Bij mij ligt dat aan de soort muziek die ik hoor. The Cinematic Orchestra is heel ontspannendquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word juist agressief van muziek.
Norah Jones is ook heerlijk..quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat aan de soort muziek die ik hoor. The Cinematic Orchestra is heel ontspannend
Amen, helemaal eens met beide zaken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:07 schreef Deetch het volgende:
Manowar, Death, Hammerfall, Iron Maiden, Metallica zijn ook erg rustgevend als je er bij mee brult.
Oh ja mensen die geen muziek luisteren hebben geen ziel.![]()
Deze ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:03 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Norah Jones is ook heerlijk..
Heb ik nooitquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word juist agressief van muziek.
Dat is wel weer heel erg Metalquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:07 schreef Deetch het volgende:
Oh ja mensen die geen muziek luisteren hebben geen ziel.![]()
Huh? Hoebedoellu?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef Buschetta het volgende:
Zolang muziek nog in goebbels frequentie word gespeeld is het niet goed voor de meeste mensen.
Oorspronkelijk werd muziek op 432 Hrz gespeeld. 440 Herz is voor de meeste mensen een vervelende toon.quote:
25 zetels verder..quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef Buschetta het volgende:
Zolang muziek nog in goebbels frequentie word gespeeld is het niet goed voor de meeste mensen.
Das meer dan een weekend dat je eruit gooit, ga dooor...quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef ElectricEye het volgende:
Klacht: paupers die denken dat ze mooie muziek luisteren en dat zo hard doen dat anderen worden gedwongen mee te luisteren. Dat kan ik niet waarderen.
Veruit de meeste 'muziek' is f**king overrated. Sowieso is alles wat tegeswoordig als 'dance' wordt bestempeld eerder een verzameling hinderlijke geluiden op ritme, dan muziek. Ook het zenuwslopende gemiespel en door elkaar gejammer dat 'ahrenbie' wordt genoemd is slechts zelden onder de noemer 'muziek' weg te schuiven.
Nog dodelijker is alles wat lijkt op 'You're beautiful' van James Blunt. Ik weet niet hoe die stroming genoemd wordt, maar het is te erg. Mannen die zingen als jankende zeikwijven, doe eens gauw een testosteron-shot nemen, kweler!
Zo, dat wilde ik even kwijt!
Slayer is ok, maar testament is gayquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Slayer is ok, maar testament is gay![]()
Vind dat beter dan jou pathetic gay testament band
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Oorspronkelijk werd muziek op 432 Hrz gespeeld. 440 Herz is voor de meeste mensen een vervelende toon.
Als je bijvoorbeeld klassieke muziek luistert heb je op een bepaald punt als je de muziek harder zet een onaangenaam gevoel. Als je hetzelfde stuk in 432 hrz luistert dan heb je op datzelfde punt een hele andere overgang naar een hogere geluidssterkte.
Ga jij eens leren tellen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Na 6 posts gaat dit topic al over metal, stelletje schapen
hij bedoelt dat de A afgestemt word op op 440, de rest van de noten volgt daaruit. Tegenwoordig trouwens al 442, magoed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
![]()
Herz is toch gewoon een bepaalde toon (440 Herz is bijvoorbeeld een la). Hoe wil je een heel muziekstuk op 432 Herz spelen?
11 dan, weet ik veelquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:46 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ga jij eens leren tellen.
quote:
Testament is behoorlijk tof.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:21 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Maar Testament is lief!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Testament is behoorlijk tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |