Gezien de omstandigheden denk ik niet dat ze net alsof deed toen ze die andere naam kreunde ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Leerf het volgende:
Persoonlijk vind ik de naam kreunen van de ander gemaakt en nep (van mijn kant uit).
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het erg geil als mijn vriendin kreunt dat ze het doet met tegenzin, maar dat ze het wel geil vind als ik haar met mijn bloeddoorlopen vleespaal een samenklontering van sperma in haar vagina achterlaat. Maar mijn vriendin is hoog opgeleid en dan klinkt het ongeveer zo:
'Ow jij rabauw, je weet dat ik contrecoeur met je copuleer, maar wat vind ik het toch verrukkelijk als je met jouw rode vloeistof doorlopen penis een conglomeraat van zaad in me achterlaat. Ik kan daar echt van savoureren dat je mijn vagina cachetteert, zelfs al doe je het gratuit.'
Man wat kan ik daar van genieten he een vriendin met een hoge fluxdebouche.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Autobandventieldopje" doet het altijd wel goed
Ze vond dat je kwak cachet gaf aan haar mossel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het erg geil als mijn vriendin kreunt dat ze het doet met tegenzin, maar dat ze het wel geil vind als ik haar met mijn bloeddoorlopen vleespaal een samenklontering van sperma in haar vagina achterlaat. Maar mijn vriendin is hoog opgeleid en dan klinkt het ongeveer zo:
'Ow jij rabauw, je weet dat ik contrecoeur met je copuleer, maar wat vind ik het toch verrukkelijk als je met jouw rode vloeistof doorlopen penis een conglomeraat van zaad in me achterlaat. Ik kan daar echt van savoureren dat je mijn vagina cachetteert, zelfs al doe je het gratuit.'
Man wat kan ik daar van genieten he een vriendin met een hoge fluxdebouche.
Alles, zolang het maar geen 'patat' is...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoor haar graag woorden als 'kroket' of 'frituur' kreunen.
Op verzoek vragen ze ook wel eens of ik mijn grote vleesfrikandel diep in hun flamoesje wil steken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |