Bij mij ligt dat aan de soort muziek die ik hoor. The Cinematic Orchestra is heel ontspannendquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word juist agressief van muziek.
Norah Jones is ook heerlijk..quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Bij mij ligt dat aan de soort muziek die ik hoor. The Cinematic Orchestra is heel ontspannend
Amen, helemaal eens met beide zaken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:07 schreef Deetch het volgende:
Manowar, Death, Hammerfall, Iron Maiden, Metallica zijn ook erg rustgevend als je er bij mee brult.
Oh ja mensen die geen muziek luisteren hebben geen ziel.![]()
Deze ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:03 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Norah Jones is ook heerlijk..
Heb ik nooitquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik word juist agressief van muziek.
Dat is wel weer heel erg Metalquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:07 schreef Deetch het volgende:
Oh ja mensen die geen muziek luisteren hebben geen ziel.![]()
Huh? Hoebedoellu?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef Buschetta het volgende:
Zolang muziek nog in goebbels frequentie word gespeeld is het niet goed voor de meeste mensen.
Oorspronkelijk werd muziek op 432 Hrz gespeeld. 440 Herz is voor de meeste mensen een vervelende toon.quote:
25 zetels verder..quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:38 schreef Buschetta het volgende:
Zolang muziek nog in goebbels frequentie word gespeeld is het niet goed voor de meeste mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |