dan heb je je overgang niet aangezet. Ik kreeg wel 1 maand overbrugging nadat ik het heb aangevraagd. Probeer ff langs te gaan bij het IBG kantoor, wie weet krijg je het met terugwerkende kracht een maand laterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen zorgtoeslag en Stufi krijg ik niet deze maand omdat ik van MBO naar HBO overstap.
Ik vind die hele IB-groep website met dat Digi-D dikke onduidelijke schijt site en bij de klantenservice doen ze alsof het de beste website van de wereld is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
dan heb je je overgang niet aangezet. Ik kreeg wel 1 maand overbrugging nadat ik het heb aangevraagd. Probeer ff langs te gaan bij het IBG kantoor, wie weet krijg je het met terugwerkende kracht een maand later
Jij woont in fucking Grunn, daar zit het hoofdkantoor en een servicekantoor! Ik doe NIETS via internet maar álles via dat kantoor daar. Dan weet je dat het -doorgaans- -in mijn geval wel- alles meteen geregeld is!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind die hele IB-groep website met dat Digi-D dikke onduidelijke schijt site en bij de klantenservice doen ze alsof het de beste website van de wereld is.
Nja, misschien wel een keer een idee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij woont in fucking Grunn, daar zit het hoofdkantoor en een servicekantoor! Ik doe NIETS via internet maar álles via dat kantoor daar. Dan weet je dat het -doorgaans- -in mijn geval wel- alles meteen geregeld is!
Ik stapte over van MBO > HBO: 'wilt u ook een overbrugging?'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, misschien wel een keer een idee.
Ik snap alleen niet waarom die website zo fucking onlogisch in elkaar zit als dat het allemaal moet vergemakkelijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stapte over van MBO > HBO: 'wilt u ook een overbrugging?'
Dus ik: 'kom ik dan gelijk op een 0 lening wanneer ik klaar ben? Of moet ik dan alsnog 1 maand betalen'
Die kerel: 'Nee, dat komt dan allemaal in orde! Ik zet hem dan maar gelijk aan'
Dus ik: 'Sure! Waarom gebeurd dat niet automatisch?'
Die kerel: 'Ja... euh...'
Alle websites zijn dat waar je dingen omtrent geld moet regelen. Al valt Rabobank wel meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom die website zo fucking onlogisch in elkaar zit als dat het allemaal moet vergemakkelijken.
Bedragen van de ZT worden de 15e klaar gezet, dus dan zou je inderdaad deze maand de eerste keer krijgen omdat je bedrag rond de 15e al bekend was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Savior het volgende:
Hey, ik heb eind juli zoto aangevraagd, en heb een kleine 2 weken terug een bevestigingsbrief gehad.
Weet iemand toevallig of ik dan vandaag al zoto krijg?
Volgende maand zou ook niet zo erg zijn, aangezien ik dan voor januari tot oktober krijg, dus 580 euro. 3 dagen later 287 stufi, en laat ik nou net op die dag 19 worden
Bedankt, nja, ik kan het geld nu goed gebruiken, en nee niet alleen voor het strand =pquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bedragen van de ZT worden de 15e klaar gezet, dus dan zou je inderdaad deze maand de eerste keer krijgen omdat je bedrag rond de 15e al bekend was.
Dus krijg je nu van januari tm september... ook niet gek
betalingen bij rabo en abn komen rond 2 uur binnen heb ik gemerkt dus ik hoef nog niet te kijken.
betalingen worden gewoon in de loop van vandaag verwerkt bij de banken. Dus als je het om 6 uur nog niet hebt dan hoef je pas te verwachten dat je het volgende maand krijgt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef Savior het volgende:
Ok, m'n ma heeft het binnen, ook ABN, ik nog niet.
Kan het nog komen? Of word het toch volgende maand?
Weet niet precies hoe het zit, want we wonen op het zelfde adres en we hebben dezelfde bank..
ja als je de ingangsdatum van de ZT op 1 augustus zet krijg je de periode voor augustus idd niet uitbetaald.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:03 schreef Savior het volgende:
Nja, heb ff gebeld en nu blijkt dat er de 14e 58 euro is overgemaakt.
Waarom? Ik had 1 augustus ingevuld als datum, ik dacht dat je dan vanaf augustus kreeg.
Nu blijkt dat ik dus alleen voor augustus t/m december krijg, gewoon 58 per maand.
Ik moest een wijziging opgeven en dat heb ik gedaan. Nu maar hopen dat de voorschotsbeschikking op tijd binnen is =p
Hier nog niet (Rabo). En ik zit er ook echt op te wachten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef Savior het volgende:
Iemand al stufi binnen?
Hier is het meestal rond 10/11 uur binnen (ABN).
I need the money
Haha, same xDquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik ga vanmiddag studieboeken kopen, naar de kapper en winkelen.![]()
| 1 2 3 4 5 6 | INFORMATIE BEHEER GROEP BETALINGSKENM. 007116386190871 STUDIEFINANCIERING AUGUSTUS 2009 CORR.NR. 5621-90303-0-12 |
waaraan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb wel binnen met Rabo er is al een groot deel weer uitgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |