lekker knus bij oom agentquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef VlaDje het volgende:
Ik hoor net dat er een samenscholingsverbod op UtrechtCS is?
Dus dat word lekker slapen in een celletje
Als hij dr alsnog is zou ik hem eigenljik kats de gek aan moeten steken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
die gast in het meettopic, hij wil eerst foto's zien
ik denk niet dat het een aanvulling isquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als hij dr alsnog is zou ik hem eigenljik kats de gek aan moeten steken.![]()
Slaat toch als een lul op een drumstel
Waarschijnlijk gaat het hem er alleen om of er ook leuke mokkels zijn, dan gaat hij een beetje stoer staan doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik denk niet dat het een aanvulling is
ik weet dat er leuke mokkels zijn, en ik ga ook naar huis als ik binnen een half uur niet gescoord heb.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het hem er alleen om of er ook leuke mokkels zijn, dan gaat hij een beetje stoer staan doen.
Blijkt het dat hij niets kan scoren en gaat hij weer naar huis
Voor mij is het meer een avondje gezelligquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik weet dat er leuke mokkels zijn, en ik ga ook naar huis als ik binnen een half uur niet gescoord heb.
Of is dat niet de insteek voor een pub meet?
ik was niet erg serieus, ik maak er ook gewoon een gezellige avond vanmet mensen van internetquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Voor mij is het meer een avondje gezellig
Gaat een gekkenhuisje wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik was niet erg serieus, ik maak er ook gewoon een gezellige avond vanmet mensen van internet
Xperia X1 gaat het toch worden denk ikquote:
Shitquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef VlaDje het volgende:
Ik hoor net dat er een samenscholingsverbod op UtrechtCS is?
Dus dat word lekker slapen in een celletje
goedenmorgenquote:
Mensen die zulke posts op fok serieus nemenquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
die gast in het meettopic, hij wil eerst foto's zien
Mijn post was enigzins sarcastisch voor het geval je het niet doorhadquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mensen die zulke posts op fok serieus nemen
Nee, want ik lees er niets sarcastisch aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn post was enigzins sarcastisch voor het geval je het niet doorhad
nou, dan weet je het nu iigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, want ik lees er niets sarcastisch aan
goedemorgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zeg hier ook maar even goedemorgen![]()
ik, maar evengoed stagequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En jij ook een goedemorgen uiteraard.
Wie hebben er vakantie?
net begonnen en geen vrije dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo heb je stage in je vakantie ?
ok das minderquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
net begonnen en geen vrije dagen.
Is volgens mij bij veel scholen etc zo, ik heb het ook helaasquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:30 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo heb je stage in je vakantie ?
Bij een groot tekenbedrijf voor off-shore pompinstallatie's als CAD/INVENTOR tekenaar. Naam geef ik liever nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok das minder![]()
waar loop je stage dan?
ja ?:o ok dat is echt stom '¬¬ gaat je vakantie..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Is volgens mij bij veel scholen etc zo, ik heb het ook helaashopelijk krijg ik nog een dagje vrij ofzo
xDquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ?:o ok dat is echt stom '¬¬ gaat je vakantie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |