quote:
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meerquote:
Zware deceptie door NEC hangt in VBLquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meer
Ga je inlezen danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef sezten het volgende:
[..]
Zware deceptie door NEC hangt in VBL
Ik weet niks van vroeger.
kunnen we er langer van genietenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meer
en blijf weg tot je klaar bentquote:
da's niet aardig. Tussendoor mag je wel ff komen kijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en blijf weg tot je klaar bent
Dat is waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we er langer van genieten
Een slotje op zo'n topic heb je zo te pakken, FB zal niet op slot gaan (na zo'n opmerking)quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het in het FB topic ter sprake brengen ipv er een topic over te openen. Dat lijkt me effectiever
Ik heb het mee naar achteren genomen tong.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef tong80 het volgende:
Kan Hools weer gewoon niet centraal ?
Eens ?
Het slotje hangt alquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een slotje op zo'n topic heb je zo te pakken, FB zal niet op slot gaan (na zo'n opmerking)
Dat bedoel ikquote:
Juist niet lijkt me dan kon\mt TR er zich mee bemoeien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het in het FB topic ter sprake brengen ipv er een topic over te openen. Dat lijkt me effectiever
Cool.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het mee naar achteren genomen tong.
Ik doe er achter niets mee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Hoop dat je mijn standpunt steunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |