Bron: spitsnieuws.nlquote:Een Zweedse arts heeft aan de alarmbel getrokken nadat een vrouw tweemaal abortus liet plegen. De vrouw was twee keer zwanger van een meisje, maar liet doorschemeren toch graag een jongen te willen.
Dochters
De voorkeur van de moeder zal vooral fijn zijn geweest voor de huidige kinderen van de moeder, ze had namelijk al twee dochters, en die weten nu ook dat ze liever een jongetje zou hebben.Ze werd twee keer binnen een jaar zwanger van een meisje, en liet twee keer abortus plegen.
Geslacht
Een arts rook onraad, omdat de Zweedse vrouw per se wilde weten wat het geslacht van het ongeboren kind was. "We hebben een sterk vermoeden dat de patiënt twee abortussen liet uitvoeren wegens het geslacht", aldus het hoofd van de abortuskliniek
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Virus3000 het volgende:
Erg ja...
en zeker als je weet hoe knap die zweedse meisjes zijn...
zonde!
Omdat er een verschil is tussen helemaal geen kinderen willen of puur omdat je weet wat het zal zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom wordt hierop gereageerd alsof dit erger is dan iemand die om andere redenen abortus wil?
Voorbehoedsmiddelen vergeten o.i.d. als reden is toch niet beter?
Ze heeft je nu twee blonde jonge Zweedse chicks door de neus geboord Chriz. Als je straks 40 bent, zul je beseffen wat je mist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou het erger vinden als ze het tegen haar zin in zou houden.
Tegen die tijd is mijn harem al lang compleetquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze heeft je nu twee blonde jonge Zweedse chicks door de neus geboord Chriz. Als je straks 40 bent, zul je beseffen wat je mist.
Gelukkig is het wel geaccepteerd om gehandicapte foetussen te aborteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat er een verschil is tussen helemaal geen kinderen willen of puur omdat je weet wat het zal zijn.
Soms ben je die harem even zat en vlucht je toch de kroeg in. Kijk dan maar eens goed naar die twee lege IKEA-krukken aan de bar. Daar hadden twee deernes met een gebrek aan moederwarmte kunnen zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tegen die tijd is mijn harem al lang compleet!
Ja, want dat valt niet onder 'omdat je weet wat je krijgt'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel geaccepteerd om gehandicapte foetussen te aborteren.
Daar ben ik ook bang voor ja...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef Megumi het volgende:
Iets zegt me dat dit veel vaker voorkomt.
Je komt zeer intelligent overquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waar bemoeit iedereen zich mee? Zolang het monster niet geboren is is het onderdeel van de moeder. Zij is de enige die beslist wat er met haar eigen lichaam gebeurd.
Psst.. KLB is een deurtje verder.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef Registratiedienst het volgende:
In kutgebieden in India heb je nu eenmaal niks aan een meisje. Maar goed, Zweden. Jeetje.
Ik vind het zo'n ruktopic. Excuses voor mijn vervuiling.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Psst.. KLB is een deurtje verder.
Het krijgen ervan valt denk ik meer onder: "What You See Is What You Get". wysiwyg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want dat valt niet onder 'omdat je weet wat je krijgt'.
Nou hoezeequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:27 schreef mark2012 het volgende:
Misschien kunnen we in de toekomst precies uitzoeken wat voor kind we willen. Blauwe ogen, blond haar en de perfecte lichaamsbouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |