Mijn moeder noemde me Anna Boleijn .. Die is ook een koppie kleiner gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
Genoeg afwisseling om niet net zo saai te worden als voetbal.
Rode kaart spreekt vanzelf.. bij geel alleen een arm eraf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neh. Dan moet je er zo lang op wachten. Doe dan ook iedereen met een rode kaart en bij elk (tegen)doelpunt
Maar haar man deed het aan de lopende band.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde me Anna Boleijn .. Die is ook een koppie kleiner gemaakt
Dat is lastig als je keeper bent.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Rode kaart spreekt vanzelf.. bij geel alleen een arm eraf.
Ja geen jongetje ZWIEPquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar haar man deed het aan de lopende band.
Paralympicsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lastig als je keeper bent.
Getver Die schilquote:
Goeie titel, ik schiet meteen in een denkmodus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef CarOnline het volgende:
WTFquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie titel, ik schiet meteen in een denkmodus.
Over dat ik me geen zorgen zou maken als ik leg te sterreve. Ben je bijna dood, moet je je nog een keer druk gaan maken of je misschien tóch hebt gezondigd tegen de regels van god.![]()
![]()
En eigenlijk wil ik helemaal niet sterven. Ja, dat lichaam gooien we wel een keer af, maar daarna kun je iets met je hersenen doen zodat je aan neuroprogrammeerbaar protoplasma wordt gekoppeld. Kun je als een smiley contact maken met de buitenwereld![]()
En dan ik kan ik eindelijk 130 worden!![]()
(er zijn nog meer voordelen: je kunt kijken met webcams - all over the world; je zou stinkend rijk kunnen worden met aandelenhandel; je zou jezelf kunnen klonen en in een willekeurig lichaam downloaden of copy/pasten; je kunt computers en robots besturen. De mogelijkheden zijn eindeloos!!!)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
krijg spontaan nog meer goede ideeën!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer jezelf vierendelen eens. En eerst de webcam aan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
krijg spontaan nog meer goede ideeën!
Wat heb je vanavond gegeten en ben je al gestopt met roken?quote:
Ga je slapen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
Ik een Nirvana .. Ga mijn bed maar in
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:55 schreef Soury het volgende:
Ik een Nirvana .. Ga mijn bed maar in
Deze heb je zelf aan mij gegeven in 2002 geloof ik.quote:
Uh.... doe maar per PM dan of mail.quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze heb je zelf aan mij gegeven in 2002 geloof ik.
Heb er nog zo een van je met een scharrel. Ken je die nog?
Of heb je ook alles weggezopen?
Weet zo gauw niet waar die staat. Maar het was een scharrel van mij op Gran Canaria. Gaat je een lichtje branden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.... doe maar per PM dan of mail.
En een cc-tje naar mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh.... doe maar per PM dan of mail.
Het is jou creatie lul.quote:
Gènag!!! Ja, weet het weer.quote:
Ik zal er nog effe een sturen waarvan je op zal kijken.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zal er nog effe een sturen waarvan je op zal kijken.
Een HD volquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos. Is dit het, of heb je nog meer potentieel gevaarlijke shit? :![]()
Daar zijn geen foto's van gemaaktlquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Een HD vol
Alleen die zooi uit Delft heb ik nog nergens gezien.![]()
Jawel!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto's van gemaaktl
Wanneer komt Fok Spanje in de lucht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDiHo is een cultuurbarbaar. Heeft nog nooit van deze gehoord....
Zitten jullie ook gezellig op de bank YT's naar elkaar te sturen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDiHo is een cultuurbarbaar. Heeft nog nooit van deze gehoord....
Truste coosquote:
Ja jarig-af zijn is fijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey liesje
HiDiHo, nog gefeliciteerd met het aflopen van je verjaardag trouwens. Je kunt weer een jaar vooruit.
Bedankt fritsquote:Op donderdag 19 februari 2009 03:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey liesje
HiDiHo, nog gefeliciteerd met het aflopen van je verjaardag trouwens. Je kunt weer een jaar vooruit.
en terecht (vork)quote:Op donderdag 19 februari 2009 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen voel ik me schuldig tegenover de teruglezers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |