21e, maar soms ook voor het weekendquote:
ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef marco-ouwe het volgende:
Ik hoop voor het weekend
heb het hard nodig, haha
Insgelijksquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef marco-ouwe het volgende:
Ik hoop voor het weekend
heb het hard nodig, haha
Ik kreeg deze week loon. viel nogal tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:33 schreef Renesite het volgende:
ZorgT
Volgende week maandag stufi
Die week erop loon
Same here.quote:
Klopt idd jah!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb overigens gemerkt dat bijschrijvingen bij mij altijd rond 11.00 of 13.00 of 15.00 binnenkomen, vaste prik.
Over twee uurtjes nog maar es kijken dus.
Dan ga ik het ook ff checkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef MarMar het volgende:
toch maar weer getjektblijkbaar om 13.30 ook bijschrijvingen, de hele zwik is weer binnen hier.
Ik had hem liever ervoor gekregenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef 9christensen het volgende:
stufie mag wel komen na zo'n carnavalsweekend
gelukkig niet, dan was alles er ook wel doorheen gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Ik had hem liever ervoor gekregen
Ja, daarom ik had bijna niks meer. dus ik had nog wat cash nodig :pquote:Op maandag 23 februari 2009 16:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan was alles er ook wel doorheen gegaan
Hehehehe dat zou klote zijn ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:50 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vraag me af of stufi al binnen is, mn rabo pas werkt niet meer dus ik kan het ook niet checken via internetbankieren. Moet daar voor de bank inlopen als ik geld wil pinnen, maja, loop ik daar binnen, wil je wat geld ophalen. Sorry meneer u heeft niks op uw jongeren rekening staan
Oke! Dan ga ik zo even douchen en dan de stad in en hopen dat het idd is bijgeschrevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
grote kans dat 't binnen is hoor s_e!![]()
ik ga ook binnnekort de lening maar 's naar beneden schroevenverdien nu nagenoeg genoeg om het met de basispremie te redden
hadden we laatst niet een hele discussie over sparen van je leninggeld?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Moblo, waarom zet je wat je over hebt niet gewoon weg op een rekening tegen 5%? Ook al daalt die rente binnenkort waarschijnlijk...die van het IBG zal dat ook doen. Terugstorten kan altijd nog.
Hoeveel is die maximale lening?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hadden we laatst niet een hele discussie over sparen van je leninggeld?
ik heb maximale lening nu he?
Zo'n 830 euroquote:JayJay8 schreef:
Hoeveel is die maximale lening?
Zo he, ook enthousiast om je verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
wat dacht je van huur betalen enzo?
tsjaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Zo he, ook enthousiast om je verantwoordelijkheid.![]()
Ik ga mooi mijn agenda aanvullen met wat concerten.
Ben het met je eens. Moet op zoek naar wat school boeken op het boekenfestijn in Nieuwegeinquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:04 schreef mjh487 het volgende:
Ik hoop dat zorgtoeslag morgen komt, en niet pas maandag
Dat wil nog niet zeggen dat ik het tot die tijd besteed aan andere dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Ach, die hele zorgtoeslag is toch een wassen neus, want die gaat er over een week weer keihard uit met de premie mee.
Vreemd? Ik heb ING, en hij was vrijdag al binnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 06:00 schreef dinabosma het volgende:
Ik heb nog altijd mijn zorgtoeslag niet.
ING... Iemand ook dit pobleem of enig idee waar dit aan ligt?
THNX
Fortis is altijd laatquote:Op maandag 20 april 2009 08:23 schreef Niara het volgende:
Nope, nog niet (Fortis)
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef makkie88 het volgende:
kom op stufi met 18 euro op vakantie gaan is niet te doen!
geloof mij, daar kom ik de week wel mee doorquote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
met alleen je stuffi erbij kom je ook niet ver
Het is zo jammer dat als de huur afgeschreven wordt dat de stufi op is.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef makkie88 het volgende:
[..]
geloof mij, daar kom ik de week wel mee door
haha, succes daarmee (A)quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef makkie88 het volgende:
[..]
pauperquote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Morgen, zie ook OPquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef grooteron het volgende:
Ik zou de maand april mijn eerste stufi krijgen. Is er een vaste dag dat het word gestort? zo ja welke datum?
Hier bij de Rabo ook niets bijgeschrevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:30 schreef brakkegaid het volgende:
Damn it![]()
ik heb ook RABO....maar bij mij staat er niks bijgeschreven!
Hoe kan dat nou weer...
iemand anders ook dit probleem?
Damn. Tijd voor nog een bak koffiequote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Niara het volgende:
Zorgtoeslag betaaldata 2009
dinsdag 20 januari 2009
vrijdag 20 februari 2009
vrijdag 20 maart 2009
maandag 20 april 2009
woensdag 20 mei 2009
maandag 22 juni 2009
maandag 20 juli 2009
donderdag 20 augustus 2009
maandag 21 september 2009
dinsdag 20 oktober 2009
vrijdag 20 november 2009
maandag 21 december 2009
uit de OP
Top!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef Niara het volgende:
Zorgtoeslag betaaldata 2009
dinsdag 20 januari 2009
vrijdag 20 februari 2009
vrijdag 20 maart 2009
maandag 20 april 2009
woensdag 20 mei 2009
maandag 22 juni 2009
maandag 20 juli 2009
donderdag 20 augustus 2009
maandag 21 september 2009
dinsdag 20 oktober 2009
vrijdag 20 november 2009
maandag 21 december 2009
uit de OP
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja, bij mij (ING/Postbank) staat het er al op
bij deze Raboganger ook nog nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef Renesite het volgende:
Nog niet bij de Rabobank![]()
20-05-2009
¤ 10,85!
Net getankt voor 5 literquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij deze Raboganger ook nog niet
Ik MOET het, ik MOET het...
Moet zo werken, heb daarvoor de auto nodig, maar ik kan niet tanken![]()
ik moet desnoods maar een leeg bierkratje in gaan leveren en dan daarmee 3 liter tanken ofzoquote:
Juh! De supermarktenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef MarMar het volgende:
En morgen zijn de winkels dicht, dus ja, HET MOET NU!
hier ook rabo...
jah... en als ie vandaag niet komt (wat ie toch wel komt) staat ut er morgen ook niet op!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil zorgtoeslag!! Ik heb honger!!! Aaah.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
je zit in het slank-topic, dus je moet toch afvallen
Honger lijden is slecht afvallen. Ik wou komkommer, volkoren brood en appels kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
je zit in het slank-topic, dus je moet toch afvallen
koop dan alleen komkommerquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Honger lijden is slecht afvallen. Ik wou komkommer, volkoren brood en appels kopen.
maar ja... voor je dat kan kopen moet je wel eerst die toeslag binnenhebbenquote:
bij mij nietquote:
Goffedomme... ik ga wel douchen nu...quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef MarMar het volgende:
even blijven F5-en, jullie hebben et vast ook snel
Ana vindt van nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Honger lijden is slecht afvallen. Ik wou komkommer, volkoren brood en appels kopen.
Maandag pas zorgquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Maandag Zorgt. Woensdag Stufi en Vrijdag Loon
het wordt altijd de eerste werkdag na de 20ste overgemaaktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Giem het volgende:
[..]
Maandag pas zorg![]()
Kan me ook wel een herrinneren hem al op de 19de te hebben gehad. Nu moeten we er langer op wachten
oowhh zoto dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ing wel, gisteren al
en wel mail van de IBG
Ben je geslaagd voor de middelbare school of voor een hogere opleiding? In het geval van het eerste krijg je sowieso pas voor het komend academisch jaar stufi en deze zomer natuurlijk nog niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:31 schreef Rnie het volgende:
Kheb nog helemaal niks gehad?Ik ben dit jaar geslaagd en heb me wel al opgegeven voor een andere school. Is het mogelijk dat ze deze 3 maanden dan niks storten? Nee toch?
Ik heb ook ABN en ik heb het gister binnengehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef mikey_leiden het volgende:
ik heb mijn zorgt. nog niet (abn)
kan dat kloppen?
quote:
ik denk dat ze gewoon een hekel aan je hebben, want ik heb mn stufi weer binnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef mikey_leiden het volgende:
ABN nog niet, zit te w88,
moet veel betalen
Misschien wordt een openstaand saldo wel verrekend met jouw stufi?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:02 schreef mikey_leiden het volgende:
hoe kan het dan dat jij bij abn al wel
hebt, en ik NOG niet
Ze kunnen je inkomen invorderen als je al lange tijd een hoge schuld hebt openstaan. Nu weet ik niet of ze dan je volledige stufi afpakken, maar het zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:06 schreef mikey_leiden het volgende:
zoals,, enigste schuld(je) wat ik heb is zorgverzekering, maar staat los van ibg toch!?
dan heb je je overgang niet aangezet. Ik kreeg wel 1 maand overbrugging nadat ik het heb aangevraagd. Probeer ff langs te gaan bij het IBG kantoor, wie weet krijg je het met terugwerkende kracht een maand laterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen zorgtoeslag en Stufi krijg ik niet deze maand omdat ik van MBO naar HBO overstap.
Ik vind die hele IB-groep website met dat Digi-D dikke onduidelijke schijt site en bij de klantenservice doen ze alsof het de beste website van de wereld is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan heb je je overgang niet aangezet. Ik kreeg wel 1 maand overbrugging nadat ik het heb aangevraagd. Probeer ff langs te gaan bij het IBG kantoor, wie weet krijg je het met terugwerkende kracht een maand later
Jij woont in fucking Grunn, daar zit het hoofdkantoor en een servicekantoor! Ik doe NIETS via internet maar álles via dat kantoor daar. Dan weet je dat het -doorgaans- -in mijn geval wel- alles meteen geregeld is!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind die hele IB-groep website met dat Digi-D dikke onduidelijke schijt site en bij de klantenservice doen ze alsof het de beste website van de wereld is.
Nja, misschien wel een keer een idee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij woont in fucking Grunn, daar zit het hoofdkantoor en een servicekantoor! Ik doe NIETS via internet maar álles via dat kantoor daar. Dan weet je dat het -doorgaans- -in mijn geval wel- alles meteen geregeld is!
Ik stapte over van MBO > HBO: 'wilt u ook een overbrugging?'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, misschien wel een keer een idee.
Ik snap alleen niet waarom die website zo fucking onlogisch in elkaar zit als dat het allemaal moet vergemakkelijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stapte over van MBO > HBO: 'wilt u ook een overbrugging?'
Dus ik: 'kom ik dan gelijk op een 0 lening wanneer ik klaar ben? Of moet ik dan alsnog 1 maand betalen'
Die kerel: 'Nee, dat komt dan allemaal in orde! Ik zet hem dan maar gelijk aan'
Dus ik: 'Sure! Waarom gebeurd dat niet automatisch?'
Die kerel: 'Ja... euh...'
Alle websites zijn dat waar je dingen omtrent geld moet regelen. Al valt Rabobank wel meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom die website zo fucking onlogisch in elkaar zit als dat het allemaal moet vergemakkelijken.
Bedragen van de ZT worden de 15e klaar gezet, dus dan zou je inderdaad deze maand de eerste keer krijgen omdat je bedrag rond de 15e al bekend was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Savior het volgende:
Hey, ik heb eind juli zoto aangevraagd, en heb een kleine 2 weken terug een bevestigingsbrief gehad.
Weet iemand toevallig of ik dan vandaag al zoto krijg?
Volgende maand zou ook niet zo erg zijn, aangezien ik dan voor januari tot oktober krijg, dus 580 euro. 3 dagen later 287 stufi, en laat ik nou net op die dag 19 worden
Bedankt, nja, ik kan het geld nu goed gebruiken, en nee niet alleen voor het strand =pquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bedragen van de ZT worden de 15e klaar gezet, dus dan zou je inderdaad deze maand de eerste keer krijgen omdat je bedrag rond de 15e al bekend was.
Dus krijg je nu van januari tm september... ook niet gek
betalingen bij rabo en abn komen rond 2 uur binnen heb ik gemerkt dus ik hoef nog niet te kijken.
betalingen worden gewoon in de loop van vandaag verwerkt bij de banken. Dus als je het om 6 uur nog niet hebt dan hoef je pas te verwachten dat je het volgende maand krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef Savior het volgende:
Ok, m'n ma heeft het binnen, ook ABN, ik nog niet.
Kan het nog komen? Of word het toch volgende maand?
Weet niet precies hoe het zit, want we wonen op het zelfde adres en we hebben dezelfde bank..
ja als je de ingangsdatum van de ZT op 1 augustus zet krijg je de periode voor augustus idd niet uitbetaald.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:03 schreef Savior het volgende:
Nja, heb ff gebeld en nu blijkt dat er de 14e 58 euro is overgemaakt.
Waarom? Ik had 1 augustus ingevuld als datum, ik dacht dat je dan vanaf augustus kreeg.
Nu blijkt dat ik dus alleen voor augustus t/m december krijg, gewoon 58 per maand.
Ik moest een wijziging opgeven en dat heb ik gedaan. Nu maar hopen dat de voorschotsbeschikking op tijd binnen is =p
Hier nog niet (Rabo). En ik zit er ook echt op te wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef Savior het volgende:
Iemand al stufi binnen?
Hier is het meestal rond 10/11 uur binnen (ABN).
I need the money
Haha, same xDquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik ga vanmiddag studieboeken kopen, naar de kapper en winkelen.![]()
1 2 3 4 5 6 | INFORMATIE BEHEER GROEP BETALINGSKENM. 007116386190871 STUDIEFINANCIERING AUGUSTUS 2009 CORR.NR. 5621-90303-0-12 |
waaraan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb wel binnen met Rabo er is al een groot deel weer uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |