Zie vorig topicquote:
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet zozeer...
De afgelopen weken heb ik me best druk gemaakt, maar meestal valt dat wel mee en als het klaar is, is het voor mij ook klaar.
Ik bedoel meer een algeheel gevoel van onrust, het idee dat ik iets moet doen...
gewoon niks vind ik erg moeilijk.
En sommige mensen wekken in me op dat ik dat wel kan en dat vind ik heerlijk.
uuh ja, dat kan ik niet ontkennen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om een kort verhaal lang () te maken; jullie zijn verliefd!
afspreken = vrij platonischquote:
Ik spreek af met iemand die puur vriendschappelijk bedoeld is, ik date als ik er meer potentie in zie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het verschil?
dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef kwaakvaak het volgende:
Om een lang verhaal kort af te sluiten,
Liefquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh ja, dat kan ik niet ontkennen!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja blokkeren doe ik ook.. Dingen waar ik niet zoveel aan kan veranderen, laat ik ook vrij snel los.. (gelukkig maar..) Maar ik herken het wel dat ik het altijd al heb gehad, maar het is nu wel extreem...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoe is het ontstaan bij jou dan? Of altijd zo geweest. Ik denk dathet bij mij komt doordat ik al heel snel ergens afleiding in zoek en het snel blokkeer in m'n hoofd. Omdat erover nadenken vaak geen nut heeft.. en dingen zonder nut moeilijker te benaderen zijn voor mij. Zoiets...
Dat heb ik ook. Ik moet mezelf altijd pushen om wat te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..
Logisch dat dat een heerlijk gevoel is, maar je moet dat gevoel niet koppelen aan een ander, het zit ook echt wel in jezelf..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Alleen daar ging niet over!
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik spreek af met iemand die puur vriendschappelijk bedoeld is, ik date als ik er meer potentie in zie.
Denk ik.
Zullen we dan maar gewoon afspreken Nouk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
afspreken = vrij platonisch
daten = mogelijk kans op meer
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofdquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.
Ik heb het toch ook niet over anderen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij vindt en niet wat andere vinden. Als andere denken dat jij een date hebt laat ze dat lekker denken.
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ja blokkeren doe ik ook.. Dingen waar ik niet zoveel aan kan veranderen, laat ik ook vrij snel los.. (gelukkig maar..) Maar ik herken het wel dat ik het altijd al heb gehad, maar het is nu wel extreem...
Inderdaad Tijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, uiteindelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen, en daar heb ik dus geen last van. Ik moet echt proberen niet té lui te worden..
Logisch dat dat een heerlijk gevoel is, maar je moet dat gevoel niet koppelen aan een ander, het zit ook echt wel in jezelf..
Hoi Autoquote:
Hoezo als man kan je toch ook gewoon met een vrouw afspreken zonder dat je er gelijk naar bed mee wil? Althans ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofd
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.
Heb je ook uhm in die zin dan met emoties? Soort van uitschakelen daarvan?
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, al zijn vrouwen er wel heel naief in - de meeste mannen hebben natuurlijk zeker wel seks in hun achterhoofd
Jaa daar gaat het toch niet om, zo kan je alles weg weg wuivenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar dan wel over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over anderen.
Dat het het uiteindelijke doel is en liever eerder dan laterquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?
Wat moet ik me voorstellen van seks in het achterhoofd?
Ja, ik heb een jaar lang gedacht dat ik niet meer kon huilen óf lachen, gewoon totale afsluiting van wat voor emotie dan ook (waaronder dus ook lachen..). Gelukkig is dat weer terug(de oorzaak daarvan is ook weg..). Alleen huilen kan ik heel lang ophouden, zeg maar.. Jij ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk er ook meer over na nu ik ouder word. Ook niet altijd even prettig.
Heb je ook uhm in die zin dan met emoties? Soort van uitschakelen daarvan?
Dat er seks zou kunnen zijn die dag of later.. Gewoon scannen op mogelijkheden he, wat je ermee wilquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, seks in het achterhoofd. Maar op de eerste date? Of snel genoeg...zonder een relatie te hebben?
platonische dingen hebben toch ook altijd de kans op meer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
afspreken = vrij platonisch
daten = mogelijk kans op meer
Erg zwart wit maar met een kern van waarheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het het uiteindelijke doel is en liever eerder dan later
Ik zie niet echt in hoe dat het omgekeerde is, want ik laat dingen ook makkelijker los dan vroeger..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.
Dan ben ik blijkbaar een slechte man, want ik had geen sex in mijn achterhoofd, wel nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Gewoon" seks. Bij sommige mensen maakt het echt niet uit of dat op de eerste date is of snel genoeg (zonder dat ze een relatie hebben).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met lachen heb ik niet echt een probleem, huilen kan idd erg moeilijk zijn (wantja is het heel nuttig?).quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een jaar lang gedacht dat ik niet meer kon huilen óf lachen, gewoon totale afsluiting van wat voor emotie dan ook (waaronder dus ook lachen..). Gelukkig is dat weer terug(de oorzaak daarvan is ook weg..). Alleen huilen kan ik heel lang ophouden, zeg maar.. Jij ook?
Dit herken ik trws wel. Jezus wat is dat verschrikkelijk. Een relatie hebben met iemand die gewoon simpelweg onredelijk is. Als ik daaraan terug denk. 6 jaar terrorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, uiteindelijk.
Alleen heb ik er dus gewoon moeite mee, dat wordt overigens wel minder heb ik gemerkt, ik kom ook gewoon uit een relatie waarin het simpelweg niet mogelijk was om rust te hebben, (altijd op mijn tenen lopen en rekening houden met alles) dus ik heb het mezelf misschien ook aangeleerd. Daarvoor was ik een puiber
Juist, dat kennen ze dan mooi vergeten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het het uiteindelijke doel is en liever eerder dan later
Ja, maar jij hoeft niet te daten om te daten voor een relatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
nu ik er over nadenk... ik denk dat er vaker iets is gebeurd uit een "platonische relatie" dan uit een echt date date
bij mij dan
nee ik bedoelde uiteraard in het verledenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hoeft niet te daten om te daten voor een relatie
Had het over Cue, maar misschien las ik het verkeerd. Ik dacht dat ze bedoelde dat ze meer gaat nadenken nu ze ouder wordt en ze dit als onprettig ervaart.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe dat het omgekeerde is, want ik laat dingen ook makkelijker los dan vroeger..
Hoezo, heb je nooit seks?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist, dat kennen ze dan mooi vergeten.
uh... ja... als je van te voren afspreekt met het idee dat het wat meer kan gaan worden, zit er teveel geladendheid in het gesprek en ben je bij voorbaat als kansloos. Als je gewoon open iets afspreekt en dan wel ziet wat er gaat komen en heel belangrijk gewoon jezelf bent, dan is de kans dat je iets los maakt bij de ander groter. Beetje slim mens met wat gevoel prikt zo door je schil heen en leest je verborgen agenda (lees : ik wil NEUKEN!!!!) nog voordat deze uit je tas is! Dat werkt niet, leuk als je opzoek bent naar een batsmakkertje, maar als je open staat voor iets serieus..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
platonische dingen hebben toch ook altijd de kans op meer?
Bij mij niet. Ik heb platonische vrienden en daar wil ik verder niks mee. En als ik wel iets met een man wil, weet ik dat meestal al wel in het eerste uur, dart het misschien ooit een optie wordtquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
nu ik er over nadenk... ik denk dat er vaker iets is gebeurd uit een "platonische relatie" dan uit een echt date date
bij mij dan
Bij mij slechts 1 keer. Maar daar komt dus weer bij dat het bij de man dan ook nooit puur platonisch geweest zal zijn. Eventueel onbewust.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
bij mij dan
Nee, ik heb nooit seks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo, heb je nooit seks?
Ik zeg niet dat elke man op de eerste date seks verwacht hoor, maar wel dat ze er in principe op hopen dat het ooit gebeurt
Behalve dan als ze je niet aantrekklijk vinden - ik ben heel goed bevriend met HW bijvoorbeeld en die moet er niet aan denken om iets met mij te doen en zo geldt dat andersom ook
Oke, ik snapte het al niet helemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over hoe ík het noem of ervaar.
Sommige schrijf je bijvoorbaat al af en andere moet je gewoon zien hoe het looptquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist, dat kennen ze dan mooi vergeten.
ja ik heb ook platonische vrienden met wie ik het echt niet zie gebeuren maar ook zat waarvan ik denk ach waarom nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik heb platonische vrienden en daar wil ik verder niks mee. En als ik wel iets met een man wil, weet ik dat meestal al wel in het eerste uur, dart het misschien ooit een optie wordt
Maar ik neem aan dat je in de relatie dan ook een x tijd wacht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
Ik zou alleen seks met iemand willen, waar ik een relatie mee heb. Anders gewoon niet. Misschien ben ik daar heel ouderwets in ofzo, maar dat zijn mijn principes (mooi woord weer).
Dus elke man, die met mij zou daten, kan seks mooi vergeten zolang ik er geen relatie mee heb. Klaar.
Zo denk ik ook over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
Ik zou alleen seks met iemand willen, waar ik een relatie mee heb. Anders gewoon niet. Misschien ben ik daar heel ouderwets in ofzo, maar dat zijn mijn principes (mooi woord weer).
Dus elke man, die met mij zou daten, kan seks mooi vergeten zolang ik er geen relatie mee heb. Klaar.
Euh ja. Maar ik vertel er wel bij dat ik ook maar 1 relatie heb gehad die op alle vlakken niet goed liep.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je in de relatie dan ook een x tijd wacht?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
Dat is toch heel normaal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je in de relatie dan ook een x tijd wacht?
geen idee, maar op een gegeven moment als het van beide kanten goed voelt, is het wel fijn om het te benoemen (Ik heb dat ook echt nodig, anders word ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
relatie is niet meer dan een labeltje, een status die niets en veel zeggend tegelijkertijd is. Wanneer noem je een vriendschap een relatie? Is dat als je elkaar meer dan 5 keer gezien hebt, meer als 1 maand elkaar ziet zonder ruzie? Wanneer is een relatie een relatie?
Een relatie is een relatie als je er dingen mee doet, die je niet met een willekeurige vriendin doet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
relatie is niet meer dan een labeltje, een status die niets en veel zeggend tegelijkertijd is. Wanneer noem je een vriendschap een relatie? Is dat als je elkaar meer dan 5 keer gezien hebt, meer als 1 maand elkaar ziet zonder ruzie? Wanneer is een relatie een relatie?
Goede vraag? Ik zou het eigenlijk niet weten. Wanneer iets een relatie is of iets anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Goede principes, maar wel een klein beetje ouderwets. Wil je dan ook iemand die datzelfde denkt? Zo'n ex had ik, die zei constant hoe vervelend hij het vond ik dat véél meer ervaring had dan hij (hij noemde het natuurlijk geen ervaringquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit seks.
gewoon wat vaker buiten komen meisje, jezelf niet afsluiten van de buiten wereld. Spreek gewoon eens wat af met een man ofzo, zonder dat je direct in je hoofd hebt dat het een mogelijke relatie kan worden. Maar gewoon afspreken om je sociale vaardigheden op te vijzelen. Niet elke vent zit direct met zijn handen in je broek te graaien hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja. Maar ik vertel er wel bij dat ik ook maar 1 relatie heb gehad die op alle vlakken niet goed liep.
Dus ik heb verder geen ervaringen met exen, relaties en dat soort zaken.
Haha hier eigenlijk ook niet..quote:
Okequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja. Maar ik vertel er wel bij dat ik ook maar 1 relatie heb gehad die op alle vlakken niet goed liep.
Dus ik heb verder geen ervaringen met exen, relaties en dat soort zaken.
Haha, nee hoor. Niet bij iedereen. Daarom vind ik het ook zo stom dat sommige zeggen "alleen seks in een relatie", dan hebben ze een relatie (twee dagen) en dan gaan ze met elkaar naar bed. Tja... Dat had je ook wel zonder relatie kunnen doenquote:
Zou jij wachten als je nieuwe date/vriend dat wil?quote:
Ik vraag het serieus ja... Wat is voor jouw het criterium dat iets een relatie is? Is dat als je gezoend hebt, of samen sexloos in 1 bed hebt gelegen? Ik weet het voor mij zelf wel namelijk, maar ik geloof niet zo in labeltjes en eerder in beleven en zien hoe dingen zich evolueren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een relatie is een relatie als je er dingen mee doet, die je niet met een willekeurige vriendin doet.
Vraag je me nu serieus uit te leggen wat een relatie wél is? Loop ik zover achter?
Dat het ouderwets is, interesseert me niet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik deze principes heb en zie niet in wat er zo ouderwets aan is. Ik vind ze heel normaal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goede principes, maar wel een klein beetje ouderwets. Wil je dan ook iemand die datzelfde denkt? Zo'n ex had ik, die zei constant hoe vervelend hij het vond ik dat véél meer ervaring had dan hij (hij noemde het natuurlijk geen ervaring)
Ja vaak is een relatie toch gewoon meer een afspraak m.b.t tot de exclusiviteit / monogamie, hoewel er natuurlijk ook open relaties zijn (maar ook hierin heb je dat dan samen overeengekomen en dus een relatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb dus binnekort een 'date'quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gewoon wat vaker buiten komen meisje, jezelf niet afsluiten van de buiten wereld. Spreek gewoon eens wat af met een man ofzo, zonder dat je direct in je hoofd hebt dat het een mogelijke relatie kan worden. Maar gewoon afspreken om je sociale vaardigheden op te vijzelen. Niet elke vent zit direct met zijn handen in je broek te graaien hoor
Als ik gek op iemand ben, natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij wachten als je nieuwe date/vriend dat wil?
Dat weet ik dat veel mensen niet perse een relatie moeten hebben om seks te hebben. Maar ik wil het liefst mijn eerste keer beleven met iemand waarom ik geef en niet met zo maar iemand. Verder heb ik er ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke
[..]
Haha, nee hoor. Niet bij iedereen. Daarom vind ik het ook zo stom dat sommige zeggen "alleen seks in een relatie", dan hebben ze een relatie (twee dagen) en dan gaan ze met elkaar naar bed. Tja... Dat had je ook wel zonder relatie kunnen doen
Om het dan op mijzelf te betrekken: Ik hoef geen relatie te hebben om seks met iemand te hebben
Ja, dat begrijp ik. Maar de meiden die het hier zeggen (seks zonder relatie) hebben er ook al meer ervaring mee, dus ik denk dat je dan ook wel makkelijker wordt... (ja of niet, als je alleen maar negatieve seks (gevoelens erbij) hebt gehad)quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik dat veel mensen niet perse een relatie moeten hebben om seks te hebben. Maar ik wil het liefst mijn eerste keer beleven met iemand waarom ik geef en niet met zo maar iemand. Verder heb ik er ook geen problemen mee.
Ik ga hier geen lijst met criterium plaatsen hoor. Dat gaat voor mijn gevoel nergens over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik vraag het serieus ja... Wat is voor jouw het criterium dat iets een relatie is? Is dat als je gezoend hebt, of samen sexloos in 1 bed hebt gelegen? Ik weet het voor mij zelf wel namelijk, maar ik geloof niet zo in labeltjes en eerder in beleven en zien hoe dingen zich evolueren.
En een vast seks-vriendje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik doe niet aan one night stands
Dat was het wel
Verder maakt het me geen zak uit
Okequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik gek op iemand ben, natuurlijk
Ehhh nee...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Thrar het volgende:
goh, interessant onderwerp!
even over dat sex voor een echte relatie gebeuren:
Ik heb nooit een relatie gehad maar wel een paar maanden heel erg verliefd geweest. Wat mij juist opviel is dat mijn sekslust bijna compleet weg was tijdens die periode. Had echt weken geen zin in rukken bijvoorbeeld. Iemand die zich daar in herkend of ben ik gewoon een mongool?
j hoor, en een beetje vozen voor een avond kan ook welquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En een vast seks-vriendje?
Zou je dat wel doen als je single was?
Snap ik, maar ik merk toch vaak bij mensen die er zo over denken dat ze het toch niet kunnen verkroppen dat de ander er niet zo over denkt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat het ouderwets is, interesseert me niet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik deze principes heb en zie niet in wat er zo ouderwets aan is. Ik vind ze heel normaal.
Ik hoef niet iemand die daar hetzelfde over denkt. De keuzes moet iemand zelf maken. Maar die ander moet er niet vanzelf vanuit gaan dat ik dan ook zo ben, of dingen verwachten die hij van andere vrouwen ook heeft gekregen ofzo.
Snap je?
Ja hoor. Maar niet eeuwig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naja, ik ben ook niet iemand die zomaar mensen in de kroeg ga oppikken hoor! Haha. Ik wil wel wát weten over die persoonquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
j hoor, en een beetje vozen voor een avond kan ook wel
Ik ga alleen niet echt met iemand naar bed de eerste keer dat ik hem/haar zie
Ik weet eigenlijk niet waarom haha dat voelt gewoon niet goed
Inderdaad. Het is wel een drempel die je over moet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar de meiden die het hier zeggen (seks zonder relatie) hebben er ook al meer ervaring mee, dus ik denk dat je dan ook wel makkelijker wordt... (ja of niet, als je alleen maar negatieve seks (gevoelens erbij) hebt gehad)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mja inderdaad. Ik denk dat ik dat niet zou kunnen en dan mijn behoefte (op den duur, geen idee na hoeveel tijd) wel ergens anders ga zoeken...quote:
Ik kan goed zonder hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is wel een drempel die je over moet.
En iets wat je niet kent kan je ook niet missen.![]()
okay, dus volgens jou definitie hebben murmeli en ik nu een relatie? Want we daten monogaam met elkaar, logeren bijelkaar etc. etc. En toch is het geen relatie voor ons, het zit nog steeds in de fase om elkaar beter te leren kennen. En de enige manier omdat te doen is toch gewoon tijd met elkaar door te brengen, en dat kan toch ook prima zonder dat een relatie te noemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vaak is een relatie toch gewoon meer een afspraak m.b.t tot de exclusiviteit / monogamie, hoewel er natuurlijk ook open relaties zijn (maar ook hierin heb je dat dan samen overeengekomen en dus een relatie)
Ok, dat herken ik ook wel. Maar als ik het nou 'accepteer' (ik noem het ff zo) van vriendinnen bijv. in mijn omgeving. Dus ik vind het prima dat zij 'scharrelen' enzo. Dan moet ik het ook kunnen accepteren van mannen die dat zo doen, dus ook potentiele mannen zeg maar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik merk toch vaak bij mensen die er zo over denken dat ze het toch niet kunnen verkroppen dat de ander er niet zo over denkt..
Iedere keer als ik jou zo hoor praten, herinner ik me het weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Nu ik ouder word begrijp ik het leven beter. Waardoor ik dingen makkelijker loslaat.
Mijn beste vriend is nu aan het daten met een meisje die zelfde over denkt als jij. Terwijl hij denkt zoals ik. Moet zeggen dat het hem heel goed afgaat en hij haar nog steeds erg leuk vindt. Ze hebben nu 1,5 maandquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat het ouderwets is, interesseert me niet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik deze principes heb en zie niet in wat er zo ouderwets aan is. Ik vind ze heel normaal.
Ik hoef niet iemand die daar hetzelfde over denkt. De keuzes moet iemand zelf maken. Maar die ander moet er niet vanzelf vanuit gaan dat ik dan ook zo ben, of dingen verwachten die hij van andere vrouwen ook heeft gekregen ofzo.
Snap je?
Dat had ik ook toen ik met mijn ex iets kreeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Thrar het volgende:
Ik heb nooit een relatie gehad maar wel een paar maanden heel erg verliefd geweest. Wat mij juist opviel is dat mijn sekslust bijna compleet weg was tijdens die periode. Had echt weken geen zin in rukken bijvoorbeeld. Iemand die zich daar in herkend of ben ik gewoon een mongool?
Gewoon een oproep doen. Hier of ergens anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond besloten dat ik alle vacatures intrek, ik wil gewoon ff single zijn en geen rijke man. En ook geen toyboy.
misschien een fuckbudy (dus niet zo leeftijdsgebonden als een toyboy) want sjeempie ik blijf maar geil.
moet je daar voor daten of gewoon afspreken?
Hoelang dan?quote:
maar wat is er mis met scharrelen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dat herken ik ook wel. Maar als ik het nou 'accepteer' (ik noem het ff zo) van vriendinnen bijv. in mijn omgeving. Dus ik vind het prima dat zij 'scharrelen' enzo. Dan moet ik het ook kunnen accepteren van mannen die dat zo doen, dus ook potentiele mannen zeg maar.
Dan lijkt het er meer op dat jullie je gewoon "afzetten" tegen het labeltje relatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
okay, dus volgens jou definitie hebben murmeli en ik nu een relatie? Want we daten monogaam met elkaar, logeren bijelkaar etc. etc. En toch is het geen relatie voor ons, het zit nog steeds in de fase om elkaar beter te leren kennen. En de enige manier omdat te doen is toch gewoon tijd met elkaar door te brengen, en dat kan toch ook prima zonder dat een relatie te noemen?
Okay ik geef toe, voor ons ligt het misschien wat anders dan voor andere omdat we beide niet zo van de labels zijn, en iets hebben met snel benauwd voelen. Aan de andere kant.. tja ik sluit niets uit, maar voorlopig is het geen relatie en wanneer het dat wel wordt misschien pas over half jaar. Geen idee. Het belangrijkste is toch dat je weet wat je voor elkaar betekend en wat je voelt voor de ander? Liefde, lust, aantrekking maar ook dingen als begrip, geduld etc.
Het scheelt denk ik ook wel, dat we allebij wat ouder zijn en het nodige mee gemaakt hebben op relationeel vlak en daardoor wat terughoudender zijn het label relatie.
Ik heb er ook lang zo over gedacht, maar soms zijn er situaties waar ik niet zo snel een etiket op kan plakken eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga hier geen lijst met criterium plaatsen hoor. Dat gaat voor mijn gevoel nergens over.
Je bent gewoon monogaam aan elkaar en je spreekt dingen af, je bent gewoon een stel. Dat soort zaken.
Label vind ik ook niet juist gezegd eigenlijk. Het klinkt alsof 'een relatie' hebben zo fout is ofzo.
Je bent vriend en vriendin. Niet scharrel en scharrel ofzo. Merk je snel genoeg met elkaar.
nofi, maar dat herken ik wel van de kalverliefde-periode. Dat ik mijn verliefdheid als zoiets vehevens beleefde, dat zoiets banaals als geilheid zo ongeveer echte schaamte teweegbracht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Thrar het volgende:
Gewoon afsprekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
misschien een fuckbudy (dus niet zo leeftijdsgebonden als een toyboy) want sjeempie ik blijf maar geil.
moet je daar voor daten of gewoon afspreken?
Voor mij is ze geen scharrel, daar ben ik van begin af aan behoorlijk duidelijk in geweest, dat daar geen trek in had.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga hier geen lijst met criterium plaatsen hoor. Dat gaat voor mijn gevoel nergens over.
Je bent gewoon monogaam aan elkaar en je spreekt dingen af, je bent gewoon een stel. Dat soort zaken.
Label vind ik ook niet juist gezegd eigenlijk. Het klinkt alsof 'een relatie' hebben zo fout is ofzo.
Je bent vriend en vriendin. Niet scharrel en scharrel ofzo. Merk je snel genoeg met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |