Zie vorig topicquote:
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet zozeer...
De afgelopen weken heb ik me best druk gemaakt, maar meestal valt dat wel mee en als het klaar is, is het voor mij ook klaar.
Ik bedoel meer een algeheel gevoel van onrust, het idee dat ik iets moet doen...
gewoon niks vind ik erg moeilijk.
En sommige mensen wekken in me op dat ik dat wel kan en dat vind ik heerlijk.
uuh ja, dat kan ik niet ontkennen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om een kort verhaal lang () te maken; jullie zijn verliefd!
afspreken = vrij platonischquote:
Ik spreek af met iemand die puur vriendschappelijk bedoeld is, ik date als ik er meer potentie in zie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het verschil?
dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Om een lang verhaal kort af te sluiten,
Liefquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh ja, dat kan ik niet ontkennen!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja blokkeren doe ik ook.. Dingen waar ik niet zoveel aan kan veranderen, laat ik ook vrij snel los.. (gelukkig maar..) Maar ik herken het wel dat ik het altijd al heb gehad, maar het is nu wel extreem...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe is het ontstaan bij jou dan? Of altijd zo geweest. Ik denk dathet bij mij komt doordat ik al heel snel ergens afleiding in zoek en het snel blokkeer in m'n hoofd. Omdat erover nadenken vaak geen nut heeft.. en dingen zonder nut moeilijker te benaderen zijn voor mij. Zoiets...
Dat heb ik ook. Ik moet mezelf altijd pushen om wat te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..
Logisch dat dat een heerlijk gevoel is, maar je moet dat gevoel niet koppelen aan een ander, het zit ook echt wel in jezelf..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Alleen daar ging niet over!
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik spreek af met iemand die puur vriendschappelijk bedoeld is, ik date als ik er meer potentie in zie.
Denk ik.
Zullen we dan maar gewoon afspreken Nouk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
afspreken = vrij platonisch
daten = mogelijk kans op meer
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.
Ik heb het toch ook niet over anderen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ja blokkeren doe ik ook.. Dingen waar ik niet zoveel aan kan veranderen, laat ik ook vrij snel los.. (gelukkig maar..) Maar ik herken het wel dat ik het altijd al heb gehad, maar het is nu wel extreem...
Inderdaad Tijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, uiteindelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..
Logisch dat dat een heerlijk gevoel is, maar je moet dat gevoel niet koppelen aan een ander, het zit ook echt wel in jezelf..
Hoi Autoquote:
Hoezo als man kan je toch ook gewoon met een vrouw afspreken zonder dat je er gelijk naar bed mee wil? Althans ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofd
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.
Heb je ook uhm in die zin dan met emoties? Soort van uitschakelen daarvan?
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |