Zeer nijsquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sennheiser HDR 115zoek dan maar op.
Was toen een keer in de aanbieding bij de MM van ¤99 voor ¤77quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zeer nijsvind 't wireless idee niet zo.
Doe 't zelf met 'n hele goeie Philips van maar 25 euri geloof ik.
leip ding, die coolbuequote:
Jup, angebot volgens mij. Adviesprijs is 59 dacht ik.quote:
Ik hou ook niet van Wireless.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zeer nijsvind 't wireless idee niet zo.
Doe 't zelf met 'n hele goeie Philips van maar 25 euri geloof ik.
Schuif je zo over je hoofd.quote:
Oeh nicequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Was toen een keer in de aanbieding bij de MM van ¤99 voor ¤77
Vind ik duur voor een Sennheiserquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Was toen een keer in de aanbieding bij de MM van ¤99 voor ¤77
Komt omdat deze wireless wasquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vind ik duur voor een Sennheiser![]()
Kan een heel stuk goedkoper met dezelfde kwaliteit
Jop, heb je wel een alufolie hoedje voor al die straling?quote:
Ik zag hem nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef liiszle het volgende:
Wow Hoax. ik dacht dat ik ericajax hier zag posten
Uh? Sennheiser is juist duur spul. Is 'n goed merk voor headphone dingen heur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vind ik duur voor een Sennheiser![]()
Kan een heel stuk goedkoper met dezelfde kwaliteit
Die heb ik hier klaarliggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jop, heb je wel een alufolie hoedje voor al die straling?![]()
Nee, ben sowieso niet van de wireless, heb alleen draadloos internet en een mobieltje... van de rest storen de draden me niet
alliens zijn overal! zet hem op!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die heb ik hier klaarliggen, maar die gebruik ik alleen bij aliens
Goede Sennheiser koop je voor 45 euroquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef prodygee het volgende:
[..]
Uh? Sennheiser is juist duur spul. Is 'n goed merk voor headphone dingen heur.
QFT.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
alliens zijn overal! zet hem op!
Ik zag toen ook een verschrikkelijk vette AKG ligen, alleen die was ¤250quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goede Sennheiser koop je voor 45 euro.
En goed merk? Dan heb je AKG nog niet gehoord
Kwaliteit heeft z'n prijs. Ik had ook bijna een Sennheiser gekocht, maar toen kwam een collega aan met die AKGquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag toen ook een verschrikkelijk vette AKG ligen, alleen die was ¤250en dat vond ik een beetje teveel van het goede.
Die van mij waren 40 en gingen binnen 2 weken stukquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goede Sennheiser koop je voor 45 euro.
En goed merk? Dan heb je AKG nog niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |