Bebyequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef DownPoison het volgende:
ik ga ..
anders krijg ik me website nooit af![]()
Succes xDquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef DownPoison het volgende:
ik ga ..
anders krijg ik me website nooit af![]()
tis hier fris, maar als ik de deur dichtdoe komt er geen frisse lucht meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
![]()
Het is hier op me stage net een vrieskist m'n baas mag de verwarming wel is aanzetten
Kaassouflé is fiiiiiijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ohh kaassoufle
Even bammetje eten dan.
Koop d'r éénquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
God ja. Ik heb trek in een kaassouflé
Dat is ook niet goed natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
tis hier fris, maar als ik de deur dichtdoe komt er geen frisse lucht meer
sorry is niet genoeg!quote:
Wat nu?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sorry is niet genoeg!
over een half uur pauze
Jawel, die bestel ik volgende week denk ik...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed natuurlijk
Trouwens nog een externe HDD kunnen vinden op die link die ik gaf?
Zijn die te koop, kruidnoten?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef RenRen- het volgende:
Zoh, kruidnoten mee voor naar schotland, nu nog kaas, drop en stroopwafels.
In schotland kun je toch ook gewoon Goudse kopen neem ik aan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef RenRen- het volgende:
Zoh, kruidnoten mee voor naar schotland, nu nog kaas, drop en stroopwafels.
Nicequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jawel, die bestel ik volgende week denk ik...
anders geef ik deze week meer uit dan dat ik verdien
Nee, hadden we nogquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 11:31 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zijn die te koop, kruidnoten?
Denk het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
In schotland kun je toch ook gewoon Goudse kopen neem ik aan?
Succesquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hadden we nog
[..]
Denk het nietDe vriendin waar ik naartoe ga, heeft een vriend. Die heeft het stopwoorde Gouda, en wilt graag dat ik kaas meeneem, dus denk niet dat ze het hebben
Ik ga nu naar school, koesja
Tis meer een gevoelskwestie want ik krijg maandag toch weer loon,quote:
Haha begrijpelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Tis meer een gevoelskwestie want ik krijg maandag toch weer loon,
Op een of andere manier ben ik altijd voorzichtig met uitgaven van 20 euro of meer![]()
Tenzij het om de kroeg gaat
Daar zou ik wat aan hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Tis meer een gevoelskwestie want ik krijg maandag toch weer loon,
Op een of andere manier ben ik altijd voorzichtig met uitgaven van 20 euro of meer![]()
Tenzij het om de kroeg gaat
Mijn rekening staat wel goed gevult,quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha begrijpelijkIk zit ook alweer op mijn loon te wachten want heb niet gek veel meer, en dan moet carnaval nog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |