Hehehehe dat zou klote zijn ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:50 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vraag me af of stufi al binnen is, mn rabo pas werkt niet meer dus ik kan het ook niet checken via internetbankieren. Moet daar voor de bank inlopen als ik geld wil pinnen, maja, loop ik daar binnen, wil je wat geld ophalen. Sorry meneer u heeft niks op uw jongeren rekening staan
Oke! Dan ga ik zo even douchen en dan de stad in en hopen dat het idd is bijgeschrevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
grote kans dat 't binnen is hoor s_e!![]()
ik ga ook binnnekort de lening maar 's naar beneden schroevenverdien nu nagenoeg genoeg om het met de basispremie te redden
hadden we laatst niet een hele discussie over sparen van je leninggeld?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Moblo, waarom zet je wat je over hebt niet gewoon weg op een rekening tegen 5%? Ook al daalt die rente binnenkort waarschijnlijk...die van het IBG zal dat ook doen. Terugstorten kan altijd nog.
Hoeveel is die maximale lening?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hadden we laatst niet een hele discussie over sparen van je leninggeld?
ik heb maximale lening nu he?
Zo'n 830 euroquote:JayJay8 schreef:
Hoeveel is die maximale lening?
Zo he, ook enthousiast om je verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
wat dacht je van huur betalen enzo?
tsjaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Zo he, ook enthousiast om je verantwoordelijkheid.![]()
Ik ga mooi mijn agenda aanvullen met wat concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |