat dan op kunt lossenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het hier indd. over die principes. Maar dat is niet de reden dat ik denk dat er weleens iets mis met me is. Heeft gewoon met andere dingen te maken. En daar ga ik het op dit forum nu eens net niet over hebben.
Schaam jij je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar als je al die verhalen hoort van leeftijdsgenoten die wel seks hebben dan schaam je toch een beetje dat je nog geen seks heb gehad. Terwijl dat helemaal nergens op slaat.
iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
er is helemaal niets mis met niet te hard van stapel lopen en niet snel sex hebben, zeker niet als je ook nog vrij onervaren bent. Alles op zn tijd.
De een is snel, de ander ziet het even aan en weer een ander doet er nog langer over.
We zijn allemaal weer verschillend! (gelukkig!)
dan is 6 weken t maximumquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
en de een vind 3 weken een eeuwigheid wachten en de ander vind na drie weken sex echt super snel haha
altijd leuk als die 2 mensen dan in een relatie komen
Ik ben tot nu toe nog geen man tegengekomen die zei: "Laten we een tijdje wachten meid"quote:
maar je werd wel bijna verliefd op hem als ik het goed begrijp...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als het niet wederzijds was geweest, was het voor mij een echt probleem geworden
Ik had het er nl echt moeilijk mee en we zijn zo verschillend dat ik niet had gedacht dat t ooit iets zou worden.
Je mist ietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar je werd wel bijna verliefd op hem als ik het goed begrijp...
maar dat wilde je niet omdat jullie zo verschillend waren
maar als je verliefd wordt op iemand, dan laat je dat toch gewoon gebeuren?
of mis ik iets?
Southparkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
blegh ik heb een hekel aan termen als bicurious
vind ik zo 3 havo
nou met vriendje dacht ik kom op rhu gedraag je ff een keer zedelijk deze jongen is niet zo veel gewentquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog geen man tegengekomen die zei: "Laten we een tijdje wachten meid"
Maar goed, die zijn er natuurlijk wel
en toch vind ik dat soms wel jammerquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe ouder ik word, hoe korter de geen-seks periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is de mening van de makers van southpark in deze zaak?quote:
I know, ik denk er ook niet zo over.. Maar ik probeer gewoon een situatie te schetsen. Die ex van mij accepteerde het ook van zijn vrienden, maar niet van mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ben je dus zeer beperkt.
Niet iedereen denkt hetzelfde, dat is juist het mooie van het leven toch...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]Dat herken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
En dat vind ik gewoon krom.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, ik denk er ook niet zo over.. Maar ik probeer gewoon een situatie te schetsen. Die ex van mij accepteerde het ook van zijn vrienden, maar niet van mij.
herkenbaar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:
en toch vind ik dat soms wel jammer
want terugdenkend aan de tijd dat uuuuuuren met elkaar zoenen en friemelen en gewoon samen zijn al voeldoende was *zucht*
ja ik ook daarom toen dat nog voldoende WASquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar!
en toch wil ik meer na een uurtje knuffe
Het is in de VS natuurlijk een stuk controversieeler.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is de mening van de makers van southpark in deze zaak?
ik ken die aflevering denk ik niet die je bedoeld
daarom moet je ook flink teasen en zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar!
en toch wil ik meer na een uurtje knuffe
Dat is het ookquote:
Venco, je bent nog jong en een hardstikke leuke meid. Als je jezelf er een beetje voor openstelt, dan zullen er vast wel leuke mannen op jouw pad komen. En als dat niet is, dan zijn er in het leven nog genoeg andere leuke dingen te beleven. Het hele idee dat je zonder relatie of zonder sex een minder mens bent, dat is gewoon dom.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
Nee, maar zo soort gevoel krijg ik er af en toe wel bij. Terwijl dat natuurlijk onzin is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schaam jij je?
Ik iig niet. Zou niet weten waarom.
Daarom.quote:
Ow, ik kan daar nog steeds erg van genieten hoor. Ik heb een scharrel die ik al 8 jaar of zo ken met wie ik in al die jaren alleen gezoend en samen geslapen (als in echt slapen) heb tussen de relaties door. En dat beviel uitstekendquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik ook daarom toen dat nog voldoende WAS
Dat heeft niets met principes te maken, des te meer met onzekerheid en jaloeziequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, ik denk er ook niet zo over.. Maar ik probeer gewoon een situatie te schetsen. Die ex van mij accepteerde het ook van zijn vrienden, maar niet van mij.
Klopt, het gaat om het nu. Ik begrijp ook nog steeds niet waarom hij er zo over zanikte. Believe me, mijn verleden is niet erg, maar het maakt wel dat ik het eigenlijk liever voor me wil houden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom.En het gaat om het nu. Niet wat iemand zozeer in zijn/haar verleden heeft gedaan denk ik dan.
Dat iemand jaren regelmatig one night stands had, of scharrels of hoe je het ook wilt noemen, heeft niet direct iets te maken met het moment dat je met iemand gaat daten. Volgens mij ben je dat zo vergeten, zulke dingen.
Als je iemand een beetje leuk vind, dan accepteer je ook een verleden.
(of het moet natuurlijk wel een heel erg verleden zijn)
Ik stel me ontzettend open.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Venco, je bent nog jong en een hardstikke leuke meid. Als je jezelf er een beetje voor openstelt, dan zullen er vast wel leuke mannen op jouw pad komen. En als dat niet is, dan zijn er in het leven nog genoeg andere leuke dingen te beleven. Het hele idee dat je zonder relatie of zonder sex een minder mens bent, dat is gewoon dom.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Venco, je bent nog jong en een hardstikke leuke meid. Als je jezelf er een beetje voor openstelt, dan zullen er vast wel leuke mannen op jouw pad komen. En als dat niet is, dan zijn er in het leven nog genoeg andere leuke dingen te beleven. Het hele idee dat je zonder relatie of zonder sex een minder mens bent, dat is gewoon dom.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat heeft niets met principes te maken, des te meer met onzekerheid en jaloezie.
Erover zannikte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, het gaat om het nu. Ik begrijp ook nog steeds niet waarom hij er zo over zanikte. Believe me, mijn verleden is niet erg, maar het maakt wel dat ik het eigenlijk liever voor me wil houden.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stel me ontzettend open.maar de enige mannen die me willen daten zijn van internet
(bij wijze van spreken). En afspreken met mensen die ik puur ken van internet, dat doe ik gewoon niet snel.
En ik weet ook dat seks of relaties niet alles op de wereld is. Maar je kan je knap eenzaam voelen als iedereen vriendjes en vriendinnetjes heeft, en je zelf de eeuwige vrijgezel lijkt te zijn.
Ik moet vanavond avonddienst draaien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
ben ik ook weer eens even. niemand wat te doen op het werk?
Haha, grappig dat jullie (jij en Joey) dat zo zeggen. Hij was er zwaar van overtuigd dat er iets mis met mij was, want hem was natuurlijk helemaal niets mis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erover zannikte?
Je kan je verleden toch niet veranderen. En je hoeft al je escapades echt niet geheel uit de doeken te doen.
Maar iemand die het wel van vrienden accepteerd, maar niet van een potentiele vriendin, die moet eens goed naar zichzelf kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Duimelot het volgende:maar in dat geval was je (hopelijk) ook niet tot over je oren verliefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb op dit moment last van SOGquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
ben ik ook weer eens even. niemand wat te doen op het werk?
Ach joh het is gewoon pure jaloezie. Ik kon me irriteren aan de 5 penissen die in mn vriendin dr mond hadden gezeten, terwijl ik minimaal het 6 voudige heb gehad aan kutjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erover zannikte?
Je kan je verleden toch niet veranderen. En je hoeft al je escapades echt niet geheel uit de doeken te doen.
Maar iemand die het wel van vrienden accepteerd, maar niet van een potentiele vriendin, die moet eens goed naar zichzelf kijken.
Beterschapquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben vrij en probeer mn ziek zijn te voorkomen...
Ja, zo kan je het indd. ook omschrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach joh het is gewoon pure jaloezie. Ik kon me irriteren aan de 5 penissen die in mn vriendin dr mond hadden gezeten, terwijl ik minimaal het 6 voudige heb gehad aan kutjes.
Is gewoon onzekerheid en jeugdigheid. Als je ouder wordt kan je dat allemaal wat beter relativeren.
Inderdaad. Iemand met een blanco verleden bestaat niet. En als die persoon voor jou wil gaan dan moet het verleden gewoon laten rusten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erover zannikte?
Goede omschrijving toch.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het indd. ook omschrijven.
Hoe was het eigenlijk afgelopen (vorige week) met dat feestje?quote:
Ja goed he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. Wat een gesprekken hier
Jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed he.![]()
Het is serieus en toch gaat het over singleschap enzo.
Eindelijk een keer ontopic.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed he.![]()
Het is serieus en toch gaat het over singleschap enzo.
MrCollega?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zit sinds kort weer te smsen enzo met een oud-scharrel van me. Ook gevaarlijk
Nee iemand anders.quote:
Waarom is dat gevaarlijk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zit sinds kort weer te smsen enzo met een oud-scharrel van me. Ook gevaarlijk
Ik heb er helemaal geen moeite meequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef JoeyT het volgende:
Ach joh het is gewoon pure jaloezie. Ik kon me irriteren aan de 5 penissen die in mn vriendin dr mond hadden gezeten, terwijl ik minimaal het 6 voudige heb gehad aan kutjes.
Is gewoon onzekerheid en jeugdigheid. Als je ouder wordt kan je dat allemaal wat beter relativeren.
Oke ik zal zo even wat meer vertellen. Eerst mijn eten afgieten en eten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijn dan is het wel handig als je er ook bij zegt om wat voor soort dingen het gaat he.
De ene persoon zegt nu dingen nu eenmaal als dan anderen.
spreek gewoon WEL eens iets af met die mannen die je van internet kent, kan best goed uit pakken namelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik stel me ontzettend open.maar de enige mannen die me willen daten zijn van internet
(bij wijze van spreken). En afspreken met mensen die ik puur ken van internet, dat doe ik gewoon niet snel.
En ik weet ook dat seks of relaties niet alles op de wereld is. Maar je kan je knap eenzaam voelen als iedereen vriendjes en vriendinnetjes heeft, en je zelf de eeuwige vrijgezel lijkt te zijn.
Altijd fijn om opbouwend kritiek te hebben, waarmee je iets mee kuntquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren had ik een sollicitatietrainig. Bij de eerste sessie (de training is in totaal 3 sessies) ging het niets eens over solliciteren. Maar meer over mij als persoon. De persoon die de trainig gaf zei dingen tegen mij die nog nooit iemand tegen mij heeft gezegd of althans niet op deze manier. Het heeft mij wel aan het denken gezet. Sommige dingen kan ik wel iets mee andere dingen weer niet.
Uhm in de verleiding te komen om toch te gaan scharrelen weer. Verliefd worden niet zozeer. Gewoon weer al dat gedoe erbij enzo. Terwijl ik dus juist zoiets had van; niet weer gaan scharrelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk?
Omdat je niet meer wilt scharrelen? Bang om verliefd te worden?
De meeste mannen vind ik online meestal niet de moeite waard om mee af te spreken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
spreek gewoon WEL eens iets af met die mannen die je van internet kent, kan best goed uit pakken namelijk
Ik wou net zeggen, wou jij niet aan je principes werken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm in de verleiding te komen om toch te gaan scharrelen weer. Verliefd worden niet zozeer. Gewoon weer al dat gedoe erbij enzo. Terwijl ik dus juist zoiets had van; niet weer gaan scharrelen
Aha oke, maar goed; dat heb je altijd nog zelf in de hand.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm in de verleiding te komen om toch te gaan scharrelen weer. Verliefd worden niet zozeer. Gewoon weer al dat gedoe erbij enzo. Terwijl ik dus juist zoiets had van; niet weer gaan scharrelen
geen idee. maar vast ergquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet vanavond avonddienst draaien.Mocht 21.00 weg maar heb geen vervoer...dus alsnog tot 23.00 blijven. Weet je hoe erg dat is?
De moeite waard in de relatie zin? Of...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
De meeste mannen vind ik online meestal niet de moeite waard om mee af te spreken.![]()
En ik vind zulke dingen gewoon niet zo prettig en zenuwen enzo.
1 manier om daar vanaf te komen is door het gewoon een paar keer te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
De meeste mannen vind ik online meestal niet de moeite waard om mee af te spreken.![]()
Of niet alleen met die man (als je dat eng vindt), maar neem een vriendin mee ofzo, dan is het ook nog gezelligquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
spreek gewoon WEL eens iets af met die mannen die je van internet kent, kan best goed uit pakken namelijk
Maar weet je hoe erg het is om langer te moeten doorwerken terwijl je juist eens eerder thuis wilde zijn?quote:
Probeer gewoon eens naar een meeting of zo te gaan. Je zal zien dat de meeste internetmannen gewoon meevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar dat ligt dan toch aan jezelf omdat je geen vervoer hebt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar weet je hoe erg het is om langer te moeten doorwerken terwijl je juist eens eerder thuis wilde zijn?
Daar ben ik dan weer geen fan van - een meeting.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens naar een meeting of zo te gaan. Je zal zien dat de meeste internetmannen gewoon meevallen.
Dan kaap jij hm van me weg, Cue.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of niet alleen met die man (als je dat eng vindt), maar neem een vriendin mee ofzo, dan is het ook nog gezellig
yep. maar al te goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar weet je hoe erg het is om langer te moeten doorwerken terwijl je juist eens eerder thuis wilde zijn?
Ik heb soms ook zo m'n momenten, behoeftes en zwaktenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wou jij niet aan je principes werken?
Ik kan er niets aan doen dat ik geen vervoer heb.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt dan toch aan jezelf omdat je geen vervoer hebt?
Meetings zijn leuk! Al is het bij grote meetings wel lastig met iedereen te praten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens naar een meeting of zo te gaan. Je zal zien dat de meeste internetmannen gewoon meevallen.
Een meeting is vaak laagdrempeliger. Is het niks, loop je zo weer het café uit. Is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Daar ben ik dan weer geen fan van - een meeting.
Liever één op één
Haha, dan neem je mij niet mee. Daarbij ben jij ontzettend leuk en interessant dus dat zal vast niet gebeurenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan kaap jij hm van me weg, Cue.
Wat zei hij/zei?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren had ik een sollicitatietrainig. Bij de eerste sessie (de training is in totaal 3 sessies) ging het niets eens over solliciteren. Maar meer over mij als persoon. De persoon die de trainig gaf zei dingen tegen mij die nog nooit iemand tegen mij heeft gezegd of althans niet op deze manier. Het heeft mij wel aan het denken gezet. Sommige dingen kan ik wel iets mee andere dingen weer niet.
De moeite waard in elke zin. Ik vind ze niet leuk (genoeg)quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De moeite waard in de relatie zin? Of...
En zenuwen/niet prettig; daar moet je je gewoon overheen zetten en dat kan je doen door wél af te spreken. Ik ben er soms ook geen fan van, maar achteraf ben ik blij dat ik bepaalde mensen heb leren kennen & er ook een vriendschap mee heb
Ik heb een keertje een meeting gedaan en 1 op 1, en 1 op 1 beviel best welquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer geen fan van - een meeting.
Liever één op één
Jij probeert met iedereen te praten? Doe je dat ook als je gewoon de kroeg in duikt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
Meetings zijn leuk! Al is het bij grote meetings wel lastig met iedereen te praten..
Moet je wel weten wanneer er meetings zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Meetings zijn leuk! Al is het bij grote meetings wel lastig met iedereen te praten..
Ik ben bij een grote meeting altijd bang dat er teveel kliekjes zijn en dat je er buiten valt ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik heb een keertje een meeting gedaan en 1 op 1, en 1 op 1 beviel best wel
Zeiquote:
Zou eerder doen als het 2 mannen waren en wij 2 zeg maar. Das tenminste gelijkwaardig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha, dan neem je mij niet mee. Daarbij ben jij ontzettend leuk en interessant dus dat zal vast niet gebeuren
GMTAquote:
tja... maar die onzekerheid komt door onervarenheid, en onverarenheid gaan niet weg als je niet een keer het gevecht me je onzekerheid aan gaat. En ja ik weet heel goed dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar het is iets waar je echt een paar keer door heen moet. Je kunt niet leren lopen door nooit te vallen immersquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
kan geen chauffeur spelen vanavondquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik geen vervoer heb.
Hahaha dan zorgen we dat hij maar een vrijgezelle vriend mee neemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou eerder doen als het 2 mannen waren en wij 2 zeg maar. Das tenminste gelijkwaardig.![]()
Als blijkt dat een man altijd aan seks denkt, bij een afspraak met 1 vrouw...wat gaat hij dan wel niet denken met 2 vrouwen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... maar die onzekerheid komt door onervarenheid, en onverarenheid gaan niet weg als je niet een keer het gevecht me je onzekerheid aan gaat. En ja ik weet heel goed dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar het is iets waar je echt een paar keer door heen moet. Je kunt niet leren lopen door nooit te vallen immers
gewoon doen, en als je geen 1:1 confrontatie aan kan, eerst afspreken om naar een meeting ofzo te komen. Maar alsjeblief ga niet zielig op je kamertje weg zitten kwijnen. Die fout moet je echt voorkomen, kan ik je uit ervaring melden. Daar krijg je later best spijt van namelijk
Nee, maar de meetings waar ik ben geweest waren niet met meer dan 15 personen, dus klein voor Fok! begrippenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij probeert met iedereen te praten? Doe je dat ook als je gewoon de kroeg in duikt?
Ik was naar het singlesfeest gegaan met 7 fokkers.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:
Snap ik...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je wel weten wanneer er meetings zijnEn om nou bv naar een meet van onz te gaan ofzo, dat vind ik dan ook zo vaag. (kom daar nooit namelijk)
Ja kan kloppen, dat had ik ook toen bij een meeting, een paar mensen kenden elkaar al IRL, maar ja gewoon praatjes maken en dan kom het wel goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben bij een grote meeting altijd bang dat er teveel kliekjes zijn en dat je er buiten valt ofzo
geloof je het zelf fokjunkie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
en nu ga ik echt even wat doen mensen... tot laters
Dat is niet zo klein hoor. Ben vroeger naar ONZ-meetings geweest waar een hele kroeg vol zat met alleen maar FOK!kers en ik ben naar meetings van bijvoorbeeld TRV geweest waar we met zes FOK!kers waren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, maar de meetings waar ik ben geweest waren niet met meer dan 15 personen, dus klein voor Fok! begrippen
Sociale druk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Bij ons was er altijd een sociale druk om tijdens het uitgaan op vrouwen af te stappen. Voelde me gewoon voor lul staan als ik niet zou gaan. Achteraf zeer goed geweest.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geloof je het zelf fokjunkie?
(ik ben toch ala 48 uur niet op fok geweest)
Murmi heb je me al ooit eens geaccepteerd, of ben je druk met kwaak voor msnquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we misten je al!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owjaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk afgelopen (vorige week) met dat feestje?
Ik moet er opeens aan denken, haha.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Murmi heb je me al ooit eens geaccepteerd, of ben je druk met kwaak voor msn
Sociale druk zodat je er wel op moest afgaan. Toen was ik idd bang voor blauwtjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sociale druk?![]()
Bang om een blauwtje te lopen?
Als ik uitga dan doe ik voor mijn plezier en niet voor de vrouwen,dat is gewoon extra , beetje simpel gezegd
jaa ik heb je al toegevoegd, maar verder de afgelopen 2 dagen te druk gehad voor internet. en niet eens zoveel met kwaakquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Murmi heb je me al ooit eens geaccepteerd, of ben je druk met kwaak voor msn
Ik heb geen idee, ik ben hier nog nooit naar een meeting geweest..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet zo klein hoor. Ben vroeger naar ONZ-meetings geweest waar een hele kroeg vol zat met alleen maar FOK!kers en ik ben naar meetings van bijvoorbeeld TRV geweest waar we met zes FOK!kers waren.
En uiteraard ook meetings gehad waar maar 1 andere user bij was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
fokkers meeten is gezelligquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben hier nog nooit naar een meeting geweest..
Hahaha.... lekker bezig joey...quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:ow daar ben ik echt helemaal weg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik vind het heel erg van mezelf hahaHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
ha MNR hoe is het met je? met de man-issues enzo? (en de rest haha)quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef MNR het volgende:Liefde
, om door een ringetje te halen
ik ken er nul hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
fokkers meeten is gezellig![]()
ik ken er al ehhh.... 6 geloof ik
Hehe... Nee ik krijg gewoon altijd lichte braakneigingen bij MSN/Hyves/FOK! liefdesbetuigingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahaha.... lekker bezig joey...
waarom heb je een vriendin dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Zo veelquote:
Oei, ik ken er wel wat meer. Een boel meer zelfs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef vencodark het volgende:
Ik ken er 10 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |