quote:
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meerquote:
Zware deceptie door NEC hangt in VBLquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meer
Ga je inlezen danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef sezten het volgende:
[..]
Zware deceptie door NEC hangt in VBL
Ik weet niks van vroeger.
kunnen we er langer van genietenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meer
en blijf weg tot je klaar bentquote:
da's niet aardig. Tussendoor mag je wel ff komen kijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en blijf weg tot je klaar bent
Dat is waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we er langer van genieten
Een slotje op zo'n topic heb je zo te pakken, FB zal niet op slot gaan (na zo'n opmerking)quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het in het FB topic ter sprake brengen ipv er een topic over te openen. Dat lijkt me effectiever
Ik heb het mee naar achteren genomen tong.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef tong80 het volgende:
Kan Hools weer gewoon niet centraal ?
Eens ?
Het slotje hangt alquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een slotje op zo'n topic heb je zo te pakken, FB zal niet op slot gaan (na zo'n opmerking)
Dat bedoel ikquote:
Juist niet lijkt me dan kon\mt TR er zich mee bemoeien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het in het FB topic ter sprake brengen ipv er een topic over te openen. Dat lijkt me effectiever
Cool.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het mee naar achteren genomen tong.
Ik doe er achter niets mee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Hoop dat je mijn standpunt steunt
Dat zijn centrale topicsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Waardeloos dat idee van die topics die onderaan de lijst staan![]()
Net alscentrale
topics
![]()
Haaaaaaaaaaaai
Wie gaat er wel over dan ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe er achter niets mee hoor.
Maar het is toch mee naar achteren genomen.
quote:
dat beaam ik ook, er reageert helemaal niemandquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe er achter niets mee hoor.
Maar het is toch mee naar achteren genomen.
Dooie boelquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat beaam ik ook, er reageert helemaal niemand
De modjes lijken me redelijk zoals ik ze beschouw.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alle 4 de modjes
En de voor en tegenstanders van HOOLS.
Ja, waar is beschouw eigenlijk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef tong80 het volgende:
De modjes lijken me redelijk zoals ik ze beschouw.
Ben dan wel benieuwd naar de tegenstanders van Hools omdat je er zelf in post.
ja tis weer even saai achter de schermen, helemaal geen rel ofzoquote:
met zijn slurfje spelen?quote:
Heb je daar geen competietjes waar iemand niet tegen zijn verlies kan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja tis weer even saai achter de schermen, helemaal geen rel ofzo
Komt altijd weer tevoorschijnquote:
nee wij mods hebben wel wat beters te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je daar geen competietjes waar iemand niet tegen zijn verlies kan?
Hihi, hij zei tietjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je daar geen competietjes waar iemand niet tegen zijn verlies kan?
die van Yvonnequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hihi, hij zei tietjes
Geen idee wat voor tietjes hij bedoelt
* sezten valt er uitquote:
Ik moest nog in bed plassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |