abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66228859
Hier weer verder...
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:14 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_66228947
Bij René en Cas hoeven ze de klassen niet rond te gaan, weer een trauma minder
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66229402
Hier gaan ze ook de klassen niet rond Vinden mijn jongens wel jammer maar ik niet Scheelt weer extra tractaties
Saartje
pi_66229441
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek )
je mocht altijd een ansichtkaart uitzoeken bij elke meester/juf, en ik koos altijd een kaart met een kat erop. en dan zei die man altijd: niet vergeten kittekat te geven he!!!
en ik dacht dan altijd dat ie kitkat bedoelde en dan had ik zoiets van: nee hoor *braaf* maar waar heeft die vent het toch over
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66230013
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek )
Wat herkenbaar

Ik heb echt vertraagde nesteldrang ofzo.. De stofzuiger heeft nog geen dag stil gestaan, er zijn wat kasten uitgezocht, ik heb de slaapkamer gesopt, ik blijf doekjes door de keuken halen, het "washok" is bijna leeg zodat daar de vloer in kan en ik eindelijk weer onder de zonnebank kan... Weet niet hoe het komt maar opzich vind ik het wel fijn

En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt
pi_66230902
Oh lekker toch Raissa Ik ben ook meer poetserig dan eerst, vind het wel heel fijn, schoon en opgeruimd huis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:45:36 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66230950
Kan die nesteldrang ook met 5 jaar vertraging komen?

Ik ben wel zo poetserig de laatste tijd. Ik herken mijzelf niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:47:23 #8
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66231022
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:48:59 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66231072
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
Nou idd zeg! En je moet nog helemaal naar A'dam? Sterkte voor jou!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 11:51:19 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_66231164
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Raissa het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt
dat is het

Als mijn pa kwam poetsen was mn hele huis aan kant en nu? bende.. overal, maar de keuken he, die gaat voor
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:53:39 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66231278
Gevalletje verjaardagsstress en toe zijn aan vakantie hier..
Nog geen zinnig woord uitgekomen over vanmorgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66231624
Mijn nesteldrang uit zich volgens mij in panisch spullen voor de baby kopen omdat je bang bent niet genoeg te hebben... Of zou dat gewoon een slecht excuus voor een gat in mijn hand zijn?

In dat kader, weet iemand (Suzie?) of er binnenkort nog een 20% korting avond bij Hema komt? Er staat inmiddels een aardige bestelling bij hema.nl en ik blijf maar dingen in het winkelwagentje gooien

Overigens zijn de fotoboeken inmiddels opnieuw besteld met een speciale 50% kortingscode, dus dat was idd netjes afgehandeld van de Hema
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66231711
ik heb altijd nesteldrang. Ik wordt ook zenuwachtig van een rommelig huis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:09:42 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66231974
Kan iemand mij een portie nesteldrang geven?
of een schop onder mijn kont?

pi_66232062
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 12:48:56 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_66233454
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
Dat vind ik dus ook echt vreselijk, in een puinhoop thuiskomen, vooral als we gekampeert hebben, dan kom je met puinhoop in een puinhoop en weet je niet meer waar je moet beginnen... alleen de puinhoop van het kamperen al
pi_66233678
hier een redelijke nesteldrang.. maar dat heeft nu weinig nut met een klussende man...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66233787
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefs Bij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 12:59:01 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66233825
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefs Bij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:07:01 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66234094
quote:

De mijne hoopt het ook op te lossen met een zwangerschap (in de hoop dat ik dan nesteldrang krijg die nooit meer weggaat )
pi_66234299
Bij mij werd het tijdens de tweede zwangerschap juist veel minder! Normaal ben/was ik wel redelijk Miep Kraak maar toen leek het meer het huishouden van Jan Steen
Tot afgrijzen van mijn wederhelft
Saartje
pi_66234560
quote:
Dat hoopt die van mij ook
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66234683
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat hoopt die van mij ook
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
©Dumbo
pi_66234848
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
Dat ken ik ook, ja
Ik zit echt hele verbouwingen in m'n hoofd te plannen. Ik wil ineens een nieuwe badkamer, een nieuwe trap, een bad, een 2e wc, de steenstrips ( ) in de woonkamer weg, op z'n minst een totaal ander kleurtje voor de woonkamer, een nieuwe wc, en het liefst eigenlijk ook gewoon even een hele aanbouw neerzetten. Oh, en de gaskachels even vervangen door centrale verwarming.
Maar dat moet vriendlief natuurlijk doen, en hij werkt helemaal niet mee, raar hè?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 13:32:07 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66235080
Ik heb altijd al een absoluut gebrek aan nesteldrang gehad

Het sneeuwt hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66235224
ik heb gewoon een hekel aan schoonmaken
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 13:38:36 #27
13151 crew  Rewimo
pi_66235359
Zo kun je het ook zeggen, pinquit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66235428
opzich, het schoonmaken zelf is niet zo'n ramp. als je er de tijd voor hebt (lees: niks leukers te doen hebt )
ik ben altijd heel trots op mezelf en voldaan als het klaar is.

het stomme vind ik alleen: de volgende dag weer die laag stof lekker nutteloooos!!
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:41:09 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66235460
Ik ben ook geen poetserd!
Maar ik hou wel van een opgeruimd huis
ik wil een poetsvrouw

Ow, en ik hoef alleen nog maar te stofzuigen!! nu dan....
pi_66236043
een poestvrouw wil ik ook wel, maar meer omdat ik er gewoonweg bijna geen tijd voor heb.
vandaag vrij en dan gelijk alles weer schoon lopen maken, ga zo wel beetje genieten van mijn vrije dag, anders word het weer echt zo een typische schoonmaakdag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66236352
Een poetsvrouw zal denk niet werken hier, dan heeft ze nooit wat te doen. Alhoewel, de was opvouwen, dat zal wel heerlijk zijn als iemand dat voor me doet, maar dan wel op mijn manier. Gelijke stapeltjes...
pi_66236664
whoehaaa, ik heb net met goed gevolg een presentatie gehouden voor 20 mensen onderzoeksgroep en opleidingsdirectie
pi_66236687
in nuchtere toestand?
pi_66236842
dronken van het chronisch slaaptekort, maar vast niet van de thee

mijn laatste druppel alcohol dateerd van ruim 2,5 jaar terug ofzo, ik geef er echt helemaal niets om.
pi_66237203
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef p_iglet het volgende:
whoehaaa, ik heb net met goed gevolg een presentatie gehouden voor 20 mensen onderzoeksgroep en opleidingsdirectie
Goed zo!

Thomas en ik zijn weer thuis van onze shop/koffie-date met Huuphuup. Was erg gezellig!
Leuk dat we het IRL ook met elkaar kunnen vinden huupje!

Net even gekeken naar een nieuwe wagen, want Thomas groeit te hard en past al bijna niet meer in de bak .
Nixxx gebeld, verteld wat ik vond (ik wil deze) en hij vindt het ook een goed idee!
pi_66237722
p-iglet, sinds ik gewoon het grotemensenleven leef ook niet meer hoor.
pi_66237879
Ik heb ook nog een kinderwagen staat di weg mag Reinhilde Met een hele grote bak waar kindjes tot wel 7 maanden in passen ^_^ zelfde print als de maxi-cosi
Saartje
pi_66237907
Goed gedaan p_iglet! Oh en trouwens, zaterdagmiddag, kan dat wat jou betreft?
Saartje
pi_66237992
zaterdagmiddag kan prima hoor!
ff onder voorbehoud dat het niet stortregent natuurlijk.
Pepijn komt dan wel gezellig mee, kunnen hij en Saartje elkaar vervelen
pi_66238124
Maneki, zo kom je wel van je spul af ja

Jaaaa Reinhilde t was leuk En Thomas ahw, zo lief.
Ik ben nu wel echt doodop en ik zit te twijfelen of k die laatste twee uur wel wil gaan maarja, ik ben nu al in Leiden, het is onzin om weer terug te gaan. Ff cola halen dan maar straks.

P_iglet yay voor je presentatie! Hoe gaat het verder? Ben je een beetje op schema met de rest van je artikel/onderzoeks dingetjes? En zorg je wel goed voor jezelf verder?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:43:22 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66238179
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef p_iglet het volgende:
Goed gedaan!!

ik moet alleen nog de benedenverdieping stofzuigen
pi_66238211
Maneek, bedankt voor het aanbod, maar ik ga lekker voor nieuw!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 14:44:18 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66238212
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Goed gedaan!!

ik moet alleen nog de benedenverdieping stofzuigen
zin om hier te helpen?
ik kom vandaag echt geen cm vooruit
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66238361
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:

P_iglet yay voor je presentatie! Hoe gaat het verder? Ben je een beetje op schema met de rest van je artikel/onderzoeks dingetjes? En zorg je wel goed voor jezelf verder?
Hier gaat het prima, ben qua onderzoek ruimschoots op schema. Scritie/verslag is bijna af, na vanmiddag is alle datainvoer en analyse af, en dan moet ik in mijn verslag nog wat dingen wijzigen en met name een goede conclusie/discussie schrijven. Het schrijven van een artikel zou extra zijn.
Ik doe verder veel hand en spandienst klusjes. En iedereen vind dat ik heel hard werk terwijl ik mezelf mateloos irriteer aan mijn belaberde werktempo van dit moment en mijn gebrekkige concentratie.

Na vandaag nog 5 weken x 3 dagen is maar 15 dagen onderzoek

Over precies 2 maanden zitten we heerlijk voor 3 weken met ons 3tjes in de middel of niks op vakantie
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:53:26 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66238499
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Ynske het volgende:
zin om hier te helpen?
ik kom vandaag echt geen cm vooruit
Ik zal blij zijn als ik hier dadelijk klaar ben!!
Bovendien heb ik helemaal geen zin om helemaal naar Utreg te gaan om te poetsen
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:54:58 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66238554
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Hier gaat het prima, ben qua onderzoek ruimschoots op schema. Scritie/verslag is bijna af, na vanmiddag is alle datainvoer en analyse af, en dan moet ik in mijn verslag nog wat dingen wijzigen en met name een goede conclusie/discussie schrijven. Het schrijven van een artikel zou extra zijn.
Ik doe verder veel hand en spandienst klusjes. En iedereen vind dat ik heel hard werk terwijl ik mezelf mateloos irriteer aan mijn belaberde werktempo van dit moment en mijn gebrekkige concentratie.

Na vandaag nog 5 weken x 3 dagen is maar 15 dagen onderzoek

Over precies 2 maanden zitten we heerlijk voor 3 weken met ons 3tjes in de middel of niks op vakantie
Je bent zelf het meest kritisch op jezelf...

Maar heerlijk die vakantie in het vooruitzicht!!
waar gingen jullie ook alweer naar toe?
pi_66238711
Huup, ik ben ook echt moe! Ik ga denk ik zo even met Thomas tukken .
pi_66238753
ergens achter, achter achter achterin duitsland bij oostenrijk en tsjechie
3 weken lang!!! en voor het eerst met zijn 3tjes op vakantie (naja langer dan een paar dagen zuid limburg dan)

Zo super zin in...
pi_66238768
Mja Reinhilde, jij wel
ochja, over 5 minuten begint les dus ik ga maar es die kant uit (en leraar van het vorige uur ontwijken )

P_iglet klinkt goed hey! En heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht! Je kunt straks echt waanzinnig trots op jezelf zijn hoor als alles achter de rug is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66238821
Maar heb je nu een broek huup?
pi_66239286
Dat zijn fijne berichten, P_iglet!
pi_66239810
Huup heeft gister al een broek gekocht pinq! vandaag wel andere leuke dingen, maar dat komt ze zelf wel vertellen.

Thomas wil niet slapen . Met mama kletsen is veel leuker!
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:45:22 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_66240569
Met ingang van 1 maart heb ik eindelijk de dagen op de opvang die ik graag zou willen
Lekker elke woensdag vrij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66241010
woensdag is de beste dag om vrij te hebben. Lekkere break in de week.
pi_66241099
Hier ben ik al de hele dag aan het huilen, niks is goed, en niemand kan wat goed doen.
pi_66241140
beetje last van de hormoontjes?? Lekker laten lopen...
pi_66241406
denk het, en ook het nare nieuws wat her en der hier staat, maakt me niet bepaald vrolijker.
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:14:02 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66241691
P_iglet, belde ik tijdens je presentatie? Nee toch hoop ik?

Heb het bedje afgeleverd en je pa succes gewenst met opzetten ervan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66241759
hihi nee hoor, net ervoor. geen punt, anders had ik echt niet opgenomen hoor.
Ons pa is best handig, dus dat bedje komt vast goed
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:17:40 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66241833
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, belde ik tijdens je presentatie? Nee toch hoop ik?

zijn al die dingen zo'n crime om op te zetten?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:19:03 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66241892
Dees' wel ja!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66242215
Maneek, is de post al langs geweest?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66242353
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan die nesteldrang ook met 5 jaar vertraging komen?

Ik ben wel zo poetserig de laatste tijd. Ik herken mijzelf niet.
Je opent de deur voor talloze inkoppers
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

zijn al die dingen zo'n crime om op te zetten?
Die van mij zet supersimpel op!
En dan nog weer inklappen

Hier had ik pas nesteldrang op de dag vóór de bevalling. Letterlijk het hele huis gepoetst. En die nacht begonnen de weeën
Volgens TARA gedroeg ik me PMS2 die dag (zowel qua humeur als qua bezigheden)
pi_66242382
Doen jullie ook aan Twitter?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:33:16 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_66242451
Nah.. krijg ik eerst een brief van de opvang ivm belgië zijnd e regels strenger bla bla bla enz enz, gaan ze op de NSO ook op pasjes, maar das later... René was naar een dag van de opvangang ine en enorme sporthal, dus ik kom haar halen, dacht dat ik me moest melden en dat dan iemand René op ging halen, welneeee, ik kwam me voor jan lul melden, kon in de massa van kinderen gewoone en kind uitpikken wat mee wilde, niemand die op of om keek Ga ik een brief over schrijven zelf ben ik niet zo hysterisch, maar dit vond ik wel ff té.
pi_66242633
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Vlindur het volgende:
Watte?
pi_66242842
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Watte?
Jij iig niet he www.twitter.com

Soort van WIe-Wat-Waar (dat is dus van Hyves)
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:41:35 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66242862
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Je opent de deur voor talloze inkoppers
[..]

Die van mij zet supersimpel op!
En dan nog weer inklappen

Hier had ik pas nesteldrang op de dag vóór de bevalling. Letterlijk het hele huis gepoetst. En die nacht begonnen de weeën
Volgens TARA gedroeg ik me PMS2 die dag (zowel qua humeur als qua bezigheden)
Owowowowowowow. Nee toch?

Ja, het is een handig en groot bed. Inklappen blijft een uitdaging. Oh en dat poetsen had ik bij de oudste ook enorm! Tot 23.00 's avonds niet te stuiten poetsdrang. Nog geen 6 uur later begon het.

en wat is Twitter?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:42:08 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66242885
hier ook geen twitter

zo mn tas maar eens bijeen zoeken en dan op naar een avondje fotograferen bij Edsilia
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66242915
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen twitter

zo mn tas maar eens bijeen zoeken en dan op naar een avondje fotograferen bij Edsilia
Rombley?
pi_66242962
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH

zo, moest het even kwijt, kom vanavond wel weer kletsen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:44:47 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66242990
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rombley?
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:45:55 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_66243032
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen twitter

oeh doe eens een voor make up en na make up kiekje

Veel plezier!
pi_66243051
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

Vanwaar de gelegenheid? Bij haar thuis?
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Fuente het volgende:

Lucht het op?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:47:16 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66243079
tis voor fok, bij een optreden in Veenendaal. heb er best zin in

tisser Fuente?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66243122
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Owowowowowowow. Nee toch?
Jawel Maar ik ben braaf vandaag!
quote:
Ja, het is een handig en groot bed. Inklappen blijft een uitdaging.

en wat is Twitter?
Handig: check
groot: check!
Inklappen? : Tara! Check

Mijn andere oppas-uk (bijna 10 maanden) is er en het is best rustig hier Ondanks 2 kids in huis!
En hij kan ongeveer hetzelfde als Leander, dus dat is vet grappig!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 16:48:45 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_66243132
Oh dan zul je dr waarschijnlijk alleen al in de make up zien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 16:50:34 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66243192
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef moussy het volgende:
Oh dan zul je dr waarschijnlijk alleen al in de make up zien
ben bang van wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66243376
quote:
niet altijd even vaak maar ja...ik twitter wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_66243422
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Fuente het volgende:

!Fnuffel!
pi_66244191
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef TearSong het volgende:

[..]

niet altijd even vaak maar ja...ik twitter wel
Dan volg ik je nu
Ben mn netwerk wat aan het uitbreiden
pi_66245296
Mag ik even ?

Ik heb net gewoon mijn Nima diploma ontvangen. Onderdeel 1 een 8,2 gehaald en onderdeel 2 een 7,5

Heerlijk nu is het helemaal afgerond

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 19-02-2009 17:59:27 ]
pi_66245365
omg... complete chaos hier op leiden cs! aanrijding en nu is alles ontregeld. sta al 3 kwartier te wachten. grmbl
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 17:52:11 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_66245390
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
omg... complete chaos hier op leiden cs! aanrijding en nu is alles ontregeld. sta al 3 kwartier te wachten. grmbl
ik las aanranding

StudiebolStiemie, gefeliciteerd
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:02:10 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_66245687
stiemie feli!!
stormy waters...
sailin'
pi_66245866
Bedankt voor de felicitaties
Mijn diploma kwam vandaag precies op het juiste moment. Kon wel even een opkikkertje gebruiken
pi_66246046
Gefeliciteerd Stiemie!
pi_66246224
Gefeliciteerd Stiemie

Nog anderhalf uur en dan hebben we een logeerhond Heb er helemaal zin in
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2009 @ 18:19:23 #89
13151 crew  Rewimo
pi_66246264
Stiemie, goed joh, gefeliciteerd
pi_66246912
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:

binnen 30 seconde opgezet, hoorde ik zojuist.
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:41:37 #91
190853 RockabeIIa
pi_66247077
Howdy
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:42:38 #92
190853 RockabeIIa
pi_66247116
Stiemie, gefeliciteerd! Dat heb je mooi gedaan
pi_66247251
Stiemie

Hoewasut Rocka?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:45:43 #94
190853 RockabeIIa
pi_66247258
quote:
Ja
Volgens mij ben ik de enige hier
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:48:48 #95
190853 RockabeIIa
pi_66247380
Snoop, ik vond het heel leuk met BE maar volgend jaar is het een nono
En jammer dat ik jou niet gezien heb he? Vinnik!
pi_66247410
Spanning en sensatie hier in de straat!!

Nixxx kwam thuis en vroeg wat de agenten aan de overkant van de straat aan het doen waren.
Ik: agenten?

-gordijnen open-

2 agenten, pratend met 2 buurtbewoners. boeiend. Blikschade ofzo dacht ik.

-gordijnen dicht-

10 minuutjes later: 'BOEM! BOEM! BOEM! BOEM!'

wij:

-gordijnen open-

ondertussen zijn er 2 agenten bij gekomen, de 2e auto staat de straat te blokkeren, en zijn ze bezig met zo'n deurrammerding iemands deur in te rammen!
(duurde 5 minuten voordat ze deur open hadden... nixxx: 'in CSI gaat dat een stuk sneller! ).

ik heb snel mn jasje aangetrokken en ben naar buiten gegaan, kijken of ik een beetje meer informatie kon inwinnen... halve straat stond ondertussen buiten. Na 5 minuten kwam er een agent met dat deurrammerding naar zn auto gelopen, dus ik vroeg wat er aan de hand was (drugs, een lijk?) hij: 'we kwamen voor iemand maar hij is er niet'. Oh. Ok.

Van de buurvrouw hoorde ik nog dat de vent waar ze voor waren gekomen vroeger veel drugs gebruikte, en dat hij in de buurt bekend staat als 'de weerwolf' vanwege zijn woeste uiterlijk. Blijkbaar ook psychisch niet helemaal in orde...

Nou ja. Zo spannend was het uiteindelijk niet, maar ik ben niets gewend, vond het wel erg spannend!
pi_66247510
Stiemie gefeliciteerd!!!
pi_66247595
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoop, ik vond het heel leuk met BE maar volgend jaar is het een nono
En jammer dat ik jou niet gezien heb he? Vinnik!
Ja sorry enzo Ik wilde ook wel maar ik wilde ook iets leuks met Morris die vrij was en naar judo moest etc. Jullie hadden dus beter de beurs overgeslagen en naar mijn gekomen
pi_66247630
Reinhilde, jij ramptoerist
pi_66247719
ik zou ook kijken hoor Reinhilde!'(al zou ik in onze buurt wrs niet naar buiten gaan 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')