Ben er bang voor jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou normaal spuugt de baby jou onder, nu is het andersom
nope nog niet gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
besteld hier iemand wel eens wat via amazon ?
morguhquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren
jongens en meisjes
het is weer zover.![]()
de man des onheils is weer gearriveerd.![]()
dus verstop uw bier.
verstop uw sletjes.want het is niemand anders als..........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
Ik heb geen koortslipquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een baby wordt in princiepe niet snel ziek, het heeft de anti-stoffen van de moeder...
maar, een koortslip is een absolute no-no..
kijken kan dus met een verkoudheid best maar je houdt er toch wel automatisch rekening mee dat je het kindje niet te dichtbij neemt
quote:
moggequote:
Ik ga me wat verstoppen voor jou ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren
jongens en meisjes
het is weer zover.![]()
dus verstop uw bier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
mogguh!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren
jongens en meisjes
het is weer zover.![]()
dus verstop uw bier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
moggequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga me wat verstoppen voor jou ...![]()
Mogguh
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!!![]()
mogge en godver wat een kutplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moggequote:
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Wacht.. ik zoek ff de postlinkquote:
ik wachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wacht.. ik zoek ff de postlink
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wacht.. ik zoek ff de postlink
morguh smokezquote:
Je hebt een Ladylike-scriptje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]![]()
jij hoeft je niet te verstoppen hoor
jou vind ik toch wel
100 zweepslagen voor sm0kezquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
if($1=Ladylike) { open pants }quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een Ladylike-scriptje?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
if($1=Ladylike) { open pants }
quote:
en daarna komen de echte script pasquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
if($1=Ladylike) { open pants }
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Je zal bedoelen:
if($250 p/u=Ladylike) { open pants }
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
en daarna komen de echte script pas
ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]de $1 staat niet voor 1 dollar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
zoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een Ladylike-scriptje?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tjah 250 p/u is idd aardig wat geld
![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Daarom, dat schrikt afquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]tjah 250 p/u is idd aardig wat geld
![]()
ja kutzooi! ben net wezen pinnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom, dat schrikt af
en voor het geval dat iemand het toch wilt betalen kan ik nog altijd nee zeggen
Per uur he...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kutzooi! ben net wezen pinnen
naja kan WL 2xquote:
ook ik zit in een crisis hehquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft zojuist berekend dat ie bij een tarief van ¤250, slechts ¤8,33 hoeft af te rekenen
Hoho, tis net als in de parkeergarage, voor het eerste uur ben je het volledige uurtarief verschuldigd, ongeacht of je er gebruik van maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft zojuist berekend dat ie bij een tarief van ¤250, slechts ¤8,33 hoeft af te rekenen
ja dag! nu verwacht ik dus ook de cameras van een garage. maar dat was niet afgesprokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoho, tis net als in de parkeergarage, voor het eerste uur ben je het volledige uurtarief verschuldigd, ongeacht of je er gebruik van maakt
Toevallig was ik laatst in Alkmaar, en daar was zo'n parkeergarage dat je de eerste 30 minuten gratis mocht parkeren, als je je parkeerbonnetje af liet stempelen in het winkelcentrum wat erboven was gebouwdquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoho, tis net als in de parkeergarage, voor het eerste uur ben je het volledige uurtarief verschuldigd, ongeacht of je er gebruik van maakt
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef crazy987 het volgende:
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?
is een breezer ook goed ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toevallig was ik laatst in Alkmaar, en daar was zo'n parkeergarage dat je de eerste 30 minuten gratis mocht parkeren, als je je parkeerbonnetje af liet stempelen in het winkelcentrum wat erboven was gebouwd
Dus WL, haal ff een blikje cola, dan mag je héél goedkoop
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?
das jouw schuld ja !quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
@ TT
Is LL nu ookal schizofreen geworden
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
@ TT
Is LL nu ookal schizofreen geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |