Komt door een vage situatie vroeger thuisquote:
Het enige waar ik boter op smeer, is of bij hagelslag of op ontbijtkoekquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:42 schreef prodygee het volgende:
[..]
Boterham met hagelslag zonder boter is nog best te doen.![]()
Dat herken ik wel. dat slecht voelen als ik meer dan een bepaald bedrag uitgeef, normaal ben ik dan ook wel een spaarder maar deze maand gewoon teveel onkosten gehad helaasquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Komt door een vage situatie vroeger thuis![]()
Ene kant wel dankbaar, andere kant gewoon kut![]()
Als ik meer dan 20/30 euro uitgeef voel ik me slecht op de een of andere manier, aan de andere kant houd het je wel af van dingen kopen die je echt wil.
't is niet eens gierig zijn, want ik geef net zo hard een rondje in de kroeg of betaal de parkeerkaart van 1 euro voor een totaal onbekende.
Ik ben van de impulsaankopen. Slechte eigenschapquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Komt door een vage situatie vroeger thuis![]()
Ene kant wel dankbaar, andere kant gewoon kut![]()
Als ik meer dan 20/30 euro uitgeef voel ik me slecht op de een of andere manier, aan de andere kant houd het je wel af van dingen kopen die je echt wil.
't is niet eens gierig zijn, want ik geef net zo hard een rondje in de kroeg of betaal de parkeerkaart van 1 euro voor een totaal onbekende.
Kruidenboter op vlees zou ik nog wel doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het enige waar ik boter op smeer, is of bij hagelslag of op ontbijtkoek
en heel soms bij vlees.
AKG's zijn zo tofquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef VlaDje het volgende:
Tevens heb ik een AKG K99 besteld gisteren![]()
hopen dat ik die vandaag of morgen binnen heb
Hah, heb 'n k260 als wallpaperquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef VlaDje het volgende:
Tevens heb ik een AKG K99 besteld gisteren![]()
hopen dat ik die vandaag of morgen binnen heb
Link?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hah, heb 'n k260 als wallpaper
Vroegah kon ik op school nooit op al die sitesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
lang leve schoolcomputers
Woetquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
lang leve schoolcomputers
echt een spaarder ben ik nooit geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. dat slecht voelen als ik meer dan een bepaald bedrag uitgeef, normaal ben ik dan ook wel een spaarder maar deze maand gewoon teveel onkosten gehad helaas
Mijne is ook 1 van de 2 ongecontroleerdequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vroegah kon ik op school nooit op al die sites
Irritant is datquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijne is ook 1 van de 2 ongecontroleerde
50eypoquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
AKG's zijn zo tof
Hoe duur wastie?
Zuipen zul jequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik ben van de impulsaankopen. Slechte eigenschapDat rondje zal ik onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |