quote:
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meerquote:
Zware deceptie door NEC hangt in VBLquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meer
Ga je inlezen danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:25 schreef sezten het volgende:
[..]
Zware deceptie door NEC hangt in VBL
Ik weet niks van vroeger.
kunnen we er langer van genietenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vroeger leidde dat altijd tot "snel vol posten"-posten, maar die tijd is niet meer
en blijf weg tot je klaar bentquote:
da's niet aardig. Tussendoor mag je wel ff komen kijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en blijf weg tot je klaar bent
Dat is waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we er langer van genieten
Een slotje op zo'n topic heb je zo te pakken, FB zal niet op slot gaan (na zo'n opmerking)quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het in het FB topic ter sprake brengen ipv er een topic over te openen. Dat lijkt me effectiever
Ik heb het mee naar achteren genomen tong.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef tong80 het volgende:
Kan Hools weer gewoon niet centraal ?
Eens ?
Het slotje hangt alquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een slotje op zo'n topic heb je zo te pakken, FB zal niet op slot gaan (na zo'n opmerking)
Dat bedoel ikquote:
Juist niet lijkt me dan kon\mt TR er zich mee bemoeien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het in het FB topic ter sprake brengen ipv er een topic over te openen. Dat lijkt me effectiever
Cool.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het mee naar achteren genomen tong.
Ik doe er achter niets mee hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Hoop dat je mijn standpunt steunt
Dat zijn centrale topicsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Waardeloos dat idee van die topics die onderaan de lijst staan![]()
Net alscentrale
topics
![]()
Haaaaaaaaaaaai
Wie gaat er wel over dan ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe er achter niets mee hoor.
Maar het is toch mee naar achteren genomen.
quote:
dat beaam ik ook, er reageert helemaal niemandquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe er achter niets mee hoor.
Maar het is toch mee naar achteren genomen.
Dooie boelquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat beaam ik ook, er reageert helemaal niemand
De modjes lijken me redelijk zoals ik ze beschouw.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alle 4 de modjes
En de voor en tegenstanders van HOOLS.
Ja, waar is beschouw eigenlijk?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:43 schreef tong80 het volgende:
De modjes lijken me redelijk zoals ik ze beschouw.
Ben dan wel benieuwd naar de tegenstanders van Hools omdat je er zelf in post.
ja tis weer even saai achter de schermen, helemaal geen rel ofzoquote:
met zijn slurfje spelen?quote:
Heb je daar geen competietjes waar iemand niet tegen zijn verlies kan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja tis weer even saai achter de schermen, helemaal geen rel ofzo
Komt altijd weer tevoorschijnquote:
nee wij mods hebben wel wat beters te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je daar geen competietjes waar iemand niet tegen zijn verlies kan?
Hihi, hij zei tietjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je daar geen competietjes waar iemand niet tegen zijn verlies kan?
die van Yvonnequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hihi, hij zei tietjes
Geen idee wat voor tietjes hij bedoelt
* sezten valt er uitquote:
Ik moest nog in bed plassenquote:
En hoe hoog acht je die kans?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:02 schreef Suijk het volgende:
Vandaag is de dag, dat Ajax winnen mag.
1/3e. Winnen, verliezen of gelijkspelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En hoe hoog acht je die kans?
Gelijkspel lijkt me het hoogst haalbare vandaag.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen beste allemaal.
Ben nu al zenuwachtig.
lastige keuze, voetbal of wie is de mol kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
1/3e. Winnen, verliezen of gelijkspelen.
We krijgen 3-0 op de broek. Tot nu toe had ik elke Uefa-cup groepsfase wedstrijd goed met de uitslag. Dus hoop dat daar een einde aan komt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelijkspel lijkt me het hoogst haalbare vandaag.
Heb ik weer hihi.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef pfaf het volgende:
Maar LOST in HD is onvindbaar.
Nu dus ook al!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Breach het volgende:
Vorige week was Lost onvindbaar in de normale versie
Nee hoor.quote:
Het is een schande!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die paar bewegende pixels op je scherm is anno 2009 tot niet ‘normaal’, wel?
Je mag geen Jaap zeggen. Dat is kinderachtig en da stuurt golfer je weg.quote:
Dat lijkt me een beter planquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
Ow wacht, ik kan de TT ook gewoon wijzigen.
Alaaf! Puik plan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
Ow wacht, ik kan de TT ook gewoon wijzigen.
Ik heb hem van een maatje gekregen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef pfaf het volgende:
Sjimz, lost HD, newsgroups of torrents?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef pfaf het volgende:
hihi.
Maar de nieuwste is nu ook in HD en via torrents ( ik weet het) te verkrijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja maar een vrije dag is vrij zeldzaam (en als ik die heb zit die meestal vol) en vrouwlief kijkt ook mee... dus moeten we beide vrij zijn...hmmm zijn daar de weekende voor gemaakt ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef pfaf het volgende:
Dan kun je op een vrije dag een hele reeks afleveringen gaan zien.
Hoezo ga je vanavond niet kijken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef RayMania het volgende:
Oh ja, Lost ook nog deze week. Morgen WIDM terug kijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent vast meer van Prison Break en Jericho...
Alleen al voor Kate moet je kijkenquote:
Kate gaat dus met Charlie (ze zijn verloofd)quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Alleen al voor Kate moet je kijken
I knowquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kate gaat dus met Charlie (ze zijn verloofd)
The lucky bastard
Weer een concurrent minderquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef pfaf het volgende:
Kate < Penny <<< Claire En ik val niet eens op blond, dat zegt genoeg over no-hips
Lost is nooit niét leuk geweest..quote:
Dat heb ik ook. Ik kijk de 2e helft wel van Ajax... Hoewel ik wel heel erg heb getwijfeld omdat WIDM gewoon te downloaden is morgen. Maar dan ga ik overdag kijken en dat moet ik leren...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoezo ga je vanavond niet kijken?
Ik denk dat de uitkomst van Ajax duidelijker is dan wie nu daadwerkelijk de mol is
Penny... prrrr leuke vrouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef pfaf het volgende:
Kate < Penny <<< Claire En ik val niet eens op blond, dat zegt genoeg over no-hips
Leuk accent heeft zequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Grulez het volgende:
Claire is natuurlijk beduidend leuker dan Kate.
Nee, Dexter is leuk.quote:
Een waar woordquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Lost is nooit niét leuk geweest..
Goeiemorgen tong!quote:
Zo gaat dat altijd in de vakantie. 3-4 uur naar bed en 2-3 uur eruitquote:
Zo is tong ook begonnen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef sezten het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd in de vakantie. 3-4 uur naar bed en 2-3 uur eruit
Eet je ook alleen nog magnetron-food?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef sezten het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd in de vakantie. 3-4 uur naar bed en 2-3 uur eruit
En sta je 10 jaar droog, maar was je daarvoor een grande casanova?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Eet je ook alleen nog magnetron-food?
Rook je shag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
En sta je 10 jaar droog, maar was je daarvoor een grande casanova?
Heb je na een dagje Fok!ken ook zo'n spierpijn in je tong?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vind je werk een vermoeiend woord?
Is nostalgie voor je meer dan alleen het verleden, maar een reden voor het heden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je na een dagje Fok!ken ook zo'n spierpijn in je tong?
Vind je dat HOOLS ook niet meer centraal moet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is nostalgie voor je meer dan alleen het verleden, maar een reden voor het heden?
En vind je een tsunami aan dilemma's een genot en pure verrijking voor je bestaan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind je dat HOOLS ook niet meer centraal moet?
Nee, meestal brood met iets.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Eet je ook alleen nog magnetron-food?
17 jaar droog, maar daarvoor jaaa dat was me toch een tijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
En sta je 10 jaar droog, maar was je daarvoor een grande casanova?
Nee, niet van plan ookquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vind je werk een vermoeiend woord?
Soms wel, dan draait hij 80 graden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je na een dagje Fok!ken ook zo'n spierpijn in je tong?
Voor allebei, als ik weet wat nostalgie betekent.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is nostalgie voor je meer dan alleen het verleden, maar een reden voor het heden?
Ja dat vind ik ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is een manier van leven voor me.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
En vind je een tsunami aan dilemma's een genot en pure verrijking voor je bestaan?
nee 70 wattquote:
Of is Brammetje Biesterveld of Loekie Knol voor jou ook een dilemma?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb jij ook alle soorten diarreeremmers al geprobeerd, maar houdt die topicdiarre niet op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Of is Brammetje Biesterveld of Loekie Knol voor jou ook een dilemma?
En produceer jij ook zoveel bagger, dat Smit Tak je niet meer kan helpen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook alle soorten diarreeremmers al geprobeerd, maar houdt die topicdiarre niet op?
Dan word jij niet 'De Nieuwe Tong80'quote:
Wanneer is de uitzending voor de nieuwe SCH?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan word jij niet 'De Nieuwe Tong80'
Tot ziens
Dan gaan de vragen ook over bagger hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Wanneer is de uitzending voor de nieuwe SCH?
Dat is zo pimp en dat is engquote:
Bagger in 1 topic met 1 user?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan gaan de vragen ook over bagger hoor
Dit was je enige hoop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Wanneer is de uitzending voor de nieuwe SCH?
Alleen gaat er bij hem meestal bagger in zijn gat ipv eruit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan gaan de vragen ook over bagger hoor
Jij snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen gaat er bij hem meestal bagger in zijn gat ipv eruit.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eén Dag.
Eén Vierentachtig Nieuwe Topics.
Eén User.
...
Heb jíj de Tong-factor?
Voor Fok!TV gaat de Molukse Wendy van Dijk samen met Kale Krabbé op zoek naar de nieuwe topposter van Nederland. Onder begeleiding van een strenge jury met daarin een oude heks en een overspannen homo, proberen de kandidaten het ultieme doel te bereiken. Wie heeft de Tong-factor?quote:
Whehe, is SCH die oude heks of de overspannen homoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor Fok!TV gaat de Molukse Wendy van Dijk samen met Kale Krabbé op zoek naar de nieuwe topposter van Nederland. Onder begeleiding van een strenge jury met daarin een oude heks en een overspannen homo, proberen de kandidaten het ultieme doel te bereiken. Wie heeft de Tong-factor?
Ik zie het zo in de tv-gids staan.
Ik zou kijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor Fok!TV gaat de Molukse Wendy van Dijk samen met Kale Krabbé op zoek naar de nieuwe topposter van Nederland. Onder begeleiding van een strenge jury met daarin een oude heks en een overspannen homo, proberen de kandidaten het ultieme doel te bereiken. Wie heeft de Tong-factor?
Ik zie het zo in de tv-gids staan.
Ik zat te denken aan:quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Whehe, is SCH die oude heks of de overspannen homo![]()
Ow en de jury zou compleet zijn met zo'n oud, verzuurd jurylid.
Als je Stacey bedoelt dan is dat sjimz, want Stacey is zo mogelijk nog kleiner...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef Grulez het volgende:
Ben jij dan die blonde chick?
quote:
Lekker gewerkt?quote:
Ja, was lekker rustig vandaag.quote:
Ik mis je tegenwoordig wel een beetje hoor, zo tussen 02 en 17 uur...quote:
Vuilnismanquote:
en een eigen topic: Geen uitpubliek bij Feyenoord - Ajaxquote:***Ergernissen Henri Kippers uit Wierden:
"Kredietcrisis,failliete bedrijven,
oplopende werkloosheid,krimp economie,
etc.,etc.En waar opent het NOS Journaal
mee:de komende vijf jaar mogen er geen
uit-supporters naar wedstrijden van
Ajax en Feyenoord.Wereldnieuws.Wie
verzint zo'n volgorde van items?" ****
Wij hebben gewoon WIDM gekeken en zo te zien niks gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
Wordt een beetje schipperen hier en zappen tussen WIDM en de eerste helft van Ajax.
Daarna wel live de tweede helft bekijken.
Lost bewaren we voor morgen.
Al een vermoede wie het ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Nee en daar hou ik me eigenlijk ook niet zo mee bezig. Het is gewoon vermakelijke TVquote:
Het enige tv programma wat ik kijk naast sport en actualiteit eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee en daar hou ik me eigenlijk ook niet zo mee bezig. Het is gewoon vermakelijke TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
WIDM was leuk ja.Zij mag er idd wel zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Teletext heeft net weer een update gehad?quote:
Tong dacht ik vermeld het ook maar even hier, voor het geval er iemand is die het niet zou weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Teletext heeft net weer een update gehad?
Herman Brood :quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:39 schreef golfer het volgende:![]()
En ik moet tot morgenochtend nuchter blijven voor een ziekenhuisonderzoek, dus kan het niet eens vieren met een whiskietje.
Ook mooiquote:
Zekerquote:
Kom ik gelukkig nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:10 schreef sezten het volgende:
Dan weer op naar het volgend weekend.
Wat een niveau weer in het lepeltopic trouwens
Sinds ik autoritair bevoegd ben om dat soort ingewikkelde formules uit te voeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij dat?
Kaap? Of wat was de naam van die joker die twee dagen mod was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ben jij een kloon van een mod, sezten?
Bedoel je dagdag laatst?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Kaap? Of wat was de naam van die joker die twee dagen mod was.
Wanneer is de Oscaruitreiking. Qua joker ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Kaap? Of wat was de naam van die joker die twee dagen mod was.
Dat doe je snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:06 schreef golfer het volgende:
Goede morgen.
Heb er al een onderzoek in het ziekenhuis opzitten.
Ga straks lekker nog even terug naar bed.
quote:Op Thursday 19 February 2009 @ 00:15 door rubbereend:
Topicstatus veranderd van normaal/open naar centraal topic.
Op Thursday 19 February 2009 @ 11:09 door sjimz:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna carnaval" naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna zomer"
Op Thursday 19 February 2009 @ 14:47 door rubbereend:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna zomer" naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna carnaval"
Op Thursday 19 February 2009 @ 15:21 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna carnaval" naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna zomer"
Op Thursday 19 February 2009 @ 15:30 door rubbereend:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna zomer" naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna carnaval"
Op Thursday 19 February 2009 @ 16:36 door sjimz:
Op Thursday 19 February 2009 @ 17:04 door BliksemSchigt:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857; Bijna zomer" naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna zomercarnaval."
Op Thursday 19 February 2009 @ 22:06 door rubbereend:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna zomercarnaval." naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna carnaval."
Op Friday 20 February 2009 @ 10:29 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna carnaval." naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna zomer."
Op Friday 20 February 2009 @ 10:54 door rubbereend:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna zomer." naar "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna carnaval"
Op Friday 20 February 2009 @ 10:54 door rubbereend:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De VBL-kroeg # 1857: Bijna carnaval" naar "[Hools] De VBL-kroeg # 1857: Bijna carnaval"
Op Friday 20 February 2009 @ 10:58 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[Hools] De VBL-kroeg # 1857: Bijna carnaval" naar "[Hools] De VBL-kroeg # 1857: Bijna zomer."
quote:
Ik heb net een nieuwe Oranje pas, dus ze wagen het niet overgenomen te worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Gevalletje advertentiegrappen
[ afbeelding ]
quote:
FC jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Weten de FA's al van eend's ongewilde gastmodden!? Ik weet nog wel een topic uit FC(heette het zo??) waarin het TEN STRENGSTE verboten was.
Eendje
Wat is FC?quote:
Ik heb ook flink wat notes gekregen sinds ik geen mod meer ben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
Ik heb inmiddels 2 notes zie ik net. Schande.
Het was niet na het golfer-gebeuren. Dus het moet erna zijn. Maar ik kan me niet heugen dat ik iets note-waardigs heb uitgehaaldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ook flink wat notes gekregen sinds ik geen mod meer ben.Ik zou er bijna 5 euro voor overmaken, of makkelijker: mod worden.
Maar serieus, hoe kan dat nou? Wat doe jij nou verkeerd dan als mod? En wie geeft die? RayMania?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er al weer 2 bij sinds ik weer een mod ben
Er staat ook vaak een hoop onzin in de notes hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe kan dat nou? Wat doe jij nou verkeerd dan als mod? En wie geeft die? RayMania?
Dus dan is dat 4,50 betalen voor het inzien van je notes gewoon helemaal een smerige commerciële truc..?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er staat ook vaak een hoop onzin in de notes hoor
Ik heb je genotequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ook flink wat notes gekregen sinds ik geen mod meer ben.Ik zou er bijna 5 euro voor overmaken, of makkelijker: mod worden.
Dat kan vrij makkelijk. Ik heb er één van Seb omdat ik een irritante kutkloon, die kuttopics spamde tegen een trein wenste. Niets mis mee, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Het was niet na het golfer-gebeuren. Dus het moet erna zijn. Maar ik kan me niet heugen dat ik iets note-waardigs heb uitgehaald
Maar ik wens nooit iemand dood. Ja, die kutmods die mij zinloze notes geven. Maar meer niet hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan vrij makkelijk. Ik heb er één van Seb omdat ik een irritante kutkloon, die kuttopics spamde tegen een trein wenste. Niets mis mee, al zeg ik het zelf.
Die doodsverwensing was wel geniaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb je genote.
Ik sta trouwens op 16 notes, waaronder een doodverwensing.
Vertel..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die doodsverwensing was wel geniaal
Dus toch RM weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:06 schreef sjimz het volgende:
Ik heb pfaf nog nooit genote.
Breach ook niet trouwens.
Maar dat staat dan gewoon toch nog ergens in een topic? Dus het mag wel van mij. Ik zal je geen note aansmeren.quote:
Jaap is altijd te lokken met Chilisaus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef Adothehague het volgende:
is jaap al terug/
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAp[
Is dat zo? Ik heb wel XL laten bannen voor m'n verjaardag. Zonder reden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfap had XL en mij ooit eennote belooft, maar die heeft ie mij nooit gegeven.
Pfaf, jij als halve MUZ-God.. Is er hier op Fok! weleens een 00's lijst gemaakt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb wel XL laten bannen voor m'n verjaardag. Zonder reden!Those were the days..
Uhuhquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb wel XL laten bannen voor m'n verjaardag. Zonder reden!Those were the days..
Hmm, kan me er geen voor de geest halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Pfaf, jij als halve MUZ-God.. Is er hier op Fok! weleens een 00's lijst gemaakt?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh.
Post Mirri nog wel eens?!
ongevraagd TT's aanpassen is net zo not donequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:41 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Weten de FA's al van eend's ongewilde gastmodden!? Ik weet nog wel een topic uit FC(heette het zo??) waarin het TEN STRENGSTE verboten was.
Eendje
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh.
Post Mirri nog wel eens?!
Ze heeft haar gestalked. Of verkracht, maar ik denk het eerste. Wat een mens was dat zeg. Telkens komen huilen als er iemand een grapje maakt. Zij had de laagste sarcasme-detector aller mensen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]Mirri
ze was enorm fan van Klassen, maar er was ooit tijdens een ontmoeting iets gebeurd waardoor Klassen haar niet meer wilde zien ofzomaar ze wilde nooit vertellen wat er nou gebeurd was
Een 3e slowchatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef popolon het volgende:
pflaf, wat doe je hier bij dit kliekje de laatste tijd?
Waar is ons sport cafe?(OP made by CMT)
ze konden hier wel wat hulp gebruiken. Een andere SC, en dan moet je je roots verdedigen. Jeweets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef popolon het volgende:
pflaf, wat doe je hier bij dit kliekje de laatste tijd?
Die is door de schaatskliek vermoord.quote:Waar is ons sport cafe?(OP made by CMT)
Ja die's al een tijdje weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitt is ook al weg, popo. En zjroentje schijnt zelfs te gaan afstuderen!!!
Nee, zelfs ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus toch RM weer![]()
Wanneer vertrekt de trein van Utrecht CS naar Almere?
Als BS of Prosac nog even wil reageren, dan weet ik wie het wél wasquote:
In tijden van Carnaval zou ik dat wel willen jaquote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:54 schreef Ole het volgende:
Een vrouw die is getrouwd met een moordenaar
Tong juniorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |