Wat herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
en altijd de 'enge' meester. (die toen ik bij hem in de klas zat echt een topleraar bleek)
Nou idd zeg!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nooit last van... Van nesteldrang
Zit richting d'ter in de stoptrein. Duurt laaaaaang!
dat is hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de huishoudster vrijdag komt![]()
![]()
Dat vind ik dus ook echt vreselijk, in een puinhoop thuiskomen, vooral als we gekampeert hebben, dan kom je met puinhoop in een puinhoop en weet je niet meer waar je moet beginnen... alleen de puinhoop van het kamperen alquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Morgen moet ik echt flink aan de bak. Alles nog even snel wassen en inpakken. Maar ik vind een rommel achterlaten vreselijk. Ik kom het liefste thuis in een schoon huis. Dus ga ik ook als een waanzinnige poetsen morgen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefsBij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Micha bijft steeds hopen dat de nesteldrang flink toeslaat bij mij, maar tot nu toe tevergeefsBij Noah heb ik er ook nooit last van gehad.
Dat hoopt die van mij ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat hoopt die van mij ook![]()
Tot nu toe krijg ik alleen heel veel zin in een gigantische verbouwing, maar niet zo zeer in stofzuigen of strijken ofzo
Dat ken ik ook, jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel zin in een opgeruimd en netjes huis, ik heb alleen geen zin om zelf op te ruimen en schoon te maken
Goed zo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef p_iglet het volgende:
whoehaaa, ik heb net met goed gevolg een presentatie gehouden voor 20 mensen onderzoeksgroep en opleidingsdirectie
Goed gedaan!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef p_iglet het volgende:
whoehaaa, ik heb net met goed gevolg een presentatie gehouden voor 20 mensen onderzoeksgroep en opleidingsdirectie
zin om hier te helpen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Goed gedaan!!![]()
ik moet alleen nog de benedenverdieping stofzuigen![]()
Hier gaat het prima, ben qua onderzoek ruimschoots op schema. Scritie/verslag is bijna af, na vanmiddag is alle datainvoer en analyse af, en dan moet ik in mijn verslag nog wat dingen wijzigen en met name een goede conclusie/discussie schrijven. Het schrijven van een artikel zou extra zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
P_igletyay voor je presentatie! Hoe gaat het verder? Ben je een beetje op schema met de rest van je artikel/onderzoeks dingetjes? En zorg je wel goed voor jezelf verder?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Ynske het volgende:
zin om hier te helpen?
ik kom vandaag echt geen cm vooruit
Je bent zelf het meest kritisch op jezelf...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Hier gaat het prima, ben qua onderzoek ruimschoots op schema. Scritie/verslag is bijna af, na vanmiddag is alle datainvoer en analyse af, en dan moet ik in mijn verslag nog wat dingen wijzigen en met name een goede conclusie/discussie schrijven. Het schrijven van een artikel zou extra zijn.
Ik doe verder veel hand en spandienst klusjes. En iedereen vind dat ik heel hard werk terwijl ik mezelf mateloos irriteer aan mijn belaberde werktempo van dit moment en mijn gebrekkige concentratie.
Na vandaag nog 5 weken x 3 dagen is maar 15 dagen onderzoek![]()
Over precies 2 maanden zitten we heerlijk voor 3 weken met ons 3tjes in de middel of niks op vakantie![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, belde ik tijdens je presentatie? Nee toch hoop ik?![]()
Heb het bedje afgeleverd en je pa succes gewenst met opzetten ervan!
Je opent de deur voor talloze inkoppersquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan die nesteldrang ook met 5 jaar vertraging komen?![]()
Ik ben wel zo poetserig de laatste tijd. Ik herken mijzelf niet.
Die van mij zet supersimpel op!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]zijn al die dingen zo'n crime om op te zetten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Je opent de deur voor talloze inkoppers
[..]
Die van mij zet supersimpel op!
En dan nog weer inklappen![]()
Hier had ik pas nesteldrang op de dag vóór de bevalling. Letterlijk het hele huis gepoetst. En die nacht begonnen de weeën
Volgens TARA gedroeg ik me PMS2 die dag(zowel qua humeur als qua bezigheden)
Rombley?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen twitter
zo mn tas maar eens bijeen zoeken en dan op naar een avondje fotograferen bij Edsilia
quote:
oeh doe eens een voor make up en na make up kiekjequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
hier ook geen twitter
zo mn tas maar eens bijeen zoeken en dan op naar een avondje fotograferen bij Edsilia
Vanwaar de gelegenheid? Bij haar thuis?quote:
Lucht het op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Fuente het volgende:
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
zo, moest het even kwijt, kom vanavond wel weer kletsen!
Jawelquote:
Handig: checkquote:Ja, het is een handig en groot bed.Inklappen blijft een uitdaging.
![]()
en wat is Twitter?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef moussy het volgende:
Oh dan zul je dr waarschijnlijk alleen al in de make up zien
quote:
!Fnuffel!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:44 schreef Fuente het volgende:
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
zo, moest het even kwijt, kom vanavond wel weer kletsen!
Dan volg ik je nuquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef TearSong het volgende:
[..]
niet altijd even vaak maar ja...ik twitter wel
ik las aanrandingquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
omg... complete chaos hier op leiden cs! aanrijding en nu is alles ontregeld. sta al 3 kwartier te wachten. grmbl
binnen 30 seconde opgezet, hoorde ik zojuist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:
Heb het bedje afgeleverd en je pa succes gewenst met opzetten ervan!
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Vlindur het volgende:
Doen jullie ook aan Twitter?
Ja sorry enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoop, ik vond het heel leuk met BE maar volgend jaar is het een nono![]()
En jammer dat ik jou niet gezien heb he? Vinnik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |