abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66228859
Hier weer verder...
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:14 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_66228947
Bij René en Cas hoeven ze de klassen niet rond te gaan, weer een trauma minder
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66229402
Hier gaan ze ook de klassen niet rond Vinden mijn jongens wel jammer maar ik niet Scheelt weer extra tractaties
Saartje
pi_66229441
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek )
je mocht altijd een ansichtkaart uitzoeken bij elke meester/juf, en ik koos altijd een kaart met een kat erop. en dan zei die man altijd: niet vergeten kittekat te geven he!!!
en ik dacht dan altijd dat ie kitkat bedoelde en dan had ik zoiets van: nee hoor *braaf* maar waar heeft die vent het toch over
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66230013
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek )
Wat herkenbaar

Ik heb echt vertraagde nesteldrang ofzo.. De stofzuiger heeft nog geen dag stil gestaan, er zijn wat kasten uitgezocht, ik heb de slaapkamer gesopt, ik blijf doekjes door de keuken halen, het "washok" is bijna leeg zodat daar de vloer in kan en ik eindelijk weer onder de zonnebank kan... Weet niet hoe het komt maar opzich vind ik het wel fijn

En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt
pi_66230902
Oh lekker toch Raissa Ik ben ook meer poetserig dan eerst, vind het wel heel fijn, schoon en opgeruimd huis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:45:36 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66230950
Kan die nesteldrang ook met 5 jaar vertraging komen?

Ik ben wel zo poetserig de laatste tijd. Ik herken mijzelf niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:47:23 #8
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66231022
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:48:59 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66231072
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
Nou idd zeg! En je moet nog helemaal naar A'dam? Sterkte voor jou!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 11:51:19 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_66231164
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Raissa het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt
dat is het

Als mijn pa kwam poetsen was mn hele huis aan kant en nu? bende.. overal, maar de keuken he, die gaat voor
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:53:39 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66231278
Gevalletje verjaardagsstress en toe zijn aan vakantie hier..
Nog geen zinnig woord uitgekomen over vanmorgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66231624
Mijn nesteldrang uit zich volgens mij in panisch spullen voor de baby kopen omdat je bang bent niet genoeg te hebben... Of zou dat gewoon een slecht excuus voor een gat in mijn hand zijn?

In dat kader, weet iemand (Suzie?) of er binnenkort nog een 20% korting avond bij Hema komt? Er staat inmiddels een aardige bestelling bij hema.nl en ik blijf maar dingen in het winkelwagentje gooien

Overigens zijn de fotoboeken inmiddels opnieuw besteld met een speciale 50% kortingscode, dus dat was idd netjes afgehandeld van de Hema
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66231711
ik heb altijd nesteldrang. Ik wordt ook zenuwachtig van een rommelig huis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:09:42 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66231974
Kan iemand mij een portie nesteldrang geven?
of een schop onder mijn kont?

pi_66232062
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 12:48:56 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_66233454
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
Dat vind ik dus ook echt vreselijk, in een puinhoop thuiskomen, vooral als we gekampeert hebben, dan kom je met puinhoop in een puinhoop en weet je niet meer waar je moet beginnen... alleen de puinhoop van het kamperen al
pi_66233678
hier een redelijke nesteldrang.. maar dat heeft nu weinig nut met een klussende man...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66233787
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefs Bij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 12:59:01 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66233825
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefs Bij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:07:01 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66234094
quote:

De mijne hoopt het ook op te lossen met een zwangerschap (in de hoop dat ik dan nesteldrang krijg die nooit meer weggaat )
pi_66234299
Bij mij werd het tijdens de tweede zwangerschap juist veel minder! Normaal ben/was ik wel redelijk Miep Kraak maar toen leek het meer het huishouden van Jan Steen
Tot afgrijzen van mijn wederhelft
Saartje
pi_66234560
quote:
Dat hoopt die van mij ook
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66234683
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat hoopt die van mij ook
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
©Dumbo
pi_66234848
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
Dat ken ik ook, ja
Ik zit echt hele verbouwingen in m'n hoofd te plannen. Ik wil ineens een nieuwe badkamer, een nieuwe trap, een bad, een 2e wc, de steenstrips ( ) in de woonkamer weg, op z'n minst een totaal ander kleurtje voor de woonkamer, een nieuwe wc, en het liefst eigenlijk ook gewoon even een hele aanbouw neerzetten. Oh, en de gaskachels even vervangen door centrale verwarming.
Maar dat moet vriendlief natuurlijk doen, en hij werkt helemaal niet mee, raar hè?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 13:32:07 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66235080
Ik heb altijd al een absoluut gebrek aan nesteldrang gehad

Het sneeuwt hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66235224
ik heb gewoon een hekel aan schoonmaken
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 13:38:36 #27
13151 crew  Rewimo
pi_66235359
Zo kun je het ook zeggen, pinquit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66235428
opzich, het schoonmaken zelf is niet zo'n ramp. als je er de tijd voor hebt (lees: niks leukers te doen hebt )
ik ben altijd heel trots op mezelf en voldaan als het klaar is.

het stomme vind ik alleen: de volgende dag weer die laag stof lekker nutteloooos!!
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:41:09 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66235460
Ik ben ook geen poetserd!
Maar ik hou wel van een opgeruimd huis
ik wil een poetsvrouw

Ow, en ik hoef alleen nog maar te stofzuigen!! nu dan....
pi_66236043
een poestvrouw wil ik ook wel, maar meer omdat ik er gewoonweg bijna geen tijd voor heb.
vandaag vrij en dan gelijk alles weer schoon lopen maken, ga zo wel beetje genieten van mijn vrije dag, anders word het weer echt zo een typische schoonmaakdag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66236352
Een poetsvrouw zal denk niet werken hier, dan heeft ze nooit wat te doen. Alhoewel, de was opvouwen, dat zal wel heerlijk zijn als iemand dat voor me doet, maar dan wel op mijn manier. Gelijke stapeltjes...
pi_66236664
whoehaaa, ik heb net met goed gevolg een presentatie gehouden voor 20 mensen onderzoeksgroep en opleidingsdirectie
pi_66236687
in nuchtere toestand?
pi_66236842
dronken van het chronisch slaaptekort, maar vast niet van de thee

mijn laatste druppel alcohol dateerd van ruim 2,5 jaar terug ofzo, ik geef er echt helemaal niets om.
pi_66237203
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef p_iglet het volgende:
whoehaaa, ik heb net met goed gevolg een presentatie gehouden voor 20 mensen onderzoeksgroep en opleidingsdirectie
Goed zo!

Thomas en ik zijn weer thuis van onze shop/koffie-date met Huuphuup. Was erg gezellig!
Leuk dat we het IRL ook met elkaar kunnen vinden huupje!

Net even gekeken naar een nieuwe wagen, want Thomas groeit te hard en past al bijna niet meer in de bak .
Nixxx gebeld, verteld wat ik vond (ik wil deze) en hij vindt het ook een goed idee!
pi_66237722
p-iglet, sinds ik gewoon het grotemensenleven leef ook niet meer hoor.
pi_66237879
Ik heb ook nog een kinderwagen staat di weg mag Reinhilde Met een hele grote bak waar kindjes tot wel 7 maanden in passen ^_^ zelfde print als de maxi-cosi
Saartje
pi_66237907
Goed gedaan p_iglet! Oh en trouwens, zaterdagmiddag, kan dat wat jou betreft?
Saartje
pi_66237992
zaterdagmiddag kan prima hoor!
ff onder voorbehoud dat het niet stortregent natuurlijk.
Pepijn komt dan wel gezellig mee, kunnen hij en Saartje elkaar vervelen
pi_66238124
Maneki, zo kom je wel van je spul af ja

Jaaaa Reinhilde t was leuk En Thomas ahw, zo lief.
Ik ben nu wel echt doodop en ik zit te twijfelen of k die laatste twee uur wel wil gaan maarja, ik ben nu al in Leiden, het is onzin om weer terug te gaan. Ff cola halen dan maar straks.

P_iglet yay voor je presentatie! Hoe gaat het verder? Ben je een beetje op schema met de rest van je artikel/onderzoeks dingetjes? En zorg je wel goed voor jezelf verder?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:43:22 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66238179
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef p_iglet het volgende:
Goed gedaan!!

ik moet alleen nog de benedenverdieping stofzuigen
pi_66238211
Maneek, bedankt voor het aanbod, maar ik ga lekker voor nieuw!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 14:44:18 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66238212
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Goed gedaan!!

ik moet alleen nog de benedenverdieping stofzuigen
zin om hier te helpen?
ik kom vandaag echt geen cm vooruit
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66238361
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:

P_iglet yay voor je presentatie! Hoe gaat het verder? Ben je een beetje op schema met de rest van je artikel/onderzoeks dingetjes? En zorg je wel goed voor jezelf verder?
Hier gaat het prima, ben qua onderzoek ruimschoots op schema. Scritie/verslag is bijna af, na vanmiddag is alle datainvoer en analyse af, en dan moet ik in mijn verslag nog wat dingen wijzigen en met name een goede conclusie/discussie schrijven. Het schrijven van een artikel zou extra zijn.
Ik doe verder veel hand en spandienst klusjes. En iedereen vind dat ik heel hard werk terwijl ik mezelf mateloos irriteer aan mijn belaberde werktempo van dit moment en mijn gebrekkige concentratie.

Na vandaag nog 5 weken x 3 dagen is maar 15 dagen onderzoek

Over precies 2 maanden zitten we heerlijk voor 3 weken met ons 3tjes in de middel of niks op vakantie
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:53:26 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66238499
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Ynske het volgende:
zin om hier te helpen?
ik kom vandaag echt geen cm vooruit
Ik zal blij zijn als ik hier dadelijk klaar ben!!
Bovendien heb ik helemaal geen zin om helemaal naar Utreg te gaan om te poetsen
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:54:58 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66238554
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Hier gaat het prima, ben qua onderzoek ruimschoots op schema. Scritie/verslag is bijna af, na vanmiddag is alle datainvoer en analyse af, en dan moet ik in mijn verslag nog wat dingen wijzigen en met name een goede conclusie/discussie schrijven. Het schrijven van een artikel zou extra zijn.
Ik doe verder veel hand en spandienst klusjes. En iedereen vind dat ik heel hard werk terwijl ik mezelf mateloos irriteer aan mijn belaberde werktempo van dit moment en mijn gebrekkige concentratie.

Na vandaag nog 5 weken x 3 dagen is maar 15 dagen onderzoek

Over precies 2 maanden zitten we heerlijk voor 3 weken met ons 3tjes in de middel of niks op vakantie
Je bent zelf het meest kritisch op jezelf...

Maar heerlijk die vakantie in het vooruitzicht!!
waar gingen jullie ook alweer naar toe?
pi_66238711
Huup, ik ben ook echt moe! Ik ga denk ik zo even met Thomas tukken .
pi_66238753
ergens achter, achter achter achterin duitsland bij oostenrijk en tsjechie
3 weken lang!!! en voor het eerst met zijn 3tjes op vakantie (naja langer dan een paar dagen zuid limburg dan)

Zo super zin in...
pi_66238768
Mja Reinhilde, jij wel
ochja, over 5 minuten begint les dus ik ga maar es die kant uit (en leraar van het vorige uur ontwijken )

P_iglet klinkt goed hey! En heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht! Je kunt straks echt waanzinnig trots op jezelf zijn hoor als alles achter de rug is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66238821
Maar heb je nu een broek huup?
pi_66239286
Dat zijn fijne berichten, P_iglet!
pi_66239810
Huup heeft gister al een broek gekocht pinq! vandaag wel andere leuke dingen, maar dat komt ze zelf wel vertellen.

Thomas wil niet slapen . Met mama kletsen is veel leuker!
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:45:22 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_66240569
Met ingang van 1 maart heb ik eindelijk de dagen op de opvang die ik graag zou willen
Lekker elke woensdag vrij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66241010
woensdag is de beste dag om vrij te hebben. Lekkere break in de week.
pi_66241099
Hier ben ik al de hele dag aan het huilen, niks is goed, en niemand kan wat goed doen.
pi_66241140
beetje last van de hormoontjes?? Lekker laten lopen...
pi_66241406
denk het, en ook het nare nieuws wat her en der hier staat, maakt me niet bepaald vrolijker.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:14:02 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66241691
P_iglet, belde ik tijdens je presentatie? Nee toch hoop ik?

Heb het bedje afgeleverd en je pa succes gewenst met opzetten ervan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66241759
hihi nee hoor, net ervoor. geen punt, anders had ik echt niet opgenomen hoor.
Ons pa is best handig, dus dat bedje komt vast goed
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:17:40 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66241833
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, belde ik tijdens je presentatie? Nee toch hoop ik?

zijn al die dingen zo'n crime om op te zetten?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:19:03 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66241892
Dees' wel ja!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66242215
Maneek, is de post al langs geweest?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66242353
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan die nesteldrang ook met 5 jaar vertraging komen?

Ik ben wel zo poetserig de laatste tijd. Ik herken mijzelf niet.
Je opent de deur voor talloze inkoppers
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

zijn al die dingen zo'n crime om op te zetten?
Die van mij zet supersimpel op!
En dan nog weer inklappen

Hier had ik pas nesteldrang op de dag vóór de bevalling. Letterlijk het hele huis gepoetst. En die nacht begonnen de weeën
Volgens TARA gedroeg ik me PMS2 die dag (zowel qua humeur als qua bezigheden)
pi_66242382
Doen jullie ook aan Twitter?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:33:16 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_66242451
Nah.. krijg ik eerst een brief van de opvang ivm belgië zijnd e regels strenger bla bla bla enz enz, gaan ze op de NSO ook op pasjes, maar das later... René was naar een dag van de opvangang ine en enorme sporthal, dus ik kom haar halen, dacht dat ik me moest melden en dat dan iemand René op ging halen, welneeee, ik kwam me voor jan lul melden, kon in de massa van kinderen gewoone en kind uitpikken wat mee wilde, niemand die op of om keek Ga ik een brief over schrijven zelf ben ik niet zo hysterisch, maar dit vond ik wel ff té.
pi_66242633
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Vlindur het volgende:
Watte?
pi_66242842
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Watte?
Jij iig niet he www.twitter.com

Soort van WIe-Wat-Waar (dat is dus van Hyves)
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:41:35 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66242862
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Je opent de deur voor talloze inkoppers
[..]

Die van mij zet supersimpel op!
En dan nog weer inklappen

Hier had ik pas nesteldrang op de dag vóór de bevalling. Letterlijk het hele huis gepoetst. En die nacht begonnen de weeën
Volgens TARA gedroeg ik me PMS2 die dag (zowel qua humeur als qua bezigheden)
Owowowowowowow. Nee toch?

Ja, het is een handig en groot bed. Inklappen blijft een uitdaging. Oh en dat poetsen had ik bij de oudste ook enorm! Tot 23.00 's avonds niet te stuiten poetsdrang. Nog geen 6 uur later begon het.

en wat is Twitter?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:42:08 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66242885
hier ook geen twitter

zo mn tas maar eens bijeen zoeken en dan op naar een avondje fotograferen bij Edsilia
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66242915
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen twitter

zo mn tas maar eens bijeen zoeken en dan op naar een avondje fotograferen bij Edsilia
Rombley?
pi_66242962
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH

zo, moest het even kwijt, kom vanavond wel weer kletsen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:44:47 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66242990
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rombley?
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:45:55 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_66243032
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen twitter

oeh doe eens een voor make up en na make up kiekje

Veel plezier!
pi_66243051
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

Vanwaar de gelegenheid? Bij haar thuis?
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Fuente het volgende:

Lucht het op?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:47:16 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66243079
tis voor fok, bij een optreden in Veenendaal. heb er best zin in

tisser Fuente?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66243122
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Owowowowowowow. Nee toch?
Jawel Maar ik ben braaf vandaag!
quote:
Ja, het is een handig en groot bed. Inklappen blijft een uitdaging.

en wat is Twitter?
Handig: check
groot: check!
Inklappen? : Tara! Check

Mijn andere oppas-uk (bijna 10 maanden) is er en het is best rustig hier Ondanks 2 kids in huis!
En hij kan ongeveer hetzelfde als Leander, dus dat is vet grappig!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:48:45 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_66243132
Oh dan zul je dr waarschijnlijk alleen al in de make up zien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:50:34 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66243192
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef moussy het volgende:
Oh dan zul je dr waarschijnlijk alleen al in de make up zien
ben bang van wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66243376
quote:
niet altijd even vaak maar ja...ik twitter wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66243422
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Fuente het volgende:

!Fnuffel!
pi_66244191
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef TearSong het volgende:

[..]

niet altijd even vaak maar ja...ik twitter wel
Dan volg ik je nu
Ben mn netwerk wat aan het uitbreiden
pi_66245296
Mag ik even ?

Ik heb net gewoon mijn Nima diploma ontvangen. Onderdeel 1 een 8,2 gehaald en onderdeel 2 een 7,5

Heerlijk nu is het helemaal afgerond

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 19-02-2009 17:59:27 ]
pi_66245365
omg... complete chaos hier op leiden cs! aanrijding en nu is alles ontregeld. sta al 3 kwartier te wachten. grmbl
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 17:52:11 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_66245390
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
omg... complete chaos hier op leiden cs! aanrijding en nu is alles ontregeld. sta al 3 kwartier te wachten. grmbl
ik las aanranding

StudiebolStiemie, gefeliciteerd
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:02:10 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_66245687
stiemie feli!!
stormy waters...
sailin'
pi_66245866
Bedankt voor de felicitaties
Mijn diploma kwam vandaag precies op het juiste moment. Kon wel even een opkikkertje gebruiken
pi_66246046
Gefeliciteerd Stiemie!
pi_66246224
Gefeliciteerd Stiemie

Nog anderhalf uur en dan hebben we een logeerhond Heb er helemaal zin in
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 18:19:23 #89
13151 crew  Rewimo
pi_66246264
Stiemie, goed joh, gefeliciteerd
pi_66246912
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:

binnen 30 seconde opgezet, hoorde ik zojuist.
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:41:37 #91
190853 RockabeIIa
pi_66247077
Howdy
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:42:38 #92
190853 RockabeIIa
pi_66247116
Stiemie, gefeliciteerd! Dat heb je mooi gedaan
pi_66247251
Stiemie

Hoewasut Rocka?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:45:43 #94
190853 RockabeIIa
pi_66247258
quote:
Ja
Volgens mij ben ik de enige hier
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:48:48 #95
190853 RockabeIIa
pi_66247380
Snoop, ik vond het heel leuk met BE maar volgend jaar is het een nono
En jammer dat ik jou niet gezien heb he? Vinnik!
pi_66247410
Spanning en sensatie hier in de straat!!

Nixxx kwam thuis en vroeg wat de agenten aan de overkant van de straat aan het doen waren.
Ik: agenten?

-gordijnen open-

2 agenten, pratend met 2 buurtbewoners. boeiend. Blikschade ofzo dacht ik.

-gordijnen dicht-

10 minuutjes later: 'BOEM! BOEM! BOEM! BOEM!'

wij:

-gordijnen open-

ondertussen zijn er 2 agenten bij gekomen, de 2e auto staat de straat te blokkeren, en zijn ze bezig met zo'n deurrammerding iemands deur in te rammen!
(duurde 5 minuten voordat ze deur open hadden... nixxx: 'in CSI gaat dat een stuk sneller! ).

ik heb snel mn jasje aangetrokken en ben naar buiten gegaan, kijken of ik een beetje meer informatie kon inwinnen... halve straat stond ondertussen buiten. Na 5 minuten kwam er een agent met dat deurrammerding naar zn auto gelopen, dus ik vroeg wat er aan de hand was (drugs, een lijk?) hij: 'we kwamen voor iemand maar hij is er niet'. Oh. Ok.

Van de buurvrouw hoorde ik nog dat de vent waar ze voor waren gekomen vroeger veel drugs gebruikte, en dat hij in de buurt bekend staat als 'de weerwolf' vanwege zijn woeste uiterlijk. Blijkbaar ook psychisch niet helemaal in orde...

Nou ja. Zo spannend was het uiteindelijk niet, maar ik ben niets gewend, vond het wel erg spannend!
pi_66247510
Stiemie gefeliciteerd!!!
pi_66247595
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoop, ik vond het heel leuk met BE maar volgend jaar is het een nono
En jammer dat ik jou niet gezien heb he? Vinnik!
Ja sorry enzo Ik wilde ook wel maar ik wilde ook iets leuks met Morris die vrij was en naar judo moest etc. Jullie hadden dus beter de beurs overgeslagen en naar mijn gekomen
pi_66247630
Reinhilde, jij ramptoerist
pi_66247719
ik zou ook kijken hoor Reinhilde!'(al zou ik in onze buurt wrs niet naar buiten gaan 0
pi_66248037
nixxx vond het ook niet zo'n goed idee dat ik naar buiten ging. Toen ik beloofde bij ons portiek te blijven staan mocht het.

Ja erg he Snoopy? Kon het niet laten, ben zoooo nieuwsgierig!
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:05:47 #102
190853 RockabeIIa
pi_66248168
Huishoudbeurs niets voor jou Reinhilde?
pi_66248195
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:
over rampen gesproken
pi_66248656
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:

Rocka. Wat denk je wel niet van me?
pi_66249368
Zoooo ik ben thuis

Reinhilde!! Ramptoerist! haha
ik heb heul geen honger meer nu zo vervelend, dat punt waarop je over je honger heen bent. Heb wel weer trek in ijs *zucht*

Pinq! Ja ik heb een broek! haha. En hij zit zo fijn. Wilde hem gelijk niet meer uit. Vandaag ook een schattig pyjamaatje gekocht bij Hema, maar dat is meer omdat ie zo leuk is dan dat ik hem echt practisch vind ofzo. En een bolle-buiken-legging bij de Hema, handig voor onder mn jurkjes. Ik wist niet dat ze zwangerschapskleding/basics hadden daar zeg
En een leuk zomerblouseje voor mezelf waar k duidelijk nog in moet groeien haha. Oh en rempejek bij de toko gekocht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:41:30 #106
190853 RockabeIIa
pi_66249499
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Rocka. Wat denk je wel niet van me?
Ja ik weet het ook niet meer geloof ik
pi_66249563
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Pinq! Ja ik heb een broek! haha. En hij zit zo fijn. Wilde hem gelijk niet meer uit. Vandaag ook een schattig pyjamaatje gekocht bij Hema, maar dat is meer omdat ie zo leuk is dan dat ik hem echt practisch vind ofzo. En een bolle-buiken-legging bij de Hema, handig voor onder mn jurkjes. Ik wist niet dat ze zwangerschapskleding/basics hadden daar zeg
En een leuk zomerblouseje voor mezelf waar k duidelijk nog in moet groeien haha. Oh en rempejek bij de toko gekocht
Bij de Hema dus toch! Ik ben al drie Hema's afgeweest en nergens positiekleding te vinden
pi_66249715
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef innepin het volgende:

[..]

Bij de Hema dus toch! Ik ben al drie Hema's afgeweest en nergens positiekleding te vinden
ja bij die in den haag wel in ieder geval, bij halte spui daar toch? dacht ik. Ze hadden leggings, joggingbroeken, vesten, voedingstops, shirtjes en nog wat dingen. Ohja en jurkjes, zagen er ook wel aardig uit.

Weet iemand nog die websites van die leuke tassen die hier laatst gepost waren?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:52:40 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66249939
Bij ons hebben ze het ook.

Stiemie, gefeliciteerd!

Snoop, het was idd wat ver geweest, naar de overtoom, hoewel het me uiteindelijk wel gelukt was, ik loop veel tegewoordig, maar het was echt idioot koud vandaag zeg!
pi_66250122
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:56 schreef freecell het volgende:
ik zou ook kijken hoor Reinhilde!'(al zou ik in onze buurt wrs niet naar buiten gaan 0
Ik zou ook niet gaan kijken als ze bij jou aan de overkant iemand z`n voordeur er uit ramden
Saartje
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:04:15 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66250412
Oh... we hebben trouwens weer wat te klussen hier... F. liet vanmorgen zijn mondspoelmiddel (verstandskies getrokken) in de wasbak vallen, gaat gewoon de wasbak kapot! Er zit echt een mega-gat in...
Nieuwe wasbak dus...
pi_66250451
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik zou ook niet gaan kijken als ze bij jou aan de overkant iemand z`n voordeur er uit ramden
hehehe

Rocka, ik denk niet dat de huishoudbeurs iets voor mij is... hysterische vrouwenmassa's is niet echt mijn ding.

Nou, de politieagenten hebben een mannetje gebeld, die heeft een plaat op de ingeramde deur geschroeft, en ze zijn weer foetsie. Dat was het weer qua spanning en sensatie in mijn leven.
pi_66250457

fijn zoiets... was ie eh, poreus ofzo?

Stiemie gefeliciteerd trouwens!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66250482
jee BE, das ook stom zeg!
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:06:48 #115
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_66250498
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef texelonia het volgende:

In dat kader, weet iemand (Suzie?) of er binnenkort nog een 20% korting avond bij Hema komt? Er staat inmiddels een aardige bestelling bij hema.nl en ik blijf maar dingen in het winkelwagentje gooien

Overigens zijn de fotoboeken inmiddels opnieuw besteld met een speciale 50% kortingscode, dus dat was idd netjes afgehandeld van de Hema
Momenteel is er niets bekend! Maar... die koopavonden worden heel spontaan ineens ingelast,dus wij in de winkels zijn ook pas 1 week ofzo van te voren op de hoogte....Kan dus zomaar zijn dat ik volgende week opeens zeg..ooh,hij is er weer! Kan je geen nuttig antwoord geven dus...

Zwangerschapslijn is alleen verkrijgbaar in hele grote vestigingen of vestigingen met 'overruimte'.Dus kan er weinig over vertellen waar het wel is en waar niet...blijft toch Hema's inlopen en checken...
pi_66250558
huup: www.hardtroze.nl maar die bedoelde je vast niet

tof van je broek en pyjamaatje en bloesje en legging! hier hebben ze ook zwangerschapsbasics bij hema, dus dan hebben ze het overal denk ik

en wat eng reinhilde!!! "we kwamen voor iemand maar die is er niet" sjongejongejonge.
pi_66250709
Ja die had ik al gevonden Pinq maar die bedoelde ik inderdaad niet. Het is voor zusje, ze verveeld zich nu ze met t pootje in t gips zit en ze krijgt een smak geld terug van dr annuleringsverzekering van Londen, dus ze heeft nu een tas besteld van www.tasenzo.nl (die roze met matroesjka's) en met mij de deal gesloten dat ik die tas met het hollandse printje van die site voor haar verjaardag maak.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 19 februari 2009 @ 20:12:06 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66250711
Jeetje BE dat zou toch niet moeten gebeuren als je iets laat vallen? Sta je ook vreemd te kijken denk ik

Stiemie wat ontzettend knap, gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66250798
Stiemie gefeliciteerd!!

BE, das ff balen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:15:39 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66250842

pi_66250888
jeumig!
volgens mij heb ik borden die van dikker aardewerk zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:17:58 #122
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_66250936
Wat zit er in dat mondspoelmiddel BE??
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:18:36 #123
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66250960
Oh, dat is gewoon een kwestie van de wet van Murphy.

Balen zeg, een wastafel vervangen is een ding, maar alles ook weer aansluitend krijgen enzo.... Oh wacht dit helpt niet.
pi_66251000
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Momenteel is er niets bekend! Maar... die koopavonden worden heel spontaan ineens ingelast,dus wij in de winkels zijn ook pas 1 week ofzo van te voren op de hoogte....Kan dus zomaar zijn dat ik volgende week opeens zeg..ooh,hij is er weer! Kan je geen nuttig antwoord geven dus...

Zwangerschapslijn is alleen verkrijgbaar in hele grote vestigingen of vestigingen met 'overruimte'.Dus kan er weinig over vertellen waar het wel is en waar niet...blijft toch Hema's inlopen en checken...
Ah okay, bedankt voor je antwoord! Zou toch jammer zijn als ik het vandaag bestel en over paar dagen wordt zo'n koopavond bekend gemaakt, dus dacht ff checken
©Dumbo
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:20:08 #125
190853 RockabeIIa
pi_66251027
Stukje plakband en het is weer als nieuw, BE
pi_66251062
Zeg Maneki, waar haal jij je stofjes vandaan? In een winkel (welke?) of online (waar?) ik heb zin om te naaien.
pi_66251066
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:
duckttape voor het hippe designgevoel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 19 februari 2009 @ 20:21:23 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66251078
Jeumig!!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:21:28 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66251081
Haha Buuf... ik had mijn vader al ingeseind dat we hem mss nodig hadden binnenkort.
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:22:53 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66251155
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik dacht aan secondelijm. Avondje plakken en gaan.

F. zei het tegen me, dus ik dacht oh... een barstje ofzo, 2 uur later kwam ik mijn bed eens uit!
Morgen even met plastic en ductape afplakken maar en dan kan het er even me toe tot we iets anders hebben. Tandenpoetsen boven het bad krijg je rugpijn van.
pi_66251191
BE! Die is echt stuk.
pi_66251340
Woah, BE Da's een flink gat

Wij hebben Tico op bezoek! En onze katten zijn not amused
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 20:28:01 #133
13151 crew  Rewimo
pi_66251372
Tandenpoetsen bij het aanrecht gaat een stuk rugvriendelijker, BE
pi_66251385
Aaah Ticootje lief dier is dat!
pi_66251419
Ja lief dier Nu de katten nog overtuigen...
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:29:24 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66251422
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht aan secondelijm. Avondje plakken en gaan.

F. zei het tegen me, dus ik dacht oh... een barstje ofzo, 2 uur later kwam ik mijn bed eens uit!
Morgen even met plastic en ductape afplakken maar en dan kan het er even me toe tot we iets anders hebben. Tandenpoetsen boven het bad krijg je rugpijn van.
De keuken dan?

Mozaïek is toch haske hip tegenwoordig?
pi_66251452
jeetje BE, dat is een aardig gat!
Reinhilde, wat een spectakel Ik was oko gaan kijken hoor. Jaartje geleden was hier 's nachts voor de deur een aanrijding, leek allemaal mee te vallen maar een uur later stonden er 4 politie-auto's, 3 ambulances en 2 brandweerauto's en werden de daken erafgeknipt. Ik heb vanachter het raam alles bekeken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66251478
Ik vind 't knap BE Ik denk dat ik onze wastafel maar lief ga aaien ofzo.. dalijk hebben wij ook zo'n gat.. ik laat regelmatig vanalles er keihard in donderen..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66251590
de enige keer dat er iets echt voor mn deur gebeurde was in Rotterdam toen een of andere kerel verongelukte tussen twee trams in hij ging opzij voor tram 1 maar had niet gezien dat tram 2 van de andere kant kwam en zat er toen tussen gesandwiched. Mn ex heeft toen wel een uur uit het raam gehangen ofzo maar ik hoefde dat niet zo nodig te zien
Voor zoiets zou ik wel uit het raam hangen hoor! Spannend!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:34:10 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66251636
Ik ben ook echt stomverbaasd dat dit kan hoor! Ok, het was een glazen flesje, maar toch...
Poetsen in de keuken kan wel, maar dan moet ik weer op en neer enzo.
Anyway... we gaan dit weekend maar even een nieuwe zoeken ergens.

En nu... Wie is de Mol! Tot over een uurtje!
pi_66251700
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
En nu... Wie is de Mol! Tot over een uurtje!
veel plezier

Er is verder echt geen bal op de tv zeg.. WIDM kijk ik morgen pas en de fims die er zijn zijn of niet leuk of ik heb ze al gezien...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66251703
crap!
weer te laat! en ik moet nog eten, en vorige aflevering nog niet gezien, grmbl
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66251734
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
crap!
ik heb alle afleveringen nog op de HDD staan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66251828
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb alle afleveringen nog op de HDD staan...
ja, ik wil ook zo'n ding
haha, wij hebben alleen een playstation met een attitude. Rotding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 19 februari 2009 @ 20:38:37 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66251831
Ik ga even geilen op kijken naar Dennis
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66251853
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef Lois het volgende:
geil kijk ze
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66251891
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja, ik wil ook zo'n ding
haha, wij hebben alleen een playstation met een attitude. Rotding.
onze video had zo goed als de geest gegeven. Ik ging van baan switchen en kreeg bij mijn oude werkgever een envelopje met geld en daar hebben we toen de HDD van gekocht. Ik wil dat ding echt nooit meer kwijt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66252409
WIDM ben ik aan het opnemen, House & Mentalist kijken.

Die kerel van de Mentalist is echt
pi_66252465
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef Reinhilde het volgende:
Die kerel van de Mentalist is echt
Agreed
  donderdag 19 februari 2009 @ 20:57:19 #150
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66252546
Mjn broertje is hier (voor het eerst sinds tijden) weer eens.
Hij heeft zijn PS3 (Wilyan helemaal hyper) mee en hij en M. vermaken zich deze avond geloof ik wel. WIDM kijken wij sowieso meestal op vrijdag's via uitzending gemist (vraag me niet hoe en waarom dat zo komt, dat weet ik zelf ook niet meer )

Zo grappig.. Sinds Hanne hoorde dat "Oompie K." kwam staat haar kwebbel niet meer stil. "Wanneer zijn ze er nouhou?" "Gaat K. hier ook eten?" "Gaat K. hier dan ook slapen?" "Gaat K. hier dan ook plassen?"
En sinds hij er is is ze niet bij 'm weg te slaan
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66252597

pi_66252751
Nou die mag je echt houden van me

Zo Pepijn is met opa mee, opa had voor het gemak vanmiddag nog maar ff 2 boekjes en een duplo dierentuin gekocht En morgen gaan ze ook nog naar blijdorp, en tussen 4 en 5 zijn ze weer hier. Ze hebben het nog druk . Ik ga zo heerlijk het klokje rond slapen, en dan morgenochtend lekker in mijn uppie over de haagse markt struinen. Fruitjes kopen, stofjes kopen voor poppenkleertjes. FF mama tijd
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:03:39 #153
3011 E.T.
pi_66252756
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Maneki, waar haal jij je stofjes vandaan? In een winkel (welke?) of online (waar?) ik heb zin om te naaien.
www.destoffenkraam.nl
www.destoffenstunter.nl
www.delapjesschuur.nl
www.delappenmand.nl
www.kinderstoffen.com

hier kom je alvast een eind mee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66252856
stoffen!!!
Jeuj!

Ik hou van stoffen.
Maar heb geen naaimachine en mama heeft net een nieuwe dus daar kan k ook niks meer mee.
Boehoe
pi_66252961
Maneki ET thank you!

[ Bericht 2% gewijzigd door Reinhilde op 19-02-2009 21:47:19 (oooh verkeerd gelezen! ) ]
pi_66253037
En gewoon op de haagse markt!! Daar woon je vlak bij en kost het echt helemaal niets. Kramen vol met stoffen van 1-2 euro de meter. Geen idee wat je ermee van plan bent, maar voor de poppen kleertjes die ik wil maken is dat vast kwaliteit genoeg
pi_66253129
lalalalala
pi_66253342
verveel je je pinq?

ik heb ijs! eindelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66253375
nee hoor. wilde even iets zeggen ofzo
pi_66253487
Ik heb honger. Ik word er zelf een beetje moe van inmiddels. En arm ook. Dus heb besloten die honger iig niet meer te stillen met appeltaarten Maar in brood ofzow heb ik dan weer geen zin. *zucht*
©Dumbo
pi_66253488
oh okay haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:25:08 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66253593
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:58 schreef Reinhilde het volgende:
[ afbeelding ]

Reinhilde nog een paar minuutjes.
Wij zijn ook fan hier.
Manlief van de serie en ik van Patick Jane.

[ Bericht 0% gewijzigd door dutchie op 19-02-2009 21:35:44 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:26:34 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66253672
Koekje d'r bij Tex?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:27:20 #164
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66253716
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:28:44 #165
190853 RockabeIIa
pi_66253787
ik ben maar op de bank geploft (met mijn vriend Rennie) na een hete douche en wat wasjes. Rustig hier zo Kindje slaapt nog bij oma... Hondje op schoot Effe een uurtje relaxed niks doen!
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:34:27 #166
3011 E.T.
pi_66254041
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef dutchie het volgende:

[..]

Da's handig zeg!
En dit is nog maar een heel klein stukje van mijn lijstje bookmarks (maar dit zijn wel de uitgebreidste en handigste)

ow, www.michas-stoffenecke.de hoort er ook eigenlijk wel bij. Grote webshop, iets hogere verzendkosten omdat het vanuit DLD moet komen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:35:55 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66254088
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef Lois het volgende:
Het is extra genieten dit jaar.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:36:34 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66254122
E.T. zijn de prijzen van die eerste sites een beetje vergelijkbaar met bijv. stof van de markt?
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:37:47 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66254180
F. neemt de mentalist op en kijkt dat op zaterdagochtend als ik uit mag slapen. Ik heb het dus nog nooit gezien.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:40:00 #170
3011 E.T.
pi_66254260
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef dutchie het volgende:
E.T. zijn de prijzen van die eerste sites een beetje vergelijkbaar met bijv. stof van de markt?
de stoffenkraam uit de link is degene die hier altijd op de markt staat

maar dit zijn gewoon normale, gangbare prijzen
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:41:36 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66254303
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
crap!
Huuphuup, morgen staat het ook op uitzending gemist.
Ik kijk ook altijd later. Wil dus ook NIET horen wie er uit ligt.
pi_66254699
ET dank voor de linkjes. Ik had verkeerd gekeken en dacht dat Maneki gespost had .

P_iglet, je hebt helemaal gelijk hoor; maar voor mij is het even lastig op de markt komen! (Drukte, pijn aan teen.)
Heb wel zin weer eens de markt af te struinen, lang geleden! Lekker vers Turks brood halen, en feta, en olijven, fruit, jammmie!

Ik stoot net weer mn teen
Zometeen 2 paracetamol naar binnen en mn bedje in.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:00:35 #173
3011 E.T.
pi_66255026
En nou zit ik toch weer stofjes te kijken, en ik had mezelf nog wel zo voorgenomen om eventjes niks meer te kopen maar eerst eens wat voorraad op te maken
pi_66255119
aiks, klinkt pijnlijk reinhilde! erop.

meiden, wat een rotbericht van jessie zeg, ben er helemaal naar van.

en ik was al zo huilerig de afgelopen dagen want 't gaat niet zo best met de vriendin van m'n broer, ze heeft nu er ook nog een klaplong bij.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:04:04 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66255258
Bix, een welgemeende
pi_66255265
Oh Bix, wat een rotdingen toch allemaal
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:06:47 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66255408
Bix
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:10:19 #178
3011 E.T.
pi_66255582
Och Bix..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 22:10:45 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66255592
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:02 schreef bixister het volgende:
aiks, klinkt pijnlijk reinhilde! erop.

meiden, wat een rotbericht van jessie zeg, ben er helemaal naar van.

en ik was al zo huilerig de afgelopen dagen want 't gaat niet zo best met de vriendin van m'n broer, ze heeft nu er ook nog een klaplong bij.
t zit haar ook niet mee
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:11:35 #180
190853 RockabeIIa
pi_66255630
jeetje, arme vrouw ook...
Bix
pi_66255647
ahh bixi, *knuffel*
pi_66256262
bix
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66256329
Och Bix....

Die wastafel deed me trouwens hier aan denken:
pi_66256352
ik moest iedereen de groetjes doen van saffier. haar laptop is nog niet gemaakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66256450
Ach bix dat is ook wat..dikke voor jou!
En het nieuws van Jessie ja..ben er ook ff van slag van. Tis ook zo verdomd oneerlijk!

Lois, wilde jij nog zo`n delftsblauwe tas? Ik heb nog 2 meter van die stof liggen die anders nooit opkomt, wil er wel 1 maken voor je?

En BE wat een gat raar dat dat zo ineens kan, van een glazen flesje..
Saartje
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 22:27:57 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_66256588
Ach Bix.. naar allemaal, hoe is ze er zelf onder?

Ga je een tassenshoppie openen Maneki, is dat je roeping?
pi_66256695
Ik ga gewoon naaien op bestelling. Vond mijn wederhelft ook grappig om op het werk te vertellen
Saartje
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:30:05 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66256731
Treffend freecell!

Saffier!
pi_66256778
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef moussy het volgende:
Ach Bix.. naar allemaal, hoe is ze er zelf onder?
't is een hele stoere , ze houdt zich kranig. maar dit is gewoon weer een hele vervelende complicatie. en pijnlijk. en griezelig ook (want levert weer meer kansen op een ontsteking, en die kan ze nu niet gebruiken).
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:31:10 #190
190853 RockabeIIa
pi_66256799
trusten!
pi_66256839
manekihihi

roxy, slaapzacht!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 22:32:58 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66256889
ik heb ietwat veel foto's gemaakt net
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66256927
Even een stomme vraag....
Maar tassen van die soepele katoen, in welke vorm maak je die?
Dat klinkt echt stom, maar je begrijpt t vast wel
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 22:33:47 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_66256940
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef bixister het volgende:

[..]

't is een hele stoere , ze houdt zich kranig. maar dit is gewoon weer een hele vervelende complicatie. en pijnlijk. en griezelig ook (want levert weer meer kansen op een ontsteking, en die kan ze nu niet gebruiken).
jij bent ook een hele stoere je moet zo vanaf de zijlijn toekijken en dat lijkt me zo verschrikkelijk
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:34:21 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66256971
Maneki!

Trusten Rocka!
pi_66257029
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef skadhd het volgende:
Even een stomme vraag....
Maar tassen van die soepele katoen, in welke vorm maak je die?
Dat klinkt echt stom, maar je begrijpt t vast wel
Die tassen moet je maken van een stevige katoen, en dan een laagje van dat dunne leuke stof voor de sier. Anders sleur je een vodje mee
Saartje
pi_66257172
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Die tassen moet je maken van een stevige katoen, en dan een laagje van dat dunne leuke stof voor de sier. Anders sleur je een vodje mee
Ben ik de enige die dan zo'n kindje voor zich ziet met een knuffel *sleepsleep* er achteraan?
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:38:31 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66257308
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef moussy het volgende:

[..]

jij bent ook een hele stoere je moet zo vanaf de zijlijn toekijken en dat lijkt me zo verschrikkelijk
Wat zij zegt!
pi_66257742
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Thanks.
Dus als k een stomme tas over heb kan k em altijd opfleuren met een nieuw stofje.
That's nice.
pi_66257828
hey skaatje. je hebt toch een hippe tas
pi_66257961
Ik heb er nooit genoeg...
pi_66258085
true true.. ik heb gisteren nog een nieuwe gekocht bij de hema
pi_66258224
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef moussy het volgende:

[..]

dankje, lief! maar ik zou toch niet met 'r willen ruilen hoor!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 23:13:08 #204
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66259038
Bixschoonsister, wat ellendig! Veel sterkte gewenst voor jou en familie.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66259134
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 20:58 schreef Reinhilde het volgende:
[ afbeelding ]

pi_66259153
Bix
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 20 februari 2009 @ 00:29:07 #207
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66261795
@bix: sterkte!

@Maneki: de parkeerkaart ligt in je brievenbus! (wat een leuke trouwens!) Was wel even zoeken in het donker

@kweeniemeerwie: ik Twitter ook! Sinds kort

@niemand in het speciaal: ik heb mijn haar geverfd, maar je ziet het amper en ik voelde me nog wel zo dapper! Oh, en van de negen maanden beurs ga je rammelen! Ondanks dat het verder best stom is
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:13:45 #208
190853 RockabeIIa
pi_66264681
Goeiemorgen in het donker!
Chell, ik tweet en vlindur vroeg het als eerste
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 07:20:32 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_66264716
Goedesmorgens
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:30:05 #210
190853 RockabeIIa
pi_66264760
Nog 1 minuut en dan gaat de wekker...
pi_66264794
Ik sta op schiphol in de rij om in te checken voor een weekendje milaan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:43:35 #212
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66264829
Wat grappig, al die plekken waarvan iedereen post.
Snoop, geniet ervan, ik ben jaloers, gaan jullie met zn 2-en?

Bix, sterkte... Vreselijk is het...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66264874
oehh Snoop ik ben ook jaloers!
Veel plezier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66264891
Ja lishe we gaan met z'n tweeen. Kindjes zijn bij opa en oma.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:54:26 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66264892
Oe Snoopy, wat lekker zeg!
Geniet ervan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:04:14 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66264985
Vanavond waarschijnlijk weer mijn laptoppie terug
Snoopy heel veel plezier in Milaan
Bix wat rot zeg. Heel veel sterkte voor jullie
BE
Lekker geslapen Vicky?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66265026
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:04 schreef Saffier het volgende:
Vanavond waarschijnlijk weer mijn laptoppie terug
Snoopy heel veel plezier in Milaan
Bix wat rot zeg. Heel veel sterkte voor jullie
BE
Lekker geslapen Vicky?
nee veel te kort
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66265289
Snoopy, lekker genieten!

Ik zit gewoon lekker thuis Leander een avocado te voeren.
Peer is lekkerder
pi_66265299
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

nee veel te kort
Het lot aller ouders?
pi_66265343
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Het lot aller ouders?
Ik ging gewoon veel te laat slapen en de wekker ging weer te vroeg
Amber ligt meestal rond 20.00 uur in bed en wordt over het algemeen rond 6.30 wakker, dus kan genoeg slapen.. Maar heb gister tot 22.30 met Saffier aan de telefoon gezeten En toen wilde ik nog even tv kijken.. eigen schuld dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:37:14 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66265388
Ooh snoop! ik wil ook wel een lekker weekendje naar milaan
ik ga eind april maandag-donderdag naar dublin met een vriendin! zin innn!!! lekker 3 daagjes maxloos
pi_66265430
Ah vandaar Vicky

Ow Pinquit, Dublin lijkt me ook heerlijk
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:41:43 #223
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66265466
Waarom gaan er ineens allemaal mensen weekednjes weg . Ik ben jaloers .
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:41:53 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66265472
en wij vieren vandaag geen carnaval op de speelzaal max heeft oorpijn
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:43:48 #225
223453 Guuzewuus
pi_66265512
Ooooh, arme Max .
Wat is dat een knapperd Pinquit, mèn ik zag je foto's in het fototopic, wat een lekker diertje . En hij ziet er heerlijk eigfenwijs uit ook .
pi_66265538
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Waarom gaan er ineens allemaal mensen weekednjes weg . Ik ben jaloers .
Wij gaan nergens heen
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:41 schreef pinquit het volgende:
en wij vieren vandaag geen carnaval op de speelzaal max heeft oorpijn
Ach pinquit... Arme Max...
  Jubileum moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 08:45:28 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66265553
Bix wat akelig allemaal, heel veel sterkte

Snoopy, jij bofbips, veel plezier in Milano
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lois, wilde jij nog zo`n delftsblauwe tas? Ik heb nog 2 meter van die stof liggen die anders nooit opkomt, wil er wel 1 maken voor je?
Oe oh wauw, ja heeeeeeeeel graag

* Lois schuift chocoladetaart op het bankje, die lekkere van de Hema*

Ik ga zo met mijn collega's aan de chocotaart, ben gewoon werken vandaag al is het mijn verjaardag. Ben vanmorgen verwend door 2 zingende meisjes, met 2 (!) bedels voor mijn trollarmband.
Van Eva een vliegtuigje, geen originele troll maar een bedel van de http://www.stichtinghoogvliegers.nl/ een stichting die Eva uitgenodigd heeft om een dagje mee te komen vliegen.
Van Iris wel een originele troll, zelf uitgezocht en hoe kan het ook anders, een paard
Vanavond een etentje met collega's, en morgen vieren we thuis nog eventjes mijn verjaardag voor de familie.
Wat een feestdag
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66265570
goodmorning
ik ben verschrikkelijk moe en gaar maar k kan niet meer slapen

kusje voor Max zn oor

Ik ga ook nergens heen hoor! ja, de 9maandenbeurs daar ben k mentaal ook wel een heel weekend van aan het bijkomen straks.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66265571
oehh heerlijk die taart Lois
Fijne dag vandaag!

a gossie Max... beterschap met je oortje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66265604
Gefeli Lois!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:50:20 #231
223453 Guuzewuus
pi_66265633
Gefliciteerd Lois . Wat een goed begin van een veelbelovende dag .
pi_66265738
Gefeliciteerd Lois

Nou, banendrama hier. Afgelopen maandag heb ik proefgedraaid op m'n tijdelijke baantje (ik heb waarschijnlijk per 1 april een andere vaste baan, maar moet de maand wel opvullen dus). Dinsdag werd ik gebeld dat ze toch geen mensen meer zochten, dus tijdelijk baantje viel af. Maar ik voelde me gewoon echt genaaid, zit je daar 4 uur te proefdraaien, werk te verrichten, niemand die wat zegt, alsof alles ok is en dan vervolgens weg-baan. Dat was wel de baan waarvan ik 2 weken moest wachten na het sollicitatiegesprek voor ik wist of ik aangenomen was, in plaats van de 3 dagen die ze zeiden. Normaal gesproken had ik dan zelf wel gezegd dat ik er niet meer wil werken, maar er is gewoon niet veel werk, dus, ok dan maar.

Vervolgens deze week elk uitzendbureau afgebeld. Kon ik gisteren een paar testen maken voor een callcentrefunctie voor een maand, zit ik midden in die testen (die dus 2,5 uur duurden!!!) blijkt ineens dan het betreffende bedrijf de opdracht bij dit uitzendbureau heeft weggehaald, weer 2,5 uur voor niets is zitten doen

Nou ja, we zoeken vrolijk verder. Maar ik moest eigenlijk aanstaande maandag alweer aan het werk zijn, dus het wordt wel erg krap zo

beetje lang verhaal, sorry!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:57:33 #233
223453 Guuzewuus
pi_66265784
Werk kan zo ellendig zijn Ik weet er alles van Fuente .
pi_66266166
Ow Fuente, ik zou echt gaan gillen!
(ow, wacht, die AAAARHG van gisteren! *lampje op gaat* )

Veel succes met werk zoeken.... (ze zoeken overal gastouders )
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:13:48 #235
3011 E.T.
pi_66266174
Gefeliciteerd Lois!
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:45 schreef Lois het volgende:

Oe oh wauw, ja heeeeeeeeel graag
Ik heb die 'tegeltjes-stof in het rood.. Als Maneki een paar rode paneeltjes wil gebruiken ofzo, wil ik wel wat in een envelop stoppen en naar haar sturen

Fuente wat balen zeg
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:18:59 #236
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66266316
Join the club Fuente er is echt heel weinig werk op het moment, maar we blijven vrolijk reageren en krijgen ooit wel een keertje ander werk. Ik hou de moed erin en zit nog maar twee weekjes thuis.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:20:47 #237
219033 Mibos2
pi_66266359
Lois van harte met je verjaardag...
pi_66266495
Ja je hoort het echt meer, er is gewoon bijna niks. Ik heb nog nooit moeite gehad met een baan vinden, echt nog nooit.
Sara
Merel
Ukje
pi_66267051
Fuente
wat vervelend zeg dat er niemand ook even nadenkt dat het voor jou ook handiger is als ze dat wat eerder beslissen ofzo. Blegh.

Bah ik zou vandaag mn collega gaan inlichten over t baby-project maar k ben nu weer schijterig, k knijp em
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:01:54 #240
219033 Mibos2
pi_66267588
Ik net helemaal enthousiast. Opende de mail of ik wilde bellen naar een bedrijf waar ze een fin. adm. oproepkracht nodig hadden (prima dacht ik). Krijg ik enkel te horen dat ze vacature al intern opgelost was inmiddels. Zet dat dan meteen in je mail. Maar het is door de crisis ook echt gewoon slecht volgens mij hoor! Ik heb ook nog nooit echt om werk verlegen gezeten maar nu is het er bijna niet en als er dan wat is dan heb je 20 andere die ook reageren.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:02:49 #241
3011 E.T.
pi_66267618
Ik ging gister even taart bestellen met Saskia bij de bakker.. zien we daar op de toonbank exact dezelfde clown-lollie dingen als die ze die ochtend getracteerd had op school..
Ik had ze een paar weken terug bij de Action gekocht voor 30 cent ofzo en hier bij de bakker waren ze 1,50 p.st. Aangezien we hier geen action in de buurt hebben denken al die moeders van school natuurlijk dat ik vreselijk tekeer ben gegaan met die dingen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:07:38 #242
219033 Mibos2
pi_66267725
Psst ET die mama's weten toch gewoon niet dat je naar de Kleiweg geweest bent of naar de Lombardkade in R'dam. Niet wijzer maken hihihi...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:10:21 #243
190853 RockabeIIa
pi_66267804
Lois, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne dag!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:13:41 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66267880
Oh jakkes Fuente da's ernstig balen. Sterkte!

Bix, een dikke Voor jou!

En Lois, gefeliciteerd!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:15:52 #245
190853 RockabeIIa
pi_66267926
Snoopy, mocht je het nog lezen: ik wens je een fantastisch weekend!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:22:28 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66268106
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoopy, mocht je het nog lezen: ik wens je een fantastisch weekend!
Die vergat ik!
Ik sluit me dus even bij Rocka aan!
pi_66268188
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:02 schreef E.T. het volgende:
Ik ging gister even taart bestellen met Saskia bij de bakker.. zien we daar op de toonbank exact dezelfde clown-lollie dingen als die ze die ochtend getracteerd had op school..
Ik had ze een paar weken terug bij de Action gekocht voor 30 cent ofzo en hier bij de bakker waren ze 1,50 p.st. Aangezien we hier geen action in de buurt hebben denken al die moeders van school natuurlijk dat ik vreselijk tekeer ben gegaan met die dingen
Whaha
En dan heb je natuurlijk altijd wel ouders die daar dan de volgende keer overheen willen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 februari 2009 @ 10:35:01 #248
13151 crew  Rewimo
pi_66268494
Lois, gefeliciteerd!

Bix, wat naar voor je schoonzusje, zo'n complicatie erbij

Lees het net pas van Jessie Bahbahbah!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:45:41 #249
3011 E.T.
pi_66268820
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef Mibos2 het volgende:
Psst ET die mama's weten toch gewoon niet dat je naar de Kleiweg geweest bent of naar de Lombardkade in R'dam. Niet wijzer maken hihihi...
sterker nog, ze kwamen uit Barneveld

Wat je ver haalt is lekker (goedkoop)
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 20 februari 2009 @ 10:52:27 #250
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66269075
Lois, gefeliciteerd!
pi_66269624
lois gefeliciteerd

snoopy veel plezier in milaan!

fuente wat balen. ik zou nooit voor een uitzendbureau in een callcenter werken. ik heb heerlijk thuis gebeld voor een bedrijf en ik kreeg een goed loon ipv alles af te geven aan het uitzendbureau.
mama van 3 kids!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:09:32 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66269729
lois gefeli!!

fuente. balen zeg.

huup, al verteld? komop, je kan het! ik ben benieuwd naar de reactie
pi_66270946
Ja hup huup!
pi_66271124
:p allemaal ramptoeristen jullie! Haha, ik ben er pas over een half uur en updaten kan pas vanaaf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:47:43 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66271196
Beetje blij maken met een dooje mus zeg!
pi_66271237
Ramptoeristen of cheerleaders, 't is maar hoe je het wil noemen
pi_66271265
Ben dr weer !!
Wow hele week zonder FOK....Geen draadloosnetwerk in de buurt, maar eekhoorntjes om het huisje is ook wel leuk Heerlijk rustig gehad, ik had nog wel een weekje of wat willen blijven.
Prima huisjes, in tegenstelling tot de revieuws op het www, erg netjes en prima bedden !
pi_66271334
Lois! Happy birthday! Wat een lieve cadeaus heb je gekregen van je dochters!
Och Bix, heel veel sterkte voor je schoonzusje.
Snoopy veel plezier in Milaan . Maar dat gaat vast goed komen!

Huup. Je kan het!

[ Bericht 8% gewijzigd door Reinhilde op 20-02-2009 12:55:54 ]
pi_66271362
Wb Stout! Waar heb je gezeten? Linkje?

[ Bericht 2% gewijzigd door Reinhilde op 20-02-2009 12:58:51 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:20:24 #260
190853 RockabeIIa
pi_66272402
Stout, dat klinkt relaxed
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:41:35 #261
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66273226
Proficiat Loiske.
... ♥ ik mis je ♥
pi_66273289
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Beetje blij maken met een dooje mus zeg!
jaaaa...
maar nou ben ik hier en is zij er niet (vandaar dat k nu wel kan fokken )
ze is pas tegen 3 uur terug. *zucht* uitstel van executie haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66273571
echte poep!
Kan ik nog weer stoppen met hapjes?
pi_66273594
Gefeliciteerd Lois.

Heb je de webcam klaar staan huuphuup?

Mevrouw de koningin ligt te slapen, want een energie heeft zo'n kind.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:53:23 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66273629
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jaaaa...
maar nou ben ik hier en is zij er niet (vandaar dat k nu wel kan fokken )
ze is pas tegen 3 uur terug. *zucht* uitstel van executie haha
Oh, nou sterkte met zenuwen dan maar. Ze is vast heel blij voor je, en haar stress is rot, maar natuurlijk wel háár stress, Maar ik begrijp het wel, zou er ook over inzitten

Oh, klinkt als een lekkere bijtank vakantie Stout!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:56:39 #266
190853 RockabeIIa
pi_66273728
Ik heb een kroketje gehad. Lekker!!!
pi_66273755
Ik had 2 boterhammen met kaas. Ook lekker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:58:35 #268
190853 RockabeIIa
pi_66273785
Ik had ook nog een stukje pizza!
Broodjes kaas zijn overrated
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:00:20 #269
190853 RockabeIIa
pi_66273837
En nu heb ik nog een kippenbouillonnetje voor me staan, een pakje appelsap en een glas water. En ik pas mijn beha ook niet fatsoenlijk meer...
pi_66273874
ooh lekker, eten!

Ik ga ook eens lunchen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:06:16 #271
190853 RockabeIIa
pi_66274049
Er staat hier een pot met 3 kg paaseitjes. Als ik er alleen al aan denk ga ik al bijna over mijn huig en dan zeggen mijn collega's dat ik goed kan eten (als ze eens wisten ik eet vrijwel niets!) en zij zijn aan het schuiven!
pi_66274397
Paaseitjes

* Fuente aan de lijn doet, geen paaseitjes dit jaar
Sara
Merel
Ukje
pi_66274438
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef Popples het volgende:
lois gefeliciteerd

snoopy veel plezier in milaan!

fuente wat balen. ik zou nooit voor een uitzendbureau in een callcenter werken. ik heb heerlijk thuis gebeld voor een bedrijf en ik kreeg een goed loon ipv alles af te geven aan het uitzendbureau.
Kan ik me indenken maar het is maar voor 1 maand.
Wat voor soort callcenterwerk was dat dan?
Sara
Merel
Ukje
pi_66274519
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:57 schreef YPPY het volgende:
Ik had 2 boterhammen met kaas. Ook lekker.
Idem.
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef RockabeIIa het volgende:
En nu heb ik nog een kippenbouillonnetje voor me staan, een pakje appelsap en een glas water.
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef RockabeIIa het volgende:
ik eet vrijwel niets!

Best geinig zo onder elkaar

En Paaseitjes
Als ik de hele dag alleen maar paaseitjes mocht en daarbij niet over mijn normale hoeveelheid calorieën heen zou komen zou ik dat best zo af en toe doen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:22:05 #275
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66274551
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef RockabeIIa het volgende:
(als ze eens wisten ik eet vrijwel niets!)
echter:
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef RockabeIIa het volgende:
En nu heb ik nog een kippenbouillonnetje voor me staan, een pakje appelsap en een glas water. En ik pas mijn beha ook niet fatsoenlijk meer...
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:22:36 #276
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66274570
Hey! Freecell!
... ♥ ik mis je ♥
pi_66274627
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Fuente het volgende:
Paaseitjes

* Fuente aan de lijn doet, geen paaseitjes dit jaar
Minder paaseitjes helpt ook al toch?
pi_66274658
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:22 schreef phluphy het volgende:
Hey! Freecell!
Heuj
pi_66274773
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:18 schreef Fuente het volgende:

[..]

Kan ik me indenken maar het is maar voor 1 maand.
Wat voor soort callcenterwerk was dat dan?
dit bedrijf, was super geregeld. helaas is dit voor langer want je krijgt ook trainingen enz. wij kregen alles vergoed. helaas heb ik na dat ik door was voor een jaar contract op gezegd.

papa zit nu zijn verzameling uit te stallen en dochters pikken alles om te spelen
mama van 3 kids!
pi_66274978
Als jullie het toch al over eten hebben.. wat zal ik eens gaan lunchen? Ik heb geen zin in een duffe boterham.. ik wil iets lekkers.. het zakje paaseitjes loert wel naar me.. maar da's geen lunch he?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66275193
ik moet nog steeds lunchen. maar dan moet ik opstaan van de bank enzo.
pi_66275247
Oeh, heb ik al gezegd hoe blij ik ben
Mazzeltje van de belastingdienst=toch geld=2 lowlandskaartjes voor manlief en ik en = geen stress voor de maand maart, behalve dan dat een baantje nog steeds leuk zou zijn, maar toch

Reinhilde, sta op en loop.....
naar de keuken voor een lekkere lunch, want dat is gezond
Sara
Merel
Ukje
pi_66275575
maar nu hangt er een baby aan mn borst, dus hij mag even eten, ga ik daarna!
lekker van dat mazzeltje zeg!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:54:16 #284
190853 RockabeIIa
pi_66275692
ik eet echt vrijwel niets. Toevallig dat ik het vandaag kan binnenhouden
pi_66275736
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Reinhilde het volgende:
maar nu hangt er een baby aan mn borst, dus hij mag even eten, ga ik daarna!
lekker van dat mazzeltje zeg!

Vind jij het ook zo snel gaan? Merel ook alweer ruim 2 maanden, voor we het weten zijn ze 1
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:55:15 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66275738
Kijk dit dan!
82 kilo snoephartjes
quote:
Vanwege liefdevolle bruiloftssurprise gratis aangeboden, totaal van 82 kilo snoephartjes. Kenmerken:

Diverse kleuren
Diverse teksten, o.a. joker, welcome, mama, papa, cool en yes
Gesorteerd af te halen, dus geen voorkeur voor kleur, aantal of tekst
Gratis af te halen in zakken van minimaal 10 kilogram (aantal hartjes per zak onbekend)

Niet dat we een gegeven paard in de bek willen kijken, maar het gegeven paard verspreid een nogal zoete lucht door het hele huis, neemt veel ruimte in beslag en we zouden er tot onze zilveren bruiloft over doen als we ze zelf moesten opeten.
Eerlijk geknipt en geplakt uit LIF/dieetclub

En nu maar hopen dat dit gisteren niet allang hier gepost is.
pi_66275823
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk dit dan!
82 kilo snoephartjes
[..]

Ik vind het wel echt een geweldige stunt voor een bruiloft
Sara
Merel
Ukje
pi_66275841
quote:
Kijk dit dan!
82 kilo snoephartjes
[..]

Als er geen foto bijstond had ik het niet gelooft! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:59:12 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66275939
Die foto is idd super!
En dat stukje over die penetrante zoete geur, ik vind ze heerlijk die dingen, maar ze gaan ook heel snel tegenstaan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:00:38 #290
190853 RockabeIIa
pi_66275991
Mijn oma had ze vroeger in haar snoeptrommel <3
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:04:48 #291
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66276179
quote:
Kijk dit dan!
82 kilo snoephartjes
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  Jubileum moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 14:08:57 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66276345
Briljant
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66276488
Daar wordt je misselijk van zeg!
82 kilo

Gefeliciteerd Lois!

Balen van je baan Fuente Wel fijn is de meevaller dan weer
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:25:47 #294
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66277048
even postbode update: vandaag was ie er weer met een pakketje voor mn broer maar ik had een net-wakkerish-en-met-ziek-kind-dus-kan-me-niet-vertonen-aan-buitenwereld uiterlijk, inclusief roze gestipte pyjama dus ik heb niet open gedaan
nu lag er dus een briefje in de bus, dat ie morgen opnieuw wordt bezorgd weet wel zn naam nu
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:27:26 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_66277115
Men, ik vond de hartjes die wij overhadden na de bruiloft al veel en dat was maar een halve kilo ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 februari 2009 @ 14:29:58 #296
13151 crew  Rewimo
pi_66277205
82 kilo Sta je wel even raar te kijken als je dat in je bad vindt
pi_66277223
Als ik in de buurt was had ik écht een zak opgehaald!
Voor mijn neefjes en nichtjes en ook gewoon omdat het grappig is
pi_66277336
wow... die foto's van die hartjes! ik kan me de zoete lucht idd al voorstellen...
(maar het idee om die hartjes te halen die al in hun bad hebben gelegen, en waar ze met hun handen doorheen zijn gegaan en dan zelf op te eten... )
pi_66277403
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:25 schreef pinquit het volgende:
even postbode update: vandaag was ie er weer met een pakketje voor mn broer maar ik had een net-wakkerish-en-met-ziek-kind-dus-kan-me-niet-vertonen-aan-buitenwereld uiterlijk, inclusief roze gestipte pyjama dus ik heb niet open gedaan
nu lag er dus een briefje in de bus, dat ie morgen opnieuw wordt bezorgd weet wel zn naam nu
onze postbode laat ook altijd z'n mobiele nummer achter als hij briefje achterlaat, voor het geval hij net geweest is, en hij nog in de buurt is. dan hoeft hij het pakketje niet helemaal mee terug te nemen en morgen weer mee te nemen...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:34:59 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66277415
Pinq! Heb je hem al gezocht op hyves? Kan je even checken of hij vrijgezel is enzo.
pi_66277515
die hartjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')