quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
Daar er nog geen onder voorbehoud op de site staat volgt dat nog
Dat ik even afwacht tot de makelaar er verkocht onder voorbehoud neerzet.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ik even afwacht tot de makelaar er verkocht onder voorbehoud neerzet.
Het is overigens onder de rook van Rotterdam, omgeving Oud Beijerland.
Tuurlijk en dat blijft zo..agrarische bestemmingquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Buschetta het volgende:
vaag pandje. Mooi uitzicht.
Heb je het bestemmings plan gecheckt of dat zo blijft ?
met deze slaapkamer afmetingen zou ik me als een sardientje in een blikje voelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
entree, woonkamer (482x429) met polderzicht, royale eetkeuken (467x214) met hoekinbouwkeuken met ged. Inbouwapparatuur. Op de begane grond tevens slaapkamer (319x290) en ruime badkamer (300x226) met ligbad, wastafel en aansluitingen w.m. en w.d. Ruime binnenhal met toilet en trapopgang naar verdieping.
Op de verdieping” ruime overloop, en 2e en 3e slaapkamer (340x293 en 326x186) met diverse bergingen.
garage van ca. 600x500 met betonnen vloer en “nieuw” dak
Haha ja hé, in feite zijn ze veel groter maar door de vele kleine opbergruimtes bleef dit over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
met deze slaapkamer afmetingen zou ik me als een sardientje in een blikje voelen.
Maak ze nou niet wijzerquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als het zo geheim is zou ik niet direct linken naar de site van de makelaar, je had beter even de foto's ergens anders kunnen uploaden.
Maar leuk huisje en prachtig uitzicht!
Haha het heeft helaas niet geholpen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb al ge-edit.![]()
Wat gaat er straks in die polder groeien?
Alleen gras of ook mais ofzo?
Klopt de vraagprijs was al niet extreem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Syytön het volgende:
Niet echt mijn smaak maar ik ben wel benieuwd naar hoe je het gaan opknappen.
Ligt wel in een klein gehucht trouwens. Ik heb even gekeken naar de site van de makelaar. Niet duur trouwens, alhoewel het niet te vergelijken is met de prijzen in het oosten van het land.
Tsja ik plaats hem hier expres niet omdat ik dat niet vind kunnen tov de huidige bewoners vandaar..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat een lief huisje, ik ben benieuwd naar de binnenkant!
Ik zou zelf eerder geneigd zijn het andersom te doen: wel de binnenkant fotograferen maar niet de buitenkant.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja ik plaats hem hier expres niet omdat ik dat niet vind kunnen tov de huidige bewoners vandaar..
Het is gedateerd maar wel netjes onderhouden
Eigenlijk gaat 90% eruit![]()
Dus ben bang dat een plattegrond relevanter is
Jep aanbouw wordt dezelfde kleur en met een fotoshop programma heb ik de kozijnen enz allemaal dezelfde donker kleur gegeven en dan is die dakkapel een stuk beter te pruimen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef Sleeve het volgende:
Wat een leuk huisje, het doet mij denken aan mijn eigen kleine witte huisje dat ook ooit een nieuw dak nodig had. Alleen mis ik hier de gigantische dakkapel. Het geeft waarschijnlijk veel extra ruimte, maar ik vind 'm zoooo groot dat het het hele huis overheerst. Gaan jullie een dakkapel van dezelfde grootte terugplaatsen?
En gaan jullie de aanbouw ook wit schilderen? Dat zou het meer tot één geheel maken.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de verbouwingen straks! Succes in ieder geval, en veel plezier met de voorpret
Jouw visie heeft ook weer zijn waarheden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder geneigd zijn het andersom te doen: wel de binnenkant fotograferen maar niet de buitenkant.
Je behoud je anonimiteit over waar het huis zich bevind maar men kan toch de vorderingen i.v.m. het klussen volgen...dat is juist het leuke
Mispoes en nu stop ik hiermeequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef Mryc het volgende:
Lijkt wel op de dijk tussen maasdam en puttershoek
Ja, hij is zeker supercutequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jouw visie heeft ook weer zijn waarheden.
Toch vind ik juist de buitenkant supercute vandaar.
En och er zijn duizenden van die huizen
bij ons heef dat er gestaan tot 2 weken nadat we de sleutel hadden gekregen. Dat doen ze om mensen te lokken. Mooi huisje trouwens! Staat het in de buurt van water? De lucht op de foto heeft zo'n typische kleur..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm staat nou nog geen onder voorbehoud op de site.
Wat willen ze dat we eerst betalen haha
Bij ons staat het er ook nog niet bij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef styliste het volgende:
[..]
bij ons heef dat er gestaan tot 2 weken nadat we de sleutel hadden gekregen. Dat doen ze om mensen te lokken. Mooi huisje trouwens! Staat het in de buurt van water? De lucht op de foto heeft zo'n typische kleur..
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik hoop niet al te veel privacy beschadigd te hebben maarrr wij willen voorpret
De zoon des huizes (aan het interieur te zien) of de makelaar denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?
Hoe bedoel je dan die middenkeuken? Het gaf mij dit idee:quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
Hahaha Renesite, helaas voor jou geen bar
Maar die kasten zijn zeker een idee
Overigens komt er een tweede koelkast in de kelder onder de garage te bereiken (overdekt) via de gang (langs badkamer).
De woonkamer willen we opvullen met een driezits en een wandkast (boeken en prullaria).
De eettafel moet wel iets flinker
Helemaal over heen gekeken. Maar een knus kamertje zo.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Dank je hierissieweer. Links onderaan de tekening willen we mits het licht genoeg is daar de woonkamer creëren.
Eigenlijk alleen voor als het donker is en de tv aan gaat
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dan die middenkeuken? Het gaf mij dit idee:
http://www.diepenbouw.nl/images/bert2.JPG
Als je dan die koelkast mooi in de hoek zet tot aan het plafond heb je een erg ruimtelijke keuken!
Nvm!
Hou wel van knusquote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helemaal over heen gekeken. Maar een knus kamertje zo.
Heerlijk. En dan is het ook niet erg dat het wat donkerder is. Dat is juist nog kusser en dat voelt weer lekker geborgen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou wel van knuskom oorspronkelijk uit een groot huis maar dat is erg moeilijk knus te krijgen..dus ben zeer tevree hiermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |