Gewoon keihard in de rondte gaan neukenquote:
LLquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
zal ik vandaag dan maar wegblijven hier?
anders raken jullie in de war
ik heb hier alleen mannelijke collegasquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gewoon keihard in de rondte gaan neuken
Owquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier alleen mannelijke collegas
Met mij gaat ie goedquote:
Sloeg op mezelfquote:
ik ben verdoemd hier , ik weet hetquote:
Tja zou zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben verdoemd hier , ik weet het
hoezo, is toch vaste prik ? dat falenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Friday12 het volgende:
haal mij nou eens uit de op luiaards![]()
die is al van maandag
maar dan moet iedereen er inquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, is toch vaste prik ? dat falen
het lijkt me geweldig hier op het werk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tja zou zeggenpakken..wat je pakken kunt
ik faal niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja bij jou jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zei dat iedereen erin moet
Gefixt ... geen dank..quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef Friday12 het volgende:
haal mij nou eens uit de op luiaards![]()
die is al van maandag
Dudequote:
Bedankt voor de mental imagequote:
das jammer , hij nl welquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudezo nasty ben ik ook weer niet
dat is je toch zeker niet onbekend ? zeker met dat bijbaantje van jequote:
OMFGquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is je toch zeker niet onbekend ? zeker met dat bijbaantje van je
Daarom juist...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is je toch zeker niet onbekend ? zeker met dat bijbaantje van je
dat klink als een behoorlijke traumatische ervaring zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom juist...
Nu moet ik aan een klant denken
Wilma.. why..
oei dat moet dan echt geen gezicht zijn geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom juist...
Wilma.. why..
WIe?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom juist...
Wilma.. why..
En het was nog erger.. ik was er lekker privequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef tripack het volgende:
[..]
oei dat moet dan echt geen gezicht zijn geweest
Patat of Friet dan maar ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En het was nog erger.. ik was er lekker prive
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
die nam barney ever onder handen.
[ afbeelding ]
nee niet pebblesquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
nja lekker.... dat dacht jequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En het was nog erger.. ik was er lekker prive
Whahahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
nou normaal spuugt de baby jou onder, nu is het andersomquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Godverdomme en ik zou vanaaf mee gaan naar een baby kijken
weet niet of dat zo'n goed idee is met zoveel snot..kind is gister geboren
een baby wordt in princiepe niet snel ziek, het heeft de anti-stoffen van de moeder...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
Godverdomme en ik zou vanaaf mee gaan naar een baby kijken
weet niet of dat zo'n goed idee is met zoveel snot..kind is gister geboren
Ben er bang voor jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou normaal spuugt de baby jou onder, nu is het andersom
nope nog niet gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
besteld hier iemand wel eens wat via amazon ?
morguhquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren
jongens en meisjes
het is weer zover.![]()
de man des onheils is weer gearriveerd.![]()
dus verstop uw bier.
verstop uw sletjes.want het is niemand anders als..........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
Ik heb geen koortslipquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een baby wordt in princiepe niet snel ziek, het heeft de anti-stoffen van de moeder...
maar, een koortslip is een absolute no-no..
kijken kan dus met een verkoudheid best maar je houdt er toch wel automatisch rekening mee dat je het kindje niet te dichtbij neemt
quote:
moggequote:
Ik ga me wat verstoppen voor jou ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren
jongens en meisjes
het is weer zover.![]()
dus verstop uw bier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
mogguh!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en heren
jongens en meisjes
het is weer zover.![]()
dus verstop uw bier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crazy987![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
moggequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga me wat verstoppen voor jou ...![]()
Mogguh
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!!![]()
mogge en godver wat een kutplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moggequote:
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Wacht.. ik zoek ff de postlinkquote:
ik wachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wacht.. ik zoek ff de postlink
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wacht.. ik zoek ff de postlink
morguh smokezquote:
Je hebt een Ladylike-scriptje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]![]()
jij hoeft je niet te verstoppen hoor
jou vind ik toch wel
100 zweepslagen voor sm0kezquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
if($1=Ladylike) { open pants }quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een Ladylike-scriptje?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
if($1=Ladylike) { open pants }
quote:
en daarna komen de echte script pasquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
if($1=Ladylike) { open pants }
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Je zal bedoelen:
if($250 p/u=Ladylike) { open pants }
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
en daarna komen de echte script pas
ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]de $1 staat niet voor 1 dollar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
zoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt een Ladylike-scriptje?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tjah 250 p/u is idd aardig wat geld
![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Daarom, dat schrikt afquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]tjah 250 p/u is idd aardig wat geld
![]()
ja kutzooi! ben net wezen pinnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom, dat schrikt af
en voor het geval dat iemand het toch wilt betalen kan ik nog altijd nee zeggen
Per uur he...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kutzooi! ben net wezen pinnen
naja kan WL 2xquote:
ook ik zit in een crisis hehquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft zojuist berekend dat ie bij een tarief van ¤250, slechts ¤8,33 hoeft af te rekenen
Hoho, tis net als in de parkeergarage, voor het eerste uur ben je het volledige uurtarief verschuldigd, ongeacht of je er gebruik van maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft zojuist berekend dat ie bij een tarief van ¤250, slechts ¤8,33 hoeft af te rekenen
ja dag! nu verwacht ik dus ook de cameras van een garage. maar dat was niet afgesprokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoho, tis net als in de parkeergarage, voor het eerste uur ben je het volledige uurtarief verschuldigd, ongeacht of je er gebruik van maakt
Toevallig was ik laatst in Alkmaar, en daar was zo'n parkeergarage dat je de eerste 30 minuten gratis mocht parkeren, als je je parkeerbonnetje af liet stempelen in het winkelcentrum wat erboven was gebouwdquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoho, tis net als in de parkeergarage, voor het eerste uur ben je het volledige uurtarief verschuldigd, ongeacht of je er gebruik van maakt
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef crazy987 het volgende:
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?
is een breezer ook goed ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toevallig was ik laatst in Alkmaar, en daar was zo'n parkeergarage dat je de eerste 30 minuten gratis mocht parkeren, als je je parkeerbonnetje af liet stempelen in het winkelcentrum wat erboven was gebouwd
Dus WL, haal ff een blikje cola, dan mag je héél goedkoop
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Woorden kreunen, wat is leuk om te horen?
das jouw schuld ja !quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
@ TT
Is LL nu ookal schizofreen geworden
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Moozzie het volgende:
@ TT
Is LL nu ookal schizofreen geworden
dat kan welquote:
jawelquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef crazy987 het volgende:
btw, 2e blikje energydrink alweer weg sinds 9 uur vanochtend
heb al iets van 5 week geen energy drank gehadquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef crazy987 het volgende:
btw, 2e blikje energydrink alweer weg sinds 9 uur vanochtend
man-tittiesquote:
zo lang kan ik niet zonderquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb al iets van 5 week geen energy drank gehad
quote:
ik dronk er maar maximaal 2 per dag.. dus dat viel nog best meequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zo lang kan ik niet zonder
gaan er 5 per dag door heen
het kan erger , maar dat heb ik je bespaartquote:
quote:
kijk , tenmiste iemand die het waardeertquote:
quote:
Wat voor implantaten? Titties?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en als ik nou implantaten neem ?
Ik wil alleen echte titiesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en als ik nou implantaten neem ?
Je hebt ook verzonnen vrienden dus verzonnen tities kan ook welquote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt ook verzonnen vrienden dus verzonnen tities kan ook wel
Nou preciesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik verzin zelf wel een knap meisje helemaal naar mijn smaak
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik verzin zelf wel een knap meisje helemaal naar mijn smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorbatsen ftwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou preciesalleen...waar moet ie dan in? nou ja..dat zul je ook wel verzinnen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]ik zou mezelf dan wel van kant makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouw jah hij moet niks in want heb hem niet meer nodigquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou preciesalleen...waar moet ie dan in? nou ja..dat zul je ook wel verzinnen
Ja maar dat oor is ook verzonnenquote:
quote:
Ojaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dat oor is ook verzonnen
als jij daarop geiltquote:
7 van zijn cellen zijn defectquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
GTFO?????(sry hersens werken maar 30%)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get The Fuck Outquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
GTFO?????(sry hersens werken maar 30%)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
7 van zijn cellen zijn defectahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt mijn hersens werken nu net zosnel als die van paris
naja mischien iets sneller en met veel meer wijsheid![]()
omdat iedereen toch zo lekker bezig isquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
omdat iedereen toch zo lekker bezig is
neucken ?![]()
heb je ook gelijk wat afleiding
zoek het maar op in googlequote:
GMTAquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Google dat maar, we blijven het niet voorkauwen
Gingen jullie ineens snelquote:
en dan reageert ze niet eens meerquote:
Blauwtje gelopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en dan reageert ze niet eens meer![]()
vrij weinigquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen met je toen we ineens snel gingen?
WTF jij weet een afkortingquote:
kut dat ik die niet weetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Google dat maar, we blijven het niet voorkauwen
quote:Jewish Federation of Greater Indianapolis![]()
Is er iets mis met blond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt what the fuck is ditik lijk wel blond
quote:
helemaal niksquote:
Snap je jezelf dan zo slecht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet over beginnen, heb geen zin om het 3 keer uit te leggen
Ik hou ook van jouquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet over beginnen, heb geen zin om het 3 keer uit te leggen
Dat kunnen alleen schizofrene mensenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof je jezelf iets kan uitleggen
jah echt wel...eindelijkquote:
een schizo kan dat heul welquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jou lukt dat vastquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja johquote:
Bedankt voor het vertrouwenquote:
weet ik tochquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]OMFG!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
euhj !quote:
Neem nog een energie drankjequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
euhj !![]()
geen relaties kweken onder werktijd![]()
![]()
werken zal je.
zwoegen.
net als vroeger.
toen ik nog in de mijnen werken, hadden we ook geen tijd voor geklets
was het alleen maar werken werken werken
dus jullie ook
god zij met u![]()
Je praat weer in je schitzo style?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij heeft er pas twee op dus hij loopt nog wat achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |